ΒιβλιογραφΙα

 

¨    Γ. ΦΛΟΥΡΗΣ: «Η αρχιτεκτονική της διδασκαλίας και η διαδικασία της μάθησης», Αθήνα 1984.

¨    Γ. ΦΛΟΥΡΗΣ: «Αναλυτικά Προγράμματα για μια νέα Εκπαίδευση», Αθήνα 1999.

¨    Χ. ΘΕΟΦΙΛΙΔΗ: «Η τέχνη των ερωτήσεων», Εκδόσεις Γρηγόρη, Αθήνα 1988.

¨    ΜΙΧ. ΚΑΣΣΩΤΑΚΗ – Γ. ΦΛΟΥΡΗ: «Μάθηση και Διδασκαλία», Εκδόσεις Γρηγόρη, Αθήνα 1984.

¨    ΡΟΥΝΤΟΛΦ ΝΤΡΑΙΚΩΡΣ: «Πειθαρχία χωρίς δάκρυα», Εκδόσεις Θυμάρι, Αθήνα

¨    Περιοδικό Ο2, Οξυγόνο, Σεπτέμβριος, 1999.

¨    Το Κόκκινο Βιβλίο των απειλούμενων σπονδυλωτών της Ελλάδας.

 

          Ακόμα πάρθηκαν στοιχεία από τους εξής Περιβαλλοντικούς Φορείς:

¨    Αρκτούρος : Προστασία της Καφέ Αρκούδας.

¨    Παγκόσμιο Ταμείο για την Φύση, WWF.

¨    Σύλλογος Προστασίας της Θαλάσσιας Χελώνας.

¨    Εταιρεία για την Μελέτη και Προστασία της Μεσογειακής Φώκιας.

¨    Greenpeace

¨    Ελληνικό Κέντρο Περίθαλψης Αγρίων Ζώων και Πουλιών.

 

          Χρησιμοποιήθηκαν Σχολικά Βιβλία:

¨    Α’ Τάξη: «Εμείς και ο Κόσμος», (Κεφάλαιο: «Φροντίζουμε και Προστατεύουμε τα Ζώα»).

¨    Β’ Τάξη: «Εμείς και ο Κόσμος», (Κεφάλαιο: «Προστατεύουμε το Περιβάλλον μας»).

¨    Γ’ Τάξη: «Εμείς και ο Κόσμος», (Κεφάλαιο: «Πώς ο άνθρωπος κατέστρεψε το περιβάλλον»).

¨    Δ’ Τάξη: «Εμείς και ο Κόσμος», (Κεφάλαιο: «Πώς προστατεύουμε τη Φύση»).

¨    Ε’ Τάξη: «Ερευνώ το φυσικό μου περιβάλλον».

ΣΤ’ Τάξη: «Ερευνώ τον φυσικό κόσμο», (Κεφάλαιο: «Το φυσικό περιβάλλον κινδυνεύει»).