ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ

 

1. ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ-ΑΝΑΛΥΣΗ

2. ΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΕ ΣΚΗΝΙΚΕΣ –ΝΟΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ

Ο χωρισμός ενοτήτων έγινε με βάση τις παρακάτω θεματικές περιοχές από την Ιστορία της ΣΤ΄ τάξης:΄΄ΣΤΑ ΝΕΟΤΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ΄΄.

Κεφ.14 ΄΄Τα κάστρα της Λευτεριάς''

Κεφ.11 ΄΄Τα σχολεία και οι δάσκαλοι του Γένους΄΄

Κεφ. 6 ΄΄Οι συνθήκες ζωής των υπόδουλων΄΄

Κεφ.19 ΄΄Η επανάσταση εξαπλώνεται΄΄

Κεφ.5 ΄Ό σουλτάνος παραχωρεί προνόμια΄΄

Κεφ.13 ΄΄Κλέφτες και Αρματολοί΄΄

Κεφ.17 ΄΄Η Φιλική Εταιρεία΄΄

Κεφ.27 ΄΄Η πολιορκία και η έξοδος του Μεσολογγίου''

3. ΟΜΑΔΕΣ ΡΟΛΩΝ

Η επιλογή των ρόλων έγινε από τα ίδια τα παιδιά ή με τη βοήθεια του εμψυχωτή

4. ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ

Η δραματοποίηση έγινε χωρίς λόγια με χρήση αφηγητή διασυνδετή ως προς τη διαδοχή σκηνών

5. ΣΥΝΔΕΣΗ ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ

Ατομική ζωγραφική-ατομική γραπτή έκφραση-συζήτηση

 

Γ! ΦΑΣΗ ΣΤΟΧΟΙ

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ