ΑναλυτιKA

 

η. Η εκτίμηση των ενεργειών του μαθητή

 

          Η ενέργεια αυτή αφορά στην προσπάθεια του δασκάλου να ελέγξει εάν η συγκεκριμένη εκτέλεση ενεργειών του μαθητή ανταποκρίνεται με ακρίβεια στην συγκεκριμένη δυνατότητα που επιδιώκει να αναπτύξει ο διδακτικός στόχος.

          Έτσι, όσον αφορά το στόχο του μαθήματος, ο μαθητής μπορεί να προτείνει έναν τρόπο για το πώς θα προστατέψουμε τα ζώα στη φύση, πώς θα διατηρηθεί η τροφική αλυσίδα και θα κρατηθεί η ισορροπία στη φύση.

          Αν ο δάσκαλος θέλει να ελέγξει τη δυνατότητα του μαθητή, να παρουσιάζει και να διαλέγει, μπορεί να του ζητήσει να διαλέξει μια λειτουργία που βλάπτει κατά τη γνώμη του την ισορροπία στη φύση.