“ΛΕΟΝΙΑ” Οι συνεχείς πόλεις.

ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Η αναγκαιότητα  της Α.τ.Κ

Ιστορική εξέλιξη

Η Α.τ.Κ στην Ε.Ε.

Η Κοινοτική πολιτική για τον καταναλωτή

Βασικά δικαιώματα για τον καταναλωτή

Στόχοι της Α.τ.Κ. στην Ε.Ε.

Η Α.τ.Κ. στις χώρες της Ε.Ε.

Η Α.τ.Κ. στο σχολείο

Το παιδί – μαθητής  ως καταναλωτής

 Το πλαίσιο του Α.Π. και η εισαγωγή της Α.τ.Κ. στο σχολικό πρόγραμμα

Διδακτικές προσεγγίσεις της Α.τ.Κ. μέσα από τα σχολικά βιβλία (παραδείγματα)

Είδη διδακτικών προσεγγίσεων

 Διδακτικές μέθοδοι – προσεγγίσεις που ταιριάζουν στην Α.τ.Κ

Διδακτικοί στόχοι για το δάσκαλο

Η εκπαίδευση του καταναλωτή

Η Α.τ.Κ. δια μέσου γνωστικών αντικειμένων του Α.Π

Μέθοδος PROJECT

Παράδειγμα διδακτικής προσέγγισης στο 2ο Δ.Σ. Αγίου Νικολάου

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ