ΒιβλιογραφΙα
¨ Γ.
ΦΛΟΥΡΗΣ: «Η αρχιτεκτονική της διδασκαλίας και η
διαδικασία της μάθησης», Αθήνα 1984.
¨ Γ.
ΦΛΟΥΡΗΣ: «Αναλυτικά Προγράμματα για μια νέα
Εκπαίδευση», Αθήνα 1999.
¨ Χ.
ΘΕΟΦΙΛΙΔΗ: «Η τέχνη των ερωτήσεων», Εκδόσεις
Γρηγόρη, Αθήνα 1988.
¨ ΜΙΧ.
ΚΑΣΣΩΤΑΚΗ – Γ. ΦΛΟΥΡΗ: «Μάθηση και Διδασκαλία»,
Εκδόσεις Γρηγόρη, Αθήνα 1984.
¨ ΡΟΥΝΤΟΛΦ
ΝΤΡΑΙΚΩΡΣ: «Πειθαρχία χωρίς δάκρυα», Εκδόσεις
Θυμάρι, Αθήνα
¨ Περιοδικό
Ο2, Οξυγόνο, Σεπτέμβριος, 1999.
¨ Το
Κόκκινο Βιβλίο των απειλούμενων σπονδυλωτών της
Ελλάδας.
Ακόμα
πάρθηκαν στοιχεία από τους εξής
Περιβαλλοντικούς Φορείς:
¨ Αρκτούρος
: Προστασία της Καφέ Αρκούδας.
¨ Παγκόσμιο
Ταμείο για την Φύση, WWF.
¨ Σύλλογος
Προστασίας της Θαλάσσιας Χελώνας.
¨ Εταιρεία
για την Μελέτη και Προστασία της Μεσογειακής
Φώκιας.
¨ Greenpeace
¨ Ελληνικό
Κέντρο Περίθαλψης Αγρίων Ζώων και Πουλιών.
Χρησιμοποιήθηκαν
Σχολικά Βιβλία:
¨ Α’
Τάξη: «Εμείς και ο Κόσμος», (Κεφάλαιο:
«Φροντίζουμε και Προστατεύουμε τα Ζώα»).
¨ Β’
Τάξη: «Εμείς και ο Κόσμος», (Κεφάλαιο:
«Προστατεύουμε το Περιβάλλον μας»).
¨ Γ’
Τάξη: «Εμείς και ο Κόσμος», (Κεφάλαιο: «Πώς ο
άνθρωπος κατέστρεψε το περιβάλλον»).
¨ Δ’
Τάξη: «Εμείς και ο Κόσμος», (Κεφάλαιο: «Πώς
προστατεύουμε τη Φύση»).
¨ Ε’
Τάξη: «Ερευνώ το φυσικό μου περιβάλλον».
ΣΤ’ Τάξη: «Ερευνώ τον φυσικό κόσμο», (Κεφάλαιο: «Το φυσικό περιβάλλον κινδυνεύει»).