AESTIT
English Greek / Ελληνικά Austrian / Oesterreichisch Greek / Ελληνικά Portuguese / Portugal

Affordable and Efficient Science Teacher In-service Training
Προσιτή & Αποδοτική Ενδοσχολική Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Φυσικών Επιστημών
ένα έργο Comenius 2.1 με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής

Η σελίδα κατασκευάζεται και μπορεί να έχει ατέλειες.

Σεμινάρια. Για πληροφορίες κλικ εδώ

Κύριος σκοπός του AESTIT είναι η ανάπτυξη και παροχή επιμορφωτικών σεμιναρίων στις Φυσικές Επιστήμες και στην Τεχνολογία. Τα σεμινάρια μπορεί να τα παρακολουθήσει κάθε ενδιαφερόμενος για την Επιστήμη και την τεχνολογία, όμως έχουν σχεδιαστεί κυρίως για υπηρετούντες και για μελλοντικούς εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Ανάλογα με το σεμινάριο και το ενδιαφέρον, τα σεμινάρια παρέχονται:

  • ως επιμορφωτικά μαθήματα (απαιτείται ένας ελάχιστος αριθμός επιμορφούμενων),
  • προσαρμοζόμενα σε άλλη γλώσσα από την αναφερόμενη,
  • με μεθόδους εκπαίδευσης από απόσταση μέσω του INTERNET.
    Για πληροφορίες κλικ εδώ

    Αναπτύσσονται σεμινάρια με τη μορφή (ένα σεμινάριο μπορεί να υπάρχει με πολλές μορφές):

    1.-Μακρόχρονα σεμινάρια άτυπης επιμόρφωσης στα οποία μελετούνται αναλυτικά εξειδικευμένα θέματα, κυρίως από το Αναλυτικό πρόγραμμα των Σχολείων. Τα μακρόχρονα σεμινάρια σχεδιάζονται για 30 με 40 διδακτικές ώρες. Το περιεχόμενο τους περιλαμβάνει σύντομες εισηγήσεις από τους επιμορφωτές με το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου να διατίθεται για την ολοκλήρωση μιας μελέτης σχετικής με το θέμα του σεμιναρίου από κάθε επιμορφούμενο - επιμορφούμενη.

    2.-Βραχύχρονα σεμινάρια άτυπης επιμόρφωσης με εστίαση σε κάποιο εξειδικευμένο θέμα διάρκειας 3 με 10 διδακτικών ωρών. το περιεχόμενο τους περιλαμβάνει, συνήθως μια παρουσίαση (1-3 διδακτικές ώρες) από τον επιμορφωτή και μια μελέτη από τους επιμορφούμενους κατά τον υπόλοιπο χρόνο.

    3.-Διαλέξεις με διάρκεια μέχρι 3 διδακτικές ώρες, στις οποίες παρουσιάζονται βασικά σημεία ενός υπάρχοντος ή σε ανάπτυξη επιμορφωτικού σεμιναρίου. Σε κάποιες περιπτώσεις βασίζονται σε δημοσιεύσεις που προήλθαν στα πλαίσια του AESTIT (βλέπε Αποτελέσματα) και συνοψίζουν την εμπειρία από τα επιμορφωτικά σεμινάρια.

    1. Μακρόχρονα σεμινάρια.

      1. © Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Ρομποτικής.    Περιεχόμενα στα Αγγλικά,   Περιεχόμενα.  
        Το "Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Ρομποτικής" στα σχολεία μπορεί να αποτελεί είτε αντικείμενο διδασκαλίας είτε ένα εκπαιδευτικό περιβάλλον για διαθεματική ή διεπιστημονική διδασκαλία θεμάτων Επιστήμης και Τεχνολογίας. Το επιμορφωτικό σεμινάριο με τίτλο "Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Ρομποτικής" έχει σχεδιαστεί για τη διδασκαλία βασικών εννοιών των ρομπότ και του προγραμματισμού τους καθώς και δυνατών χρήσεων στο σχολείο και σε δραστηριότητες καθημερινής ζωής. Στο πρώτο μέρος του σεμιναρίου, οι επιμορφούμενοι καθοδηγούνται στην κατασκευή απλών ρομπότ ενώ, στο δεύτερο μέρος τους ζητείται να σκεφτούν, να σχεδιάσουν και να κατασκευάσουν ένα ρομπότ της επιλογής τους.
        Περισσότερα:   pdf1 (στα Αγγλικά),   pdf3,   pdf4.  
         
      2. © Πειράματα Φυσικών Επιστημών με Ιδιοκατασκευές.    Περιεχόμενα στα Αγγλικά,   Περιεχόμενα.  
        Η χρήση σύγχρονου επαγγελματικού εξοπλισμού για σχολικά πειράματα στις Φυσικές επιστήμες μπορεί να οδηγεί σε αποτελέσματα ακριβείας. Αυτού του είδους ο εξοπλισμός όμως μπορεί να υπερβαίνει τις οικονομικές δυνατότητες του σχολείου ενώ η προσπάθεια των μαθητών για κατανόηση της χρήσης του, συνήθως, πολύπλοκου μηχανήματος αφαιρεί πολύτιμο χρόνο διδασκαλίας και μπορεί επίσης να δυσχεράνει τις ιδέες και έννοιες του φαινομένου που μελετάται. Επίσης, αναπτύσσει μια στάση πως η Επιστήμη και η Τεχνολογία απαιτεί εξειδικευμένο εξοπλισμό και αφορά μόνο τους ειδικούς. Αυτά αποτελούν σοβαρά μειονεκτήματα για τη γενική εκπαίδευση στην Επιστήμη και Τεχνολογία, ειδικά για τις βασιζόμενες στην Επιστήμη και στην τεχνολογία κοινωνίες. Στο σεμινάριο αυτό, μετά από μια σύντομη εισαγωγή στη θεωρία, παρουσιάζεται ένας σχολιασμός σειράς παρατηρήσεων από την καθημερινή ζωή μαζί με ιδέες για τη διενέργεια πειραμάτων με ιδιοκατασκευές. Ζητείται από τους επιμορφούμενους να εμπλακούν και να εκτελέσουν οι ίδιοι κάποια από τα πειράματα αυτά με μορφή σειράς μελετών.
        Περισσότερα:  
         
      3. © Θέματα Διδακτικής στη Περιβαλλοντική Εκπαίδευση.    Περιεχόμενα στα Αγγλικά,   Περιεχόμενα.  
        Η Περιβαλλοντική εκπαίδευση, αν πραγματοποιείται αποτελεσματικά, μπορεί να αποβεί σημαντική παράμετρος αντιμετώπισης περιβαλλοντικών προβλημάτων και της επαγόμενης επιδείνωσης της ποιότητας ζωής.
        Περισσότερα:  
         
      4. © Μεθοδολογία της Διδασκαλίας των Φυσικών Επιστημών.    Περιεχόμενα στα Αγγλικά,   Περιεχόμενα.  
         
        Περισσότερα:  
         

         

    2. Βραχύχρονα σεμινάρια.

      1. © Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Ρομποτικής.   
        Το "Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Ρομποτικής" στα σχολεία μπορεί να αποτελεί είτε αντικείμενο διδασκαλίας είτε ένα εκπαιδευτικό περιβάλλον για διαθεματική ή διεπιστημονική διδασκαλία θεμάτων Επιστήμης και Τεχνολογίας. Το επιμορφωτικό σεμινάριο με τίτλο "Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Ρομποτικής" έχει σχεδιαστεί για τη διδασκαλία βασικών εννοιών των ρομπότ και του προγραμματισμού τους καθώς και δυνατών χρήσεων στο σχολείο και σε δραστηριότητες καθημερινής ζωής. παρουσιάζονται στους επιμορφούμενους απλές ρομποτικές κατασκευές και ενθαρρύνονται να τις σχολιάσουν και να προτείνουν βελτιώσεις.
        Περισσότερα:   στο αντίστοιχο μακρόχρονο σεμινάριο.
         
      2. ©     .    Περιεχόμενα στα Αγγλικά,   Περιεχόμενα.  
        ,  ,  ,  .
        Περισσότερα:   pdf (στα Αγγλικά),   pdf,   pdf.  
         

         

    3. Διαλέξεις.

      1. © Laboratory of Educational Robotics.   
        Αποτελεί σύνοψη και παρουσιάζει την εμπειρία από τη διδασκαλία του αντίστοιχου μακρόχρονου σεμιναρίου.

         

    Home