ΑναλυτιKA

 

β. Η πληροφόρηση των μαθητών για στόχο ή στόχους μάθησης

 

          Η ενέργεια αυτή θεωρείται κατάλληλη για διάφορους λόγους. Ένας από αυτούς είναι ότι οι μαθητές, πρέπει να γνωρίζουν τι να περιμένουν μετά την ολοκλήρωση της μαθησιακής διαδικασίας για να είναι σε θέση και αυτοί να κάνουν την κατάλληλη ενέργεια, πράγμα που θα αποτελέσει απόδειξη ότι ο στόχος της μάθησης επιτεύχθηκε.

          Εξάλλου η πληροφόρηση από το δάσκαλο για τους στόχους του μαθήματος μπορεί να γίνει με μια δήλωση. Έτσι θα πληροφορήσω τους μαθητές για το τι θα διδαχθούν ως εξής:

          «Σήμερα παιδιά θα μιλήσουμε για τα ζώα που κινδυνεύουν να εξαφανιστούν στην πατρίδα μας. Θα δούμε ποια σχέση ενώνει αυτά τα ζώα με τα άλλα τα ζώα (που δεν κινδυνεύουν) και όλα αυτά τι αντίκρισμα έχουν στον άνθρωπο. Θα συζητήσουμε ακόμα για τη σημασία που έχει η εξαφάνιση αυτών των ζώων στην τροφική αλυσίδα, στην οικολογική ισορροπία του πλανήτη και θα ψάξουμε να βρούμε μαζί τρόπους για να καταπολεμήσουμε αυτή την σταδιακή εξαφάνιση μερικών ζώων, δηλαδή την καταστροφή της ισορροπίας που επικρατεί στο περιβάλλον της Χώρας μας».