Αξιολόγηση   

Σ΄όλη την πορεία της διδασκαλίας αξιολογούμε τους μαθητές. Στο τέλος της 1ης ώρας δίνουμε

το 1ο φύλλο αξιολόγησης, και στο τέλος της 2ης ώρας το 2ο φύλλο αξιολόγησης.

    Τελειώνουμε παίζοντας το θεατρικό παιχνίδι.

    Καλούμε τους μαθητές, ακούγοντας φράσεις δικές μας να αντιδρούν με μορφασμό προσώπου και ταυτόχρονη κίνηση του σώματος, ανάλογα, αν αυτό που λέμε είναι θετική ενέργεια για την ανάπτυξη ή αρνητική.

1η κίνηση: Γελαστά πρόσωπα, χορευτικές κινήσεις με παλαμάκια, αν αυτό που ανακοινώνουμε είναι θετικό για την ανάπτυξη-υγειινή συνήθεια

2η κίνηση:κλαμένα πρόσωπα, κουλούριασμα στο έδαφος, αν αυτό που λέμε είναι αρνητική συνήθεια για την ανάπτυξη.

π.χ

Σε όλη τη διάρκεια της διδασκαλίας αλλά και από τα φύλλα αξιολόγησης, καθώς και από το θεατρικό παιχνίδι, διαπιστώνουμε αν πετύχαμε τους στόχους μας και ανάλογα προγραμματίζουμε την παραπέρα πορεία της διδασκαλίας μας.

Επιστροφή στην κεντρική σελίδα.