ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ - CONFERENCE PROGRAMME

  

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

1-10-99

FRIDAY

ΟΜΙΛΙΕΣ ΠΡΟΣΚΕΚΛΗΜΕΝΩΝ

11:30-13:00

INVITED SPEAKERS

αίθουσα 1

προεδρείο           chair

Γ. Φιλίππου & Κ. Τζανάκης

room 1

Michal Yerushalmy

ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ ΟΡΑΤΗ: ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ

MAKING EXPLORATION VISIBLE: ON SOFTWARE DESIGN AND SCHOOL MATHEMATICS REFORM

Abraham Arcavi

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΟΠΤΙΚΩΝ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΜΑΘΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ

THE ROLE OF VISUAL REPRESENTATIONS IN THE LEARNING OF MATHEMATICS

ΟΜΙΛΙΕΣ ΠΡΟΣΚΕΚΛΗΜΕΝΩΝ

16:00-17:30

INVITED SPEAKERS

αίθουσα 1

προεδρείο           chair

Α. Μικρόπουλος & Π. Πιντέλας

room 1

John A. Waterworth and Eva L. Waterworth

Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΑΝ ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ: ΖΩΝΤΑΣ, ΠΗΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

EDUCATION AS EXPLORATION: BEING, GOING AND CHANGING THE WORLD

Erkki Pehkonen

ΑΝΟΙΧΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ: ΜΙΑ ΜΕΘΟΔΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ

OPEN-ENDED PROBLEMS: A METHOD FOR AN EDUCATIONAL CHANGE

ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

18:00-19:30

PARALLEL PRESENTATIONS

αίθουσα 1

προεδρείο           chair

Β. Μακράκης

room 1

Alkistis Klapsinou & Eddie Gray

ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ: ΔΥΟ ΑΝΤΙΚΡΟΥΟΜΕΝΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΙΚΗΣ ΑΛΓΕΒΡΑΣ

DEFINITIONS AND PROCESSES: TWO CONTRASTING APPROACHES TO THE TEACHING AND LEARNING OF LINEAR ALGEBRA

Chris Bills

ΤΙ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΤΟΥΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ

WHAT SENSE DO CHILDREN MAKE OF WHAT THEIR MATHEMATICS TEACHERS SAY AND DO?

Risto Aikonen

ORTOWEB: ΕΝΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

ORTOWEB: A LEARNING ENVIRONMENT FOR ORTHODOX RELIGIOUS EDUCATION IN THE INTERNET

Jarkko Alajaaski, Juha Vasama & Ari Alamäki

Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ Ν. Τ. ΣΕ ΕΝΑ ΜΟΝΤΕΡΝΟ Ν.Τ. ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

THE DEVELOPMENT OF ELEMENTARY SCHOOL’S POSITION IN THE IT -STRATEGIC GRID IN A MODERN IT -BASED TEACHING ENVIRONMENT

Helen Drenoyianni & Ian D. Selwood

ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΜΕΣΑ ΑΠΌ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΤΙΚΑ ΠΟΛΥΜΕΣΑ: ΜΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ Β'ΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ «MICROSOFTSYMBOL 210 \f "Symbol" \s 14? ENCARTASYMBOL 212 \f "Symbol" \s 14Τ»

INFORMATION RETRIEVAL WITH INTERACTIVE MULTIMEDIA: A STUDY OF SECONDARY PUPILS’ SEARCHING STRATEGIES USING «MICROSOFTSYMBOL 210 \f "Symbol" \s 14? ENCARTASYMBOL 212 \f "Symbol" \s 14Τ»

 

18:00-19:30

 

αίθουσα 2

προεδρείο           chair

Β. Κόμης

room 2

Αγγελική Δημητρακοπούλου

ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ: ΠΟΙΕΣ ΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΟΥΝ;

QUALITATIVE EXPLORATORY SOFTWARE: WHAT ARE THE DEFINING MAIN DESIGN PRINCIPLES?

Π. Μ. Βλάμος, E. M. Βλάμου & Γ. Μ. Δημάκος

ΑΡΧΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ

PRINCIPLES FOR THE DEVELOPMENT OF EDUCATIONAL SOFTWARE ACTIVITIES

Γκαραμπέτ Μπισδικιάν & Ψύλλος Δημήτρης

ΑΠΟΨΕΙΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΠΤΔΕ ΓΙΑ ΤΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ - ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ

PRE-SERVICE TEACHER'S VIEWS ON GRAPHS: SOFTWARE DESIGN

Θεοδώρα Ναλμπάντη & Σοφία Χατζηλεοντιάδου

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ, ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΣΤΗ Β'ΘΜΙΑ ΕΚΠ/ΣΗ. ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΕΠΕΑΕΚ

DESIGN, DEVELOPMENT AND EVALUATION OF MULTIMEDIA APPLICATIONS IN SECONDARY EDUCATION: THE CASE OF EPEAEK's MOBILITY PROGRAMME

 

 

 

 

18:00-19:30

 

αίθουσα 3

προεδρείο           chair

Θ. Τζιμογιάννης

room 3

Παναγιώτης Πιντέλας, Αχιλλέας Καμέας, Αναστάσιος Τριάντης, Σπυρίδων Βάθης, Γεώργιος ΚουταλιέρηςΤάσος Α. Μικρόπουλος & Απόστολος Κατσίκης

ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ: ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ "ΕΙΚΩΝ"

DESIGN OF VIRTUAL REALITY EDUCATIONAL APPLICATIONS: 'EIKON' ENVIRONMENT

Τάσος Α. Μικρόπουλος, Απόστολος Κατσίκης, Αναστάσιος Εμβαλωτής, Ευγενία Νικολού, Άνθιμος Χαλκίδης, Παναγιώτης Πιντέλας & Αχιλλέας Καμέας

ΕΙΚΩΝ: ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ

EIKON: VIRTUAL REALITY FOR THE SUPPORT OF TECHNOLOGY COURSES: A PEDAGOGICAL APPROACH

Ευγενία Νικολού, Παναγιώτης Τσάκαλης, Αλκιβιάδης Γιούνης, Ιωάννα Μπέλλου & Τάσος Μικρόπουλος

ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ. ΚΡΙΤΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ

VIRTUAL REALITY IN SCIENCE TEACHING: A CRITICAL VIEW

Χ. Μπάκας, Α. Κατσίκης, Γ. Δήμου & Τ. Α. Μικρόπουλος

ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΙΚΟΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΠΛΑΝΗΤΙΚΩΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΜΑΘΗΤΩΝ

DESIGNING VIRTUAL ENVIRONMENTS FOR PLANETARY PHENOMENA TEACHING, BASED ON STUDENTS’ PERCEPTIONS

 

18:00-19:30

 

αίθουσα 4

προεδρείο           chair

Γ. Τρούλης

room 4

Κων/νος Τζανάκης & Μιχάλης Κούρκουλος

Η ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: ΕΠΙΣΤΗΜΟΛΟΓΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΕΚΤΑΣΕΙΣ

JUSTIFICATION IN MATHEMATICS: EPISTEMOLOGICAL ISSUES AND TEACHING

Μπασέτας Κων/νος

ΔΟΜΙΚΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΣΜΟΣ, ΚΟΝΣΤΡΟΥΚΤΙΒΙΣΤΙΚΟΣ ΔΟΜΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΒΑΣΙΚΩΝ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΚΑΙ ΕΝΝΟΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

STRUCTURAL PRAGMATISM, CONSTRUCTIVIST STRUCTURALISM AND TEACHING OF BASIC ARITHMETIC CALCULATIONS AND CONCEPTS IN SCHOOL

Χ. Κυνηγός

ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ: ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΤΩΝ ΨΗΦΙΔΩΝ

MATHEMATICS EDUCATION PERSPECTIVES: COMPONENT ORIENTED ARCHITECTURE

Χαράλαμπος Σακονίδης

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΛΑ: ΣΗΜΕΙΩΤΙΚΕΣ, ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ

MATHEMATICAL SIGNS AND SYMBOLS: SEMIOTIC, PSYCHOLOGICAL AND PEDAGOGICAL INVESTIGATIONS

ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ ΤΡΑΠΕΖΙ

18:00-19:30

ROUND TABLE

αίθουσα 5

 

room 5

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ

COORDINATOR

Χριστίνα Μεταξάκη – Κοσιονίδου

Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

INFORMATICS IN EDUCATION

ΣΥΖΗΤΗΤΕΣ

CONVERSANTS

 

 

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ/ Γ. Παπαδόπουλος, ΔΣΔΕ-ΥΠΕΠΘ/Β. Προκοπίου, ΕΠΥ/Σπ. Μπακογιάννης, ΙΤΥ/Θ. Χατζηλάκος.ΣΕΠΕ/

 

 

 


 

 

ΣΑΒΒΑΤΟ

2-10-99

SATURDAY

ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

09:30-11:00

PARALLEL PRESENTATIONS

αίθουσα 1

προεδρείο           chair

Α. Κόλλιας

room 1

Γ. Τσαγκάνου, Δ. Κούτρα, Μ. Γρηγοριάδου, Μ. Σαμαράκου, Δ. Κάββουρα & Χ. Σολωμονίδου

ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΔΙΑΛΟΓΙΚΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΠΗΓΩΝ

DIALOGIC MULTIMEDIA LEARNING ENVIRONMENT FOR THE STUDY OF HISTORY AND ART USING HISTORICAL RESOURCES

Χ.Σολομωνίδου, Ε.Σταυρίδου, Μ.Γρηγοριάδου, Δ.Μητρόπουλος & Μ.Σαμαράκου

ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ «ΔΙΑΝΥΣΜΑΤΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ»

LEARNING ABOUT THE WEIGHT AND THE FALLING OF OBJECTS USING THE SOFTWARE "VECTORS IN PHYSICS AND MATHEMATICS"

Παναγιώτης Πολίτης, Βασίλης Κόμης & Αγγελική Δημητρακοπούλου

ΚΑΝΟΝΕΣ ΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗΣ

RULES OF LOGIC AND DECISION-MAKING ACTIVITIES USING MODELING EDUCATIONAL SOFTWARE

Παλίλης Βασίλης, Πολυζώης Γιώργος, Τσιγαρίδας Ηλίας, & Κοκκώνης Πολυζώης

ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟΥ BOHR: ΜΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΟ ΧΡΩΜΑ

BOHR'S MODEL: A TEACHING APPROACH THAT EMPLOYS THE COLOUR

 

09:30-11:00

 

αίθουσα 2

προεδρείο           chair

Α. Καμέας

room 2

Σ. Γερόπουλος, Α. Καμέας, Π. Πιντέλας, Χ. Σκουρλάς & Ι. Χάλαρης

_QUALI_LEARN: ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ

_QUALI_LEARN: DISTANCE EDUCATION ON QUALITY ASSURANCE IN SOFTWARE DEVELOPMENT

Νικόλαος Αβούρης

ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ -ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

FACING THE QUALITY ISSUE IN WEB-BASED INSTRUCTION

Evangelos V. Kopsacheilis, John Diamantis & Michael G. Strintzis

ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΒΑΣΙΣΜΕΝΗ ΣΤΟ INTERNET ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΑΚΕΤΩΝ ΓΙΑ ΕΞ΄ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

A FLEXIBLE INTERNET BASED ARCHITECTURE FOR DEVELOPING INTERACTIVE EDUCATIONAL PACKAGES FOR DISTANCE LEARNING

Γιουβανάκης Αθανάσιος, Σαμαρά Χάϊδω & Ταραμπάνης Κων/νος

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

DEVELOPMENT OF EDUCATIONAL SOFTWARE FOR THE INTERNET

 

09:30-11:00

 

αίθουσα 3

προεδρείο           chair

Ι. Ζαχαράκης

room 3

Βασίλης Μακράκης

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΥΠΕΡΜΕΣΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΒΑΣΙΣΜΕΝΑ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ-ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΙΣΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ

EVALUATION OF HYPERMEDIA EDUCATIONAL SOFTWARE EMPLOYING CRITERIA BASED ON SOCIO-CONSTRUCTIVISTIC LEARNING PRINCIPLES

Οδυσσέας Σακελλαρίδης & Φράνκα Μαρία Παντάνο-Ρόκου

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΥΠΕΡΜΕΣΩΝ

EDUCATIONAL PRINCIPLES FOR HYPERMEDIA EDUCATIONAL SOFTWARE DESIGN

Σ. Μπακογιάννης, Γ. Φιλοκύπρου, Παναγιώτης Γεωργιάδης & Μ. Γρηγοριάδου

ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ

MODEL OF EVALUATION FOR EDUCATIONAL SOFTWARE

Δ. Α. Γεωργίου, Δ.Μακρής & Τ. Παπαβασιλείου

ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΜΕΘΟΔΩΝ ΕΛΕΓΧΟΥ

DESIGN OF EDUCATIONAL SOFTWARE EMPLOYING CONTROL METHODS

 

09:30-11:00

 

αίθουσα 4

προεδρείο           chair

Χ. Σακονίδης

room 4

Αρετή Παναούρα & Γιώργος Φιλίππου

ΜΕΤΑΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΛΥΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ: ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΤΡΙΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ Ε΄ΤΑΞΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

METACOGNITION AND SOLUTION OF MATHEMATICAL PROBLEMS: A CASE STUDY OF THREE FIFTH GRADE PRIMARY SCHOOL PUPILS

Αθανάσιος Γαγάτσης, Ανδρέας Δημητρίου, Θέκλα Αφαντίτη, Ελένη Μιχαηλίδου, Αρετή Παναούρα, Μύρια Σιακαλλή & Μιχάλης Χριστοφορίδης

Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ «ΣΗΜΕΙΩΤΙΚΩΝ» ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΠΡΟΣΘΕΣΗΣ

THE INFLUENCE OF 'SEMIOTIC' REPRESENTATIONS IN SOLVING OF ADDITION PROBLEMS

Γιώργος Φιλίππου & Κωνσταντίνος Χρίστου

ΤΑ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ

PRIMARY EDUCATION TEACHERS' EFFICACY BELIEFS ON MATHEMATICS TEACHING

Ελένη Παπαγεωργίου, Kωνσταντίνος Χρίστου

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΑΝΑΛΟΓΙΑΣ

STRATEGIES IN SOLVING PROBLEMS OF PROPORTION


 

 

 

09:30-11:00

 

αίθουσα 5

προεδρείο           chair

Γ. Τρούλης

room 5

Μαρκόπουλος Χρήστος & Πόταρη Δέσποινα

H ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΕΡΕΩΝ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ

RESEARCHER-TEACHER COOPERATION IN ORGANISING AND IMPLEMENTING ACTIVITIES RELATED TO REPRESENTATIONS OF 2-D SOLIDS

Μ. Αργύρης & Χ. Κυνηγός

ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΔΥΟ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΜΕ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ

A STUDY OF THE BELIEFS AND PRACTICE OF TWO TEACHERS EXPERIENCED IN USING MATHEMATICAL CALCULATION TOOLS

Βαρβάρα Γεωργιάδου-Καμπουρίδη

ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ

STUDY OF THE GEOMETRICAL THINKING OF PRIMARY SCHOOL TEACHERS THROUGH THE USE OF TEACHING MATERIALS

Γεωργακάκης Ιωάννης, Γεωργιάδου Βαρβάρα, Μαρκόπουλος Χρήστος & Πόταρη Δέσποινα

ΜΕΛΕΤΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

STUDYING THE GEOMETRIC ACTIVITIES OF FUTURE PRIMARY SCHOOL TEACHERS

ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

11:30-13:00

PARALLEL PRESENTATIONS

αίθουσα 1

προεδρείο           chair

Ι. Γουμενάκης

room 1

Γραμμένος Στέργιος & Σταυρίδου Ελένη

MΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΕΠΙΔΡΑΣΗΣ ΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΟΥ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΔΙΑΣΤΟΛΗΣ ΑΠΟ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

STUDYING THE EFFECTS OF SOFTWARE USING ON SECONDARY STUDENTS' UNDERSTANDING OF THE EXPANSION PHENOMENON

Μαρία Κορδάκη

ΔΥΝΑΜΙΚΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΣ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΝΟΣ ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΥ ΚΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝΑΠΤΥΧΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΜΑΘΗΤΕΣ

DYNAMIC REPRESENTATIONS OF THE CONCEPT OF CONSERVATION OF AREA IN A MICROCOSM ENVIRONMENT AND THE ROLE OF THEIR TRANSFORMATIONS THAT DEVELOPED BY STUDENTS

Α. Μπάρμπας & Δ. Ψύλλος

ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΕΙΣ ΣΕ Η/Υ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΕΩΝ ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΚΩΝ ΟΝΤΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΥΠΩΝ ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΩΝ ΠΟΥ ΒΑΣΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΚΥΚΛΙΚΟΥΣ ΑΝΑΔΡΑΣΤΙΚΟΥΣ ΑΙΤΙΑΚΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ

COMPUTER SIMULATIONS OF INTERACTIONS BETWEEN MICROSCOPIC ENTITIES AND THEIR EFFECTS ON THE DEVELOPMENT OF TYPES OF REASONING THAT ARE BASED ON CIRCULAR REASONING MECHANISMS

Ε. Χατζηκρανιώτης, Γκ. Μπισδικιάν & Δ. Ψύλλος

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΙΚΟΝΙΚΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ

ON THE DEVELOPMENT OF A VIRTUAL LAB ON HEAT

 

11:30-13:00

 

αίθουσα 2

προεδρείο           chair

Π. Πιντέλας

room 2

M. Γρηγοριάδου, Κ. Α. Παπανικολάου & Γ. Φιλοκύπρου

ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΗΣ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ: ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

INTERNET IN TERTIARY EDUCATION: DESIGN AND DEVELOPMENT OF EDUCATIONAL MATERIAL FOR THE INTERNET

Γεώργιος Κουρουπέτρογλου, Κωνσταντίνος Βίγλας, Δέσποινα Δεληγιώργη, Αλέξανδρος Πίνο & Ιωάννης Καλόγηρος

ΙΠΠΟΔΑΜΟΣ: ΕΝΑ ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΟ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΒΑΣΙΣΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΙΣΤΟ

HIPPODAMUS: AN EXPANDED LEARNING ENVIRONMENT BASED ONTHE WORLD WIDE WEB

Γεώργιος Κουρουπέτρογλου, Μαυρέτα Σταμάτη & Χριστίνα Μεταξάκη-Κοσιονίδου

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΙΣΤΟΥ (WWW) ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΜΗ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ

EDUCATIONAL ENDORSEMENT VIA THE WORLD WIDE FOR THE LEARNING OF NON-ORTHOGRAPHIC LANGUAGES

Τσολακίδης Κώστας

ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΟ

DISTANCE EDUCATION: THE TILOS EXPERIMENT

 

11:30-13:00

 

αίθουσα 3

προεδρείο           chair

Δ. Πόταρη

room 3

Λέανδρος Περιβολαρόπουλος

Η ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 'ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ' ΣΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ ΠΑΝ/ΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ

PILOT TEACHING OF THE 'NEW TECHNOLOGIES IN EDUCATION' COURSE AT THE DEPARTMENT OF PHYSICS OF THE UNIVERSITY OF CRETE

Αθανασία K. Μαργετουσάκη

ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

TEACHERS’ REPRESENTATIONS ON COMPUTER AND INTERNET

Αδαμαντία Σπανάκα

ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΙΣ ΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ

FACTORS THAT INFLUENCE FUTURE TEACHERS' ATTITUDES TOWARDS COMPUTERS

Χ. Σολομωνίδου & Μ. Παπαστεργίου

ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΤΟ ΝΗΣΙ ΤΩΝ ΦΑΙΑΚΩΝ»: ΜΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΣΤΟ ΒΟΛΟ

TRAINING NEEDS AND EXPECTATIONS OF TEACHERS THAT ARE GOING TO PARTICIPATE IN "THE FEAKES ISLAND" PROGRAMME: A CASE STUDY IN VOLOS

Α. Βαβουράκη

ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΗΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΣΤΑ ΓΥΜΝΑΣΙΑ

POLICIES ON THE INTRODUCTION OF COMPUTERS IN GYMNASIUMS OVER TIME

 

11:30-13:00

 

αίθουσα 4

προεδρείο           chair

Κ. Τζανάκης

room 4

Κωνσταντίνος Χρίστου & Γιώργος Φιλίππου

ΜΟΝΤΕΛΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ ΣΧΗΜΑΤΟΣ

A MATHEMATIC PROBLEM TEACHING MODEL BASED ON SCHEMA THEORY

Οικονόμου Ανδρέας, Οικονόμου Πέτρος & Τζεκάκη Μαριάννα

ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΤΗΣ Α΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, ΜΙΑ ΝΕΑ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ

A NEW A' GYMNASIUM GRADE MATHEMATICS BOOK. A NEW CONCEPTION FOR MATHEMATICS TEACHING

Ευτύχης Παπαδοπετράκης

ΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΑΡΙΘΜΩΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ

A NATURAL NUMBERS TEACHING MODEL SUITABLE FOR FUTURE TEACHERS

Σάλτας Βασίλης

Η ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ ΩΣ ΒΟΗΘΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΛΥΣΗ ΑΣΚΗΣΕΩΝ

THE SYSTEMATISATION OF MATHEMATICAL KNOWLEDGE AS A TOOL FOR PROBLEM SOLVING

ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ ΤΡΑΠΕΖΙ

11:30-13:00

ROUND TABLE

αίθουσα 5

 

room 5

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ

COORDINATOR

Δημήτρης Καραγεώργος

ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. ΤΑ ΝΕΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ, ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΤΟΥΣ

MATHEMATICS IN GENERAL EDUCATION. THE NEW CURRICULA: COMMENTS AND PROPOSALS FOR THEIR IMPROVEMENT

ΣΥΖΗΤΗΤΕΣ

CONVERSANTS

 

 

Λάμπρου Μιχάλης, Τρούλης Γεώργιος, Δαλιεράκη Ελισάβετ, Καλογεράκης Ιωάννης, Δημάκος Γεώργιος (ή Ζέρβας Δημήτριος) & Καλλικάκης Μανόλης

 

 

ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ ΤΡΑΠΕΖΙ

16:00-17:30

ROUND TABLE

αίθουσα 1

 

room 1

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ

COORDINATOR

Τάσος Α. Μικρόπουλος

ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ. ΤΟ ΠΑΡΟΝ & ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

VIRTUAL REALITY AND EDUCATION: TECHNOLOGICAL AND DIDACTIC APPROACHES. PRESENT AND FUTURE

ΣΥΖΗΤΗΤΕΣ

CONVERSANTS

 

 

John Waterworth, Παναγιώτης Πιντέλας, Μέλη του Εργαστηρίου Εφαρμογών Εικονικής Πραγματικότητας Παν/μίου Ιωαννίνων & Μέλη του Εργαστηρίου Ανάπτυξης Εκπαιδευτικού Λογισμικού Παν/μίου Πατρών

 

 

ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

16:00-17:30

PARALLEL PRESENTATIONS

αίθουσα 2

προεδρείο           chair

Π. Γ. Μιχαηλίδης

room 2

Παναγιώτης Πολίτης & Βασίλης Κόμης

Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΩΣ ΒΑΣΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ Γ' ΤΑΞΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΤΟΥ ΕΝΙΑΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ: ΑΛΓΟΡΙΘΜΙΚΗ ΕΝΑΝΤΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ

INFORMATICS AS A MAIN COURSE IN THE THIRD TECHNOLOGY-ORIENTED GRADE OF COMPREHENSIVE LYCEUM: ALGORITHMIC VS PROGRAMMING APPROACH

Τζιμογιάννης Αθανάσιος & Κόμης Βασίλης

ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ: Η ΟΙΚΟΔΟΜΗΣΗ ΤΗΣ ΔΟΜΗΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΝΙΑΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ

PROBLEM SOLVING IN A PROGRAMMING ENVIRONMENT: COMPREHENSIVE LYCEUM STUDENTS' APPLICATION OF CONDITIONAL STRUCTURE

Μ. Σατρατζέμη, Β. Δαγδιλέλης, Κ. Μαργαρίτης, Στ. Μιχαήλ & Στ. Παπανικολάου

ΕΝΑΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ: ΤΟ ΡΟΜΠΟΤ KAREL

A DIDACTIC MICRO-WORLD FOR THE INTRODUCTION IN PROGRAMMING: THE KAREL ROBOT

Θεοφανή Πύρζα & Βάσω Σπηλιωτοπούλου

OΙ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΕΝΝΟΙΩΝ

METAPHORS IN INFORMATICS TEACHING AS A TOOL FOR CONCEPT UNDERSTANDING

ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ ΤΡΑΠΕΖΙ

16:00-17:30

ROUND TABLE

αίθουσα 3

 

room 3

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ

COORDINATOR

Τριαντάφυλλος Α. Τριανταφυλλίδης

ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΜΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ

ISSUES ON TEACHERS' TRAINING ESPECIALLY ON GEOMETRY

ΣΥΖΗΤΗΤΕΣ

CONVERSANTS

Γεωργακάκης Ιωάννης, Γεωργιάδου Βαρβάρα, Μαρκόπουλος Χρήστος & Πόταρη Δέσποινα

 

 

ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ ΤΡΑΠΕΖΙ

18:00-19:30

ROUND TABLE

αίθουσα 1

 

room 1

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ

COORDINATOR

Κόμης Βασίλης

ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΣΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ

MODELING COMPUTER ENVIRONMENTS: FROM THEIR DESIGN TO THEIR INCORPORATION AND APPLICATION IN CURRICULA

ΣΥΖΗΤΗΤΕΣ

CONVERSANTS

Δημητρακοπούλου Α, Ζιάκα Γ., Μιαούλης Γ., Πολίτης Π. & Σακονίδης Χ.

 

 

ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

18:00-19:30

PARALLEL PRESENTATIONS

αίθουσα 2

προεδρείο           chair

Γ. Κιμιωνής

room 2

Βασίλειος Κώστογλου & Φώτιος Αποστολίδης

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΚΡΙΣΗΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ

AN INFORMATICS SYSTEM OF EVALUATION AND APPROVAL OF INVESTMENTS

Περικλής Γεωργιάδης

ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ Η/Υ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ. ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΑΤΙΑ ΣΤΟ ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

COMPUTER USE IN THE EVALUATION OF TEACHING. A FIRST LOOK ON THE NEW EVALUATION SYSTEM

Γιώργος Πολάκης &Γιώργος Τζωρτζακάκης

ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΜΟΡΦΩΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΟΛΥΜΕΣΙΚΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΑΠΟ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ

EXPLORATION OF THE ASPECTS OF THE TEACHING USE OF A SPECIFIC MULTIMEDIA PROGRAMME

Πανσεληνάς Ε. Γεώργιος

Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΜΕ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΤΗ

THE COLLABORATIVE CONSTRUCTION OF KNOWLEDGE USING MICROCOMPUTERS

Παναγιώτης Χ. Κρεμμυδάς & Βάσω Σπηλιωτοπούλου

ΟΙ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΘΟΝΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ Η/Υ

PUPILS' CONCEPTIONS ABOUT THE SCREEN AND THE KEYBOARD OF COMPUTERS

 

18:00-19:30

 

αίθουσα 3

προεδρείο           chair

Μ. Τζεκάκη

room 3

Θεόδωρος Χατζηπαντελής

ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΝΑ ΔΙΔΑΞΟΥΝ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ

TEACHING TEACHERS TO TEACH STATISTICS

Χαράλαμπος Λεμονίδης

ΕΞΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣΘΕΤΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ

DISTANCE EDUCATION FOR TEACHERS ON ADDITIONAL TYPE PROBLEMS

Καργιωτάκης Γιώργος

Η ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ, ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΑΝAΛΥΣΗΣ ΤΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ ΤΟΥ

PUPIL CHARACTERISTICS' STANDARDISATION. THE RECORDING OF A LESSON'S PROCESSES AS A TOOL FOR THE ANALYSIS OF HIS/HER COGNITIVE REPRESENTATIONS

Γεώργιος Δημητρίου Καρατάσιος

Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΜΕ ΤΗ XΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ Η/Υ: ΜΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ

TEACHING METHODOLOGY OF MATHEMATICS USING NEW TECHNOLOGY: AN APPLICATION BASED ON SIMULATION SOFTWARE PACKAGE

 

 

 

 

 

ΚΥΡΙΑΚΗ

3-10-99

SUNDAY

αίθουσα 1

09:30-11:30

room 1

ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΕΩΝ ΣΤΡΟΓΓΥΛΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ

ΣΥΝΟΨΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ

 

GENERAL ANNOUNCEMENTS

DISCUSSION RESULTS OF ROUND TABLES

SYNOPSIS OF CONFERENCE PROCEEDINGS

NEXT CONFERENCE