ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ
BRIEF CONFERENCE PROGRAMME
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ | 1-10-99 |
FRIDAY |
08:30-09:45 | ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΥΝΕΔΡΩΝ | REGISTRATION |
10:00-11:00 | ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΙ | OPENING SESSION |
11:00-11:30 | ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ - ΚΑΦΕΣ | COFFEE BREAK |
11:30-13:30 | ΣΥΝΕΔΡΙΑ
ΟΛΟΜΕΛΕΙΑΣ ΟΜΙΛΙΕΣ ΠΡΟΣΚΕΚΛΗΜΕΝΩΝ |
PLENARY SESSION INVITED SPEAKERS |
13:30-16:00 | ΓΕΥΜΑ | LUNCH |
16:00-17:30 | ΣΥΝΕΔΡΙΑ
ΟΛΟΜΕΛΕΙΑΣ ΟΜΙΛΙΕΣ ΠΡΟΣΚΕΚΛΗΜΕΝΩΝ |
PLENARY SESSION INVITED SPEAKERS |
17:30-18:00 | ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ - ΚΑΦΕΣ | COFFEE BREAK |
18:00-19:30 | ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙΣ-ΣΤΡΟΓΓΥΛΑ ΤΡΑΠΕΖΙΑ | PARALLEL PRESENTATIONS ROUND TABLES |
ΣΑΒΒΑΤΟ | 2-10-99 |
SATURDAY |
09:30-11:00 | ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙΣ | PARALLEL PRESENTATIONS |
11:00-11:30 | ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ - ΚΑΦΕΣ | COFFEE BREAK |
11:30-13:00 | ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙΣ | PARALLEL PRESENTATIONS |
13:00-16:00 | ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ | BREAK |
16:00-17:30 | ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ
ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙΣ ΣΤΡΟΓΓΥΛΑ ΤΡΑΠΕΖΙΑ |
PARALLEL PRESENTATIONS ROUND TABLES |
17:30-18:00 | ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ - ΚΑΦΕΣ | COFFEE BREAK |
18:00-19:30 | ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ
ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙΣ ΣΤΡΟΓΓΥΛΑ ΤΡΑΠΕΖΙΑ |
PARALLEL PRESENTATIONS ROUND TABLES |
20:00- | BARBECUE PARTY | BARBECUE PARTY |
ΚΥΡΙΑΚΗ | 3-10-99 | SUNDAY |
09:30-13:00 | ΓΕΝΙΚΕΣ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΕΩΝ ΣΤΡΟΓΓΥΛΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΣΥΝΟΨΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ |
GENERAL
ANNOUNCEMENTS CONCLUSIONS OF ROUND TABLES' DISCUSSIONS SYNOPSIS OF CONFERENCE PROCEEDINGS NEXT CONFERENCE |
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ | 1-10-99 |
FRIDAY |
ΟΜΙΛΙΕΣ ΠΡΟΣΚΕΚΛΗΜΕΝΩΝ | 11:30-13:00 |
INVITED SPEAKERS |
αίθουσα 1 | room 1 |
|
Michal Yerushalmy | ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ ΟΡΑΤΗ: ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ | MAKING EXPLORATION VISIBLE: ON SOFTWARE DESIGN AND SCHOOL MATHEMATICS REFORM |
Abraham Arcavi | Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΟΠΤΙΚΩΝ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΜΑΘΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ | THE ROLE OF VISUAL REPRESENTATIONS IN THE LEARNING OF MATHEMATICS |
ΟΜΙΛΙΕΣ ΠΡΟΣΚΕΚΛΗΜΕΝΩΝ | 16:00-17:30 |
INVITED SPEAKERS |
αίθουσα 1 | room 1 |
|
John A. Waterworth & Eva L. Waterworth | Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΑΝ ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ: ΖΩΝΤΑΣ, ΠΗΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ | EDUCATION AS EXPLORATION: BEING, GOING AND CHANGING THE WORLD |
Erkki Pehkonen | ΑΝΟΙΧΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ: ΜΙΑ ΜΕΘΟΔΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ | OPEN-ENDED PROBLEMS: A METHOD FOR AN EDUCATIONAL CHANGE |
ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ | 18:00-19:30 |
PARALLEL PRESENTATIONS |
αίθουσα 1 | room 1 |
|
Alkistis Klapsinou & Eddie Gray | ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ: ΔΥΟ ΑΝΤΙΚΡΟΥΟΜΕΝΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΙΚΗΣ ΑΛΓΕΒΡΑΣ | DEFINITIONS AND PROCESSES: TWO CONTRASTING APPROACHES TO THE TEACHING AND LEARNING OF LINEAR ALGEBRA |
Chris Bills | ΤΙ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΤΟΥΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ | WHAT SENSE DO CHILDREN MAKE OF WHAT THEIR MATHEMATICS TEACHERS SAY AND DO? |
Risto Aikonen | ORTOWEB: ΕΝΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ | ORTOWEB: A LEARNING ENVIRONMENT FOR ORTHODOX RELIGIOUS EDUCATION IN THE INTERNET |
Jarkko Alajaaski, Juha Vasama & Ari Alamαki | Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ Ν. Τ. ΣΕ ΕΝΑ ΜΟΝΤΕΡΝΟ Ν.Τ. ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ | THE DEVELOPMENT OF ELEMENTARY SCHOOL’S POSITION IN THE IT -STRATEGIC GRID IN A MODERN IT -BASED TEACHING ENVIRONMENT |
Helen Drenoyianni & Ian D. Selwood | ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΜΕΣΑ ΑΠΌ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΤΙΚΑ ΠΟΛΥΜΕΣΑ: ΜΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ Β'ΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΚΑΤΆ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ “MICROSOFT ENCARTA ” | INFORMATION RETRIEVAL WITH INTERACTIVE MULTIMEDIA: A STUDY OF SECONDARY PUPILS’ SEARCHING STRATEGIES USING “MICROSOFT ENCARTA ” |
αίθουσα 2 | 18:00-19:30 |
room 2 |
Αγγελική Δημητρακοπούλου | ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ: ΠΟΙΕΣ ΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΟΥΝ; | QUALITATIVE EXPLORATORY SOFTWARE: WHAT ARE THE DEFINING MAIN DESIGN PRINCIPLES? |
Π. Μ. Βλάμος, E. M. Βλάμου & Γ. Μ. Δημάκος | ΑΡΧΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ | PRINCIPLES FOR THE DEVELOPMENT OF EDUCATIONAL SOFTWARE ACTIVITIES |
Γκαραμπέτ Μπισδικιάν & Ψύλλος Δημήτρης | ΑΠΟΨΕΙΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΠΤΔΕ ΓΙΑ ΤΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ - ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ | PRE-SERVICE TEACHER'S VIEWS ON GRAPHS: SOFTWARE DESIGN |
Θεοδώρα Ναλμπάντη & Σοφία Χατζηλεοντιάδου | ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ, ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΣΤΗ Β'ΘΜΙΑ ΕΚΠ/ΣΗ. ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΕΠΕΑΕΚ | DESIGN, DEVELOPMENT AND EVALUATION OF MULTIMEDIA APPLICATIONS IN SECONDARY EDUCATION: THE CASE OF EPEAEK's MOBILITY PROGRAMME |
αίθουσα 3 | 18:00-19:30 |
room 3 |
Παναγιώτης Πιντέλας, Αχιλλέας Καμέας, Αναστάσιος Τριάντης, Σπυρίδων Βάθης, Γεώργιος ΚουταλιέρηςΤάσος Α. Μικρόπουλος & Απόστολος Κατσίκης | ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ: ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ "ΕΙΚΩΝ" | DESIGN OF VIRTUAL REALITY EDUCATIONAL APPLICATIONS: 'EIKON' ENVIRONMENT |
Τάσος Α. Μικρόπουλος, Απόστολος Κατσίκης, Αναστάσιος Εμβαλωτής, Ευγενία Νικολού, Άνθιμος Χαλκίδης, Παναγιώτης Πιντέλας & Αχιλλέας Καμέας | ΕΙΚΩΝ: ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ | EIKON: VIRTUAL REALITY FOR THE SUPPORT OF TECHNOLOGY COURSES: A PEDAGOGICAL APPROACH |
Ευγενία Νικολού, Παναγιώτης Τσάκαλης, Αλκιβιάδης Γιούνης, Ιωάννα Μπέλλου & Τάσος Μικρόπουλος | ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ. ΚΡΙΤΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ | VIRTUAL REALITY IN SCIENCE TEACHING: A CRITICAL VIEW |
Χ. Μπάκας, Α. Κατσίκης, Γ. Δήμου & Τ. Α. Μικρόπουλος | ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΙΚΟΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΠΛΑΝΗΤΙΚΩΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΜΑΘΗΤΩΝ | DESIGNING VIRTUAL ENVIRONMENTS FOR PLANETARY PHENOMENA TEACHING, BASED ON STUDENTS’ PERCEPTIONS |
αίθουσα 4 | 18:00-19:30 |
room 4 |
Κων/νος Τζανάκης & Μιχάλης Κούρκουλος | Η ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: ΕΠΙΣΤΗΜΟΛΟΓΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΕΚΤΑΣΕΙΣ | JUSTIFICATION IN MATHEMATICS: EPISTEMOLOGICAL ISSUES AND TEACHING |
Μπασέτας Κων/νος | ΔΟΜΙΚΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΣΜΟΣ, ΚΟΝΣΤΡΟΥΚΤΙΒΙΣΤΙΚΟΣ ΔΟΜΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΒΑΣΙΚΩΝ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΚΑΙ ΕΝΝΟΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ | STRUCTURAL PRAGMATISM, CONSTRUCTIVIST STRUCTURALISM AND TEACHING OF BASIC ARITHMETIC CALCULATIONS AND CONCEPTS IN SCHOOL |
Χ. Κυνηγός | ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ: ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΤΩΝ ΨΗΦΙΔΩΝ | MATHEMATICS EDUCATION PERSPECTIVES: COMPONENT ORIENTED ARCHITECTURE |
Χαράλαμπος Σακονίδης | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΛΑ: ΣΗΜΕΙΩΤΙΚΕΣ, ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ | MATHEMATICAL SIGNS AND SYMBOLS: SEMIOTIC, PSYCHOLOGICAL AND PEDAGOGICAL INVESTIGATIONS |
ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ ΤΡΑΠΕΖΙ | 18:00-19:30 |
ROUND TABLE |
αίθουσα 5 | room 5 |
|
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ COORDINATOR |
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ | INFORMATICS IN EDUCATION |
ΣΥΖΗΤΗΤΕΣ CONVERSANTS |
||
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ/ Γ. Παπαδόπουλος, ΔΣΔΕ-ΥΠΕΠΘ/Β. Προκοπίου, ΕΠΥ/Σπ. Μπακογιάννης, ΙΤΥ/Θ. Χατζηλάκος.ΣΕΠΕ/ |
ΣΑΒΒΑΤΟ | 2-10-99 |
SATURDAY |
ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ | 09:30-11:00 |
PARALLEL PRESENTATIONS |
αίθουσα 1 | room 1 |
|
Γ. Τσαγκάνου, Δ. Κούτρα, Μ. Γρηγοριάδου, Μ. Σαμαράκου, Δ. Κάββουρα & Χ. Σολωμονίδου | ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΔΙΑΛΟΓΙΚΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΠΗΓΩΝ | DIALOGIC MULTIMEDIA LEARNING ENVIRONMENT FOR THE STUDY OF HISTORY AND ART USING HISTORICAL RESOURCES |
Χ.Σολομωνίδου, Ε.Σταυρίδου, Μ.Γρηγοριάδου, Δ.Μητρόπουλος & Μ.Σαμαράκου | ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ “ΔΙΑΝΥΣΜΑΤΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ” | LEARNING ABOUT THE WEIGHT AND THE FALLING OF OBJECTS USING THE SOFTWARE "VECTORS IN PHYSICS AND MATHEMATICS" |
Παναγιώτης Πολίτης, Βασίλης Κόμης & Αγγελική Δημητρακοπούλου | ΚΑΝΟΝΕΣ ΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗΣ | RULES OF LOGIC AND DECISION-MAKING ACTIVITIES USING MODELING EDUCATIONAL SOFTWARE |
Παλίλης Βασίλης, Πολυζώης Γιώργος, Τσιγαρίδας Ηλίας, & Κοκκώνης Πολυζώης | ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟΥ BOHR: ΜΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΟ ΧΡΩΜΑ | BOHR'S MODEL: A TEACHING APPROACH THAT EMPLOYS THE COLOUR |
αίθουσα 2 | 09:30-11:00 |
room 2 |
Σ. Γερόπουλος, Δρ. Α. Καμέας, Π. Πιντέλας, Χ. Σκουρλάς & Ι. Χάλαρης | _QUALI_LEARN: ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ | _QUALI_LEARN: DISTANCE EDUCATION ON QUALITY ASSURANCE IN SOFTWARE DEVELOPMENT |
Νικόλαος Αβούρης | ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ -ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ | FACING THE QUALITY ISSUE IN WEB-BASED INSTRUCTION |
Evangelos V. Kopsacheilis, John Diamantis & Michael G. Strintzis | ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΒΑΣΙΣΜΕΝΗ ΣΤΟ INTERNET ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΑΚΕΤΩΝ ΓΙΑ ΕΞ΄ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ | A FLEXIBLE INTERNET BASED ARCHITECTURE FOR DEVELOPING INTERACTIVE EDUCATIONAL PACKAGES FOR DISTANCE LEARNING |
Γιουβανάκης Αθανάσιος, Σαμαρά Χάϊδω & Ταραμπάνης Κων/νος | ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ | DEVELOPMENT OF EDUCATIONAL SOFTWARE FOR THE INTERNET |
αίθουσα 3 | 09:30-11:00 |
room 3 |
Βασίλης Μακράκης | ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΥΠΕΡΜΕΣΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΒΑΣΙΣΜΕΝΑ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ-ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΙΣΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ | EVALUATION OF HYPERMEDIA EDUCATIONAL SOFTWARE EMPLOYING CRITERIA BASED ON SOCIO-CONSTRUCTIVISTIC LEARNING PRINCIPLES |
Οδυσσέας Σακελλαρίδης & Φράνκα Μαρία Παντάνο-Ρόκου | ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΥΠΕΡΜΕΣΩΝ | EDUCATIONAL PRINCIPLES FOR HYPERMEDIA EDUCATIONAL SOFTWARE DESIGN |
Σ. Μπακογιάννης, Γ. Φιλοκύπρου, Παναγιώτης Γεωργιάδης & Μ. Γρηγοριάδου | ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ | MODEL OF EVALUATION FOR EDUCATIONAL SOFTWARE |
Δ. Α. Γεωργίου, Δ.Μακρής & Τ. Παπαβασιλείου | ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΜΕΘΟΔΩΝ ΕΛΕΓΧΟΥ | DESIGN OF EDUCATIONAL SOFTWARE EMPLOYING CONTROL METHODS |
αίθουσα 4 | 09:30-11:00 |
room 4 |
Αρετή Παναούρα & Γιώργος Φιλίππου | ΜΕΤΑΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΛΥΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ: ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΤΡΙΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ Ε΄ΤΑΞΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ | METACOGNITION AND SOLUTION OF MATHEMATICAL PROBLEMS: A CASE STUDY OF THREE FIFTH GRADE PRIMARY SCHOOL PUPILS |
Αθανάσιος Γαγάτσης, Ανδρέας Δημητρίου, Θέκλα Αφαντίτη, Ελένη Μιχαηλίδου, Αρετή Παναούρα, Μύρια Σιακαλλή & Μιχάλης Χριστοφορίδης | Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ “ΣΗΜΕΙΩΤΙΚΩΝ” ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΠΡΟΣΘΕΣΗΣ | THE INFLUENCE OF 'SEMIOTIC' REPRESENTATIONS IN SOLVING OF ADDITION PROBLEMS |
Γιώργος Φιλίππου & Κωνσταντίνος Χρίστου | ΤΑ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ | PRIMARY EDUCATION TEACHERS' EFFICACY BELIEFS ON MATHEMATICS TEACHING |
Ελένη Παπαγεωργίου, Kωνσταντίνος Χρίστου | ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΑΝΑΛΟΓΙΑΣ | STRATEGIES IN SOLVING PROBLEMS OF PROPORTION |
αίθουσα 5 | 09:30-11:00 |
room 5 |
Μαρκόπουλος Χρήστος & Πόταρη Δέσποινα | H ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΕΡΕΩΝ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ | RESEARCHER-TEACHER COOPERATION IN ORGANISING AND IMPLEMENTING ACTIVITIES RELATED TO REPRESENTATIONS OF 2-D SOLIDS |
Μ. Αργύρης & Χ. Κυνηγός | ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΔΥΟ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΜΕ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ | A STUDY OF THE BELIEFS AND PRACTICE OF TWO TEACHERS EXPERIENCED IN USING MATHEMATICAL CALCULATION TOOLS |
Βαρβάρα Γεωργιάδου-Καμπουρίδη | ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ | STUDY OF THE GEOMETRICAL THINKING OF PRIMARY SCHOOL TEACHERS THROUGH THE USE OF TEACHING MATERIALS |
Γεωργακάκης Ιωάννης, Γεωργιάδου Βαρβάρα, Μαρκόπουλος Χρήστος & Πόταρη Δέσποινα | ΜΕΛΕΤΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ | STUDYING THE GEOMETRIC ACTIVITIES OF FUTURE PRIMARY SCHOOL TEACHERS |
ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ | 11:30-13:00 |
PARALLEL PRESENTATIONS |
αίθουσα 1 | room 1 |
|
Γραμμένος Στέργιος & Σταυρίδου Ελένη | MΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΕΠΙΔΡΑΣΗΣ ΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΟΥ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΔΙΑΣΤΟΛΗΣ ΑΠΟ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ | STUDYING THE EFFECTS OF SOFTWARE USING ON SECONDARY STUDENTS' UNDERSTANDING OF THE EXPANSION PHENOMENON |
Μαρία Κορδάκη | ΔΥΝΑΜΙΚΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΣ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΝΟΣ ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΥ ΚΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝΑΠΤΥΧΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΜΑΘΗΤΕΣ | DYNAMIC REPRESENTATIONS OF THE CONCEPT OF CONSERVATION OF AREA IN A MICROCOSM ENVIRONMENT AND THE ROLE OF THEIR TRANSFORMATIONS THAT DEVELOPED BY STUDENTS |
Α. Μπάρμπας & Δ. Ψύλλος | ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΕΙΣ ΣΕ Η/Υ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΕΩΝ ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΚΩΝ ΟΝΤΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΥΠΩΝ ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΩΝ ΠΟΥ ΒΑΣΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΚΥΚΛΙΚΟΥΣ ΑΝΑΔΡΑΣΤΙΚΟΥΣ ΑΙΤΙΑΚΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ | COMPUTER SIMULATIONS OF INTERACTIONS BETWEEN MICROSCOPIC ENTITIES AND THEIR EFFECTS ON THE DEVELOPMENT OF TYPES OF REASONING THAT ARE BASED ON CIRCULAR REASONING MECHANISMS |
Ε. Χατζηκρανιώτης, Γκ. Μπισδικιάν & Δ. Ψύλλος | ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΙΚΟΝΙΚΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ | ON THE DEVELOPMENT OF A VIRTUAL LAB ON HEAT |
αίθουσα 2 | 11:30-13:00 |
room 2 |
M. Γρηγοριάδου, Κ. Α. Παπανικολάου & Γ. Φιλοκύπρου | ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΗΣ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ: ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ | INTERNET IN TERTIARY EDUCATION: DESIGN AND DEVELOPMENT OF EDUCATIONAL MATERIAL FOR THE INTERNET |
Γεώργιος Κουρουπέτρογλου, Κωνσταντίνος Βίγλας, Δέσποινα Δεληγιώργη, Αλέξανδρος Πίνο & Ιωάννης Καλόγηρος | ΙΠΠΟΔΑΜΟΣ: ΕΝΑ ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΟ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΒΑΣΙΣΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΙΣΤΟ | HIPPODAMUS: AN EXPANDED LEARNING ENVIRONMENT BASED ONTHE WORLD WIDE WEB |
Γεώργιος Κουρουπέτρογλου, Μαυρέτα Σταμάτη & Χριστίνα Μεταξάκη-Κοσιονίδου | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΙΣΤΟΥ (WWW) ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΜΗ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ | EDUCATIONAL ENDORSEMENT VIA THE WORLD WIDE FOR THE LEARNING OF NON-ORTHOGRAPHIC LANGUAGES |
Τσολακίδης Κώστας | ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΟ | DISTANCE EDUCATION: THE TILOS EXPERIMENT |
αίθουσα 3 | 11:30-13:00 |
room 3 |
Λέανδρος Περιβολαρόπουλος | Η ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 'ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ' ΣΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ ΠΑΝ/ΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ | PILOT TEACHING OF THE 'NEW TECHNOLOGIES IN EDUCATION' COURSE AT THE DEPARTMENT OF PHYSICS OF THE UNIVERSITY OF CRETE |
Αθανασία K. Μαργετουσάκη | ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ | TEACHERS’ REPRESENTATIONS ON COMPUTER AND INTERNET |
Αδαμαντία Σπανάκα | ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΙΣ ΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ | FACTORS THAT INFLUENCE FUTURE TEACHERS' ATTITUDES TOWARDS COMPUTERS |
Χ. Σολομωνίδου & Μ. Παπαστεργίου | ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ “ΤΟ ΝΗΣΙ ΤΩΝ ΦΑΙΑΚΩΝ”: ΜΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΣΤΟ ΒΟΛΟ | TRAINING NEEDS AND EXPECTATIONS OF TEACHERS THAT ARE GOING TO PARTICIPATE IN "THE FEAKES ISLAND" PROGRAMME: A CASE STUDY IN VOLOS |
Α. Βαβουράκη | ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΗΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΣΤΑ ΓΥΜΝΑΣΙΑ | POLICIES ON THE INTRODUCTION OF COMPUTERS IN GYMNASIUMS OVER TIME |
αίθουσα 4 | 11:30-13:00 |
room 4 |
Κωνσταντίνος Χρίστου & Γιώργος Φιλίππου | ΜΟΝΤΕΛΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ ΣΧΗΜΑΤΟΣ | A MATHEMATIC PROBLEM TEACHING MODEL BASED ON SCHEMA THEORY |
Οικονόμου Ανδρέας, Οικονόμου Πέτρος & Τζεκάκη Μαριάννα | ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΤΗΣ Α΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, ΜΙΑ ΝΕΑ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ | A NEW A' GYMNASIUM GRADE MATHEMATICS BOOK. A NEW CONCEPTION FOR MATHEMATICS TEACHING |
Ευτύχης Παπαδοπετράκης | ΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΑΡΙΘΜΩΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ | A NATURAL NUMBERS TEACHING MODEL SUITABLE FOR FUTURE TEACHERS |
Σάλτας Βασίλης | Η ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ ΩΣ ΒΟΗΘΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΛΥΣΗ ΑΣΚΗΣΕΩΝ | THE SYSTEMATISATION OF MATHEMATICAL KNOWLEDGE AS A TOOL FOR PROBLEM SOLVING |
ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ ΤΡΑΠΕΖΙ | 11:30-13:00 |
ROUND TABLE |
αίθουσα 5 | room 5 |
|
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ COORDINATOR |
ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. ΤΑ ΝΕΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ, ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΤΟΥΣ | MATHEMATICS IN GENERAL EDUCATION. THE NEW CURRICULA: COMMENTS AND PROPOSALS FOR THEIR IMPROVEMENT |
ΣΥΖΗΤΗΤΕΣ CONVERSANTS |
||
Λάμπρου Μιχάλης, Τρούλης Γεώργιος, Δαλιεράκη Ελισάβετ, Καλογεράκης Ιωάννης, Δημάκος Γεώργιος (ή Ζέρβας Δημήτριος) & Καλλικάκης Μανόλης | ||
ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ ΤΡΑΠΕΖΙ | 16:00-17:30 |
ROUND TABLE |
αίθουσα 1 | room 1 |
|
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ COORDINATOR |
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ. ΤΟ ΠΑΡΟΝ & ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ | VIRTUAL REALITY AND EDUCATION: TECHNOLOGICAL AND DIDACTIC APPROACHES. PRESENT AND FUTURE |
ΣΥΖΗΤΗΤΕΣ CONVERSANTS |
||
John Waterworth, Παναγιώτης Πιντέλας, Μέλη του Εργαστηρίου Εφαρμογών Εικονικής Πραγματικότητας Παν/μίου Ιωαννίνων & Μέλη του Εργαστηρίου Ανάπτυξης Εκπαιδευτικού Λογισμικού Παν/μίου Πατρών | ||
ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ | 16:00-17:30 |
PARALLEL PRESENTATIONS |
αίθουσα 2 | room 2 |
|
Παναγιώτης Πολίτης & Βασίλης Κόμης | Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΩΣ ΒΑΣΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ Γ' ΤΑΞΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΤΟΥ ΕΝΙΑΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ: ΑΛΓΟΡΙΘΜΙΚΗ ΕΝΑΝΤΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ | INFORMATICS AS A MAIN COURSE IN THE THIRD TECHNOLOGY-ORIENTED GRADE OF COMPREHENSIVE LYCEUM: ALGORITHMIC VS PROGRAMMING APPROACH |
Τζιμογιάννης Αθανάσιος & Κόμης Βασίλης | ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ: Η ΟΙΚΟΔΟΜΗΣΗ ΤΗΣ ΔΟΜΗΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΝΙΑΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ | PROBLEM SOLVING IN A PROGRAMMING ENVIRONMENT: COMPREHENSIVE LYCEUM STUDENTS' APPLICATION OF CONDITIONAL STRUCTURE |
Μ. Σατρατζέμη, Β. Δαγδιλέλης, Κ. Μαργαρίτης, Στ. Μιχαήλ & Στ. Παπανικολάου | ΕΝΑΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ: ΤΟ ΡΟΜΠΟΤ KAREL | A DIDACTIC MICRO-WORLD FOR THE INTRODUCTION IN PROGRAMMING: THE KAREL ROBOT |
Θεοφανή Πύρζα & Βάσω Σπηλιωτοπούλου | OΙ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΕΝΝΟΙΩΝ | METAPHORS IN INFORMATICS TEACHING AS A TOOL FOR CONCEPT UNDERSTANDING |
ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ ΤΡΑΠΕΖΙ | 16:00-17:30 |
ROUND TABLE |
αίθουσα 3 | room 3 |
|
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ COORDINATOR |
ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΜΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ | ISSUES ON TEACHERS' TRAINING ESPECIALLY ON GEOMETRY |
ΣΥΖΗΤΗΤΕΣ CONVERSANTS Γεωργακάκης Ιωάννης, Γεωργιάδου Βαρβάρα, Μαρκόπουλος Χρήστος & Πόταρη Δέσποινα |
||
ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ ΤΡΑΠΕΖΙ | 18:00-19:30 |
ROUND TABLE |
αίθουσα 1 | room 1 |
|
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ COORDINATOR |
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΣΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ | MODELING COMPUTER ENVIRONMENTS: FROM THEIR DESIGN TO THEIR INCORPORATION AND APPLICATION IN CURRICULA |
ΣΥΖΗΤΗΤΕΣ CONVERSANTS Δημητρακοπούλου Α, Ζιάκα Γ., Μιαούλης Γ., Πολίτης Π. & Σακονίδης Χ. |
||
ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ | 18:00-19:30 |
PARALLEL PRESENTATIONS |
αίθουσα 2 | room 2 |
|
Βασίλειος Κώστογλου & Φώτιος Αποστολίδης | ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΚΡΙΣΗΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ | AN INFORMATICS SYSTEM OF EVALUATION AND APPROVAL OF INVESTMENTS |
Περικλής Γεωργιάδης | ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ Η/Υ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ. ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΑΤΙΑ ΣΤΟ ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ | COMPUTER USE IN THE EVALUATION OF TEACHING. A FIRST LOOK ON THE NEW EVALUATION SYSTEM |
Γιώργος Πολάκης & Γιώργος Τζωρτζακάκης | ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΜΟΡΦΩΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΟΛΥΜΕΣΙΚΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΑΠΟ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ | EXPLORATION OF THE ASPECTS OF THE TEACHING USE OF A SPECIFIC MULTIMEDIA PROGRAMME |
Πανσεληνάς Ε. Γεώργιος | Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΜΕ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΤΗ | THE COLLABORATIVE CONSTRUCTION OF KNOWLEDGE USING MICROCOMPUTERS |
Παναγιώτης Χ. Κρεμμυδάς & Βάσω Σπηλιωτοπούλου | ΟΙ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΘΟΝΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ Η/Υ | PUPILS' CONCEPTIONS ABOUT THE SCREEN AND THE KEYBOARD OF COMPUTERS |
αίθουσα 3 | 18:00-19:30 |
room 3 |
Θεόδωρος Χατζηπαντελής | ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΝΑ ΔΙΔΑΞΟΥΝ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ | TEACHING TEACHERS TO TEACH STATISTICS |
Χαράλαμπος Λεμονίδης | ΕΞΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣΘΕΤΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ | DISTANCE EDUCATION FOR TEACHERS ON ADDITIONAL TYPE PROBLEMS |
Καργιωτάκης Γιώργος | Η ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ, ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΑΝAΛΥΣΗΣ ΤΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΏΝ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ ΤΟΥ | PUPIL CHARACTERISTICS' STANDARDISATION. THE RECORDING OF A LESSON'S PROCESSES AS A TOOL FOR THE ANALYSIS OF HIS/HER COGNITIVE REPRESENTATIONS |
Γεώργιος Δημητρίου Καρατάσιος | Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΜΕ ΤΗ XΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ Η/Υ: ΜΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ | TEACHING METHODOLOGY OF MATHEMATICS USING NEW TECHNOLOGY: AN APPLICATION BASED ON SIMULATION SOFTWARE PACKAGE |
ΚΥΡΙΑΚΗ | 3-10-99 | SUNDAY |
ΣΥΝΟΨΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ | 09:30-11:30 |
SYNOPSIS OF CONFERENCE PROCEEDINGS |
αίθουσα 1 | room 1 |
|
ΓΕΝΙΚΕΣ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΕΩΝ ΣΤΡΟΓΓΥΛΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΣΥΝΟΨΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ |
GENERAL
ANNOUNCEMENTS DISCUSSION OF ROUND TABLES' DISCUSSIONS SYNOPSIS OF CONFERENCE PROCEEDINGS NEXT CONFERENCE |