Ολοκληρώνοντας την προσπάθεια τους
για την όσο το δυνατόν καλύτερη διεξαγωγή αυτού
του εκπαιδευτικού προγράμματος δάσκαλος και
μαθητές, αξιολογούν το έργο τους από κοινού,
καταλήγοντας σε χρήσιμα συμπεράσματα.
Οι
μαθητές αναφέρουν όλες τις εμπειρίες και
ικανότητες που απέκτησαν κατά τη διεξαγωγή του
προγράμματος, καταθέτουν τις νέες διαθέσεις
τους, επαναπροσδιορίζουν τις στάσεις τους
απέναντι σε πρόσωπα, γεγονότα και καταστάσεις,
αναλύουν τις συμπεριφορές που διέγραψαν σ’ όλη
τους αυτή την προσπάθεια.
Επίσης,
εντοπίζουν τυχόν αδυναμίες τους, τις δυσκολίες
που αντιμετώπισαν, τα εμπόδια που κλήθηκαν να
προσπεράσουν προκειμένου να φτάσουν στο στόχο
τους και τα προβλήματα που κλήθηκαν να λύσουν
πολλές φορές, άλλοτε με επιτυχία και άλλοτε όχι,
κατά την εφαρμογή του προγράμματος.
Βάζουν
επίσης σε σειρά τα μεθοδολογικά στάδια που
ακολούθησαν, προκειμένου να επιτευχθεί ο σκοπός
του προγράμματος και που αποτελούν εφόδια και
για μετέπειτα ενασχόληση τους με θέματα
παρόμοιου ενδιαφέροντος. |