5. Αξιολόγηση

Μας δείχνει σε ποιο βαθμό πέτυχαν οι στόχοι που θέσαμε και ποιες διορθωτικές παρεμβάσεις επιβάλλεται να γίνουν. Μορφές της αξιολόγησης μπορεί να είναι : 
Ολιγόλεπτες γραπτές δοκιμασίες, προφορικές ή γραπτές ερωτήσεις κατανόησης, ερωτήσεις σύντομης απάντησης, ερωτήσεις κρίσης, συνθετικές δημιουργικές εργασίες, κείμενα με ερωτήσεις που αναφέρονται στο περιεχόμενο, τη δομή, το ύφος, φύλλα αξιολόγησης κ.α.
Τα λάθη αντιμετωπίζονται σαν ενδείξεις προσωρινής δυσκολίας του μαθητή και σαν μέσα διάγνωσης για να προχωρήσει ο δάσκαλος σε διορθωτικές παρεμβάσεις. Μόνιμος σκοπός του δασκάλου είναι να γίνει ο μαθητής υπεύθυνος για το λόγο που παράγει, να μπορεί να τον αξιολογεί, να τον διορθώνει και να προσπαθεί να τον αναβαθμίζει και να τον τελειοποιεί συνέχεια.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ