ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ |
1. ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ-ΑΝΑΛΥΣΗ
2. ΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΕ ΣΚΗΝΙΚΕΣ –ΝΟΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
Ο χωρισμός ενοτήτων έγινε με βάση τις παρακάτω θεματικές περιοχές από την Ιστορία της ΣΤ΄ τάξης:΄΄ΣΤΑ ΝΕΟΤΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ΄΄.
Κεφ.14 ΄΄Τα κάστρα της Λευτεριάς''
Κεφ.11 ΄΄Τα σχολεία και οι δάσκαλοι του Γένους΄΄
Κεφ. 6 ΄΄Οι συνθήκες ζωής των υπόδουλων΄΄
Κεφ.19 ΄΄Η επανάσταση εξαπλώνεται΄΄
Κεφ.5 ΄Ό σουλτάνος παραχωρεί προνόμια΄΄
Κεφ.13 ΄΄Κλέφτες και Αρματολοί΄΄
Κεφ.17 ΄΄Η Φιλική Εταιρεία΄΄
Κεφ.27 ΄΄Η πολιορκία και η έξοδος του Μεσολογγίου''
3. ΟΜΑΔΕΣ ΡΟΛΩΝ
Η επιλογή των ρόλων έγινε από τα ίδια τα παιδιά ή με τη βοήθεια του εμψυχωτή
4. ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ
Η δραματοποίηση έγινε χωρίς λόγια με χρήση αφηγητή διασυνδετή ως προς τη διαδοχή σκηνών
5. ΣΥΝΔΕΣΗ ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ
Ατομική ζωγραφική-ατομική γραπτή έκφραση-συζήτηση
Γ! ΦΑΣΗ ΣΤΟΧΟΙ |
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ |