![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Η αναγκαιότητα της Α.τ.Κ |
![]() |
Ιστορική εξέλιξη |
![]() |
|
![]() |
Η Κοινοτική πολιτική για τον καταναλωτή |
![]() |
Βασικά δικαιώματα για τον καταναλωτή |
![]() |
Στόχοι της Α.τ.Κ. στην Ε.Ε. |
![]() |
Η Α.τ.Κ. στις χώρες της Ε.Ε. |
![]() |
|
![]() |
Το παιδί – μαθητής ως καταναλωτής |
![]() |
Το πλαίσιο του Α.Π. και η εισαγωγή της Α.τ.Κ. στο σχολικό πρόγραμμα |
![]() |
Διδακτικές προσεγγίσεις της Α.τ.Κ. μέσα από τα σχολικά βιβλία (παραδείγματα) |
![]() |
Είδη διδακτικών προσεγγίσεων |
![]() |
Διδακτικές μέθοδοι – προσεγγίσεις που ταιριάζουν στην Α.τ.Κ |
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Η Α.τ.Κ. δια μέσου γνωστικών αντικειμένων του Α.Π |
![]() |
|
![]() |
Παράδειγμα διδακτικής προσέγγισης στο 2ο Δ.Σ. Αγίου Νικολάου |
![]() |