ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ |
1-10-99 |
FRIDAY |
ΟΜΙΛΙΕΣ ΠΡΟΣΚΕΚΛΗΜΕΝΩΝ |
11:30-13:00 |
INVITED SPEAKERS |
αίθουσα 1 |
προεδρείο chair Γ. Φιλίππου & Κ. Τζανάκης |
room 1 |
Michal Yerushalmy |
ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ ΟΡΑΤΗ: ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ |
MAKING EXPLORATION VISIBLE: ON SOFTWARE DESIGN AND SCHOOL MATHEMATICS REFORM |
Abraham Arcavi |
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΟΠΤΙΚΩΝ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΜΑΘΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ |
THE ROLE OF VISUAL REPRESENTATIONS IN THE LEARNING OF MATHEMATICS |
ΟΜΙΛΙΕΣ ΠΡΟΣΚΕΚΛΗΜΕΝΩΝ |
16:00-17:30 |
INVITED SPEAKERS |
αίθουσα 1 |
προεδρείο chair Α. Μικρόπουλος & Π. Πιντέλας |
room 1 |
John A. Waterworth and Eva L. Waterworth |
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΑΝ ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ: ΖΩΝΤΑΣ, ΠΗΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ |
EDUCATION AS EXPLORATION: BEING, GOING AND CHANGING THE WORLD |
Erkki Pehkonen |
ΑΝΟΙΧΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ: ΜΙΑ ΜΕΘΟΔΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ |
OPEN-ENDED PROBLEMS: A METHOD FOR AN EDUCATIONAL CHANGE |
ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ |
18:00-19:30 |
PARALLEL PRESENTATIONS |
αίθουσα 1 |
προεδρείο chair Β. Μακράκης |
room 1 |
Alkistis Klapsinou & Eddie Gray |
ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ: ΔΥΟ ΑΝΤΙΚΡΟΥΟΜΕΝΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΙΚΗΣ ΑΛΓΕΒΡΑΣ |
DEFINITIONS AND PROCESSES: TWO CONTRASTING APPROACHES TO THE TEACHING AND LEARNING OF LINEAR ALGEBRA |
Chris Bills |
ΤΙ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΤΟΥΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ |
WHAT SENSE DO CHILDREN MAKE OF WHAT THEIR MATHEMATICS TEACHERS SAY AND DO? |
Risto Aikonen |
ORTOWEB: ΕΝΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ |
ORTOWEB: A LEARNING ENVIRONMENT FOR ORTHODOX RELIGIOUS EDUCATION IN THE INTERNET |
Jarkko Alajaaski, Juha Vasama & Ari Alamäki |
Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ Ν. Τ. ΣΕ ΕΝΑ ΜΟΝΤΕΡΝΟ Ν.Τ. ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ |
THE DEVELOPMENT OF ELEMENTARY SCHOOL’S POSITION IN THE IT -STRATEGIC GRID IN A MODERN IT -BASED TEACHING ENVIRONMENT |
Helen Drenoyianni & Ian D. Selwood |
ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΜΕΣΑ ΑΠΌ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΤΙΚΑ ΠΟΛΥΜΕΣΑ: ΜΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ Β'ΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ «MICROSOFTSYMBOL 210 \f "Symbol" \s 14? ENCARTASYMBOL 212 \f "Symbol" \s 14Τ» |
INFORMATION RETRIEVAL WITH INTERACTIVE MULTIMEDIA: A STUDY OF SECONDARY PUPILS’ SEARCHING STRATEGIES USING «MICROSOFTSYMBOL 210 \f "Symbol" \s 14? ENCARTASYMBOL 212 \f "Symbol" \s 14Τ» |
|
18:00-19:30 |
|
αίθουσα 2 |
προεδρείο chair Β. Κόμης |
room 2 |
Αγγελική Δημητρακοπούλου |
ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ: ΠΟΙΕΣ ΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΟΥΝ; |
QUALITATIVE EXPLORATORY SOFTWARE: WHAT ARE THE DEFINING MAIN DESIGN PRINCIPLES? |
Π. Μ. Βλάμος, E. M. Βλάμου & Γ. Μ. Δημάκος |
ΑΡΧΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ |
PRINCIPLES FOR THE DEVELOPMENT OF EDUCATIONAL SOFTWARE ACTIVITIES |
Γκαραμπέτ Μπισδικιάν & Ψύλλος Δημήτρης |
ΑΠΟΨΕΙΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΠΤΔΕ ΓΙΑ ΤΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ - ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ |
PRE-SERVICE TEACHER'S VIEWS ON GRAPHS: SOFTWARE DESIGN |
Θεοδώρα Ναλμπάντη & Σοφία Χατζηλεοντιάδου |
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ, ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΣΤΗ Β'ΘΜΙΑ ΕΚΠ/ΣΗ. ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΕΠΕΑΕΚ |
DESIGN, DEVELOPMENT AND EVALUATION OF MULTIMEDIA APPLICATIONS IN SECONDARY EDUCATION: THE CASE OF EPEAEK's MOBILITY PROGRAMME
|
|
18:00-19:30 |
|
αίθουσα 3 |
προεδρείο chair Θ. Τζιμογιάννης |
room 3 |
Παναγιώτης Πιντέλας, Αχιλλέας Καμέας, Αναστάσιος Τριάντης, Σπυρίδων Βάθης, Γεώργιος ΚουταλιέρηςΤάσος Α. Μικρόπουλος & Απόστολος Κατσίκης |
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ: ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ "ΕΙΚΩΝ" |
DESIGN OF VIRTUAL REALITY EDUCATIONAL APPLICATIONS: 'EIKON' ENVIRONMENT |
Τάσος Α. Μικρόπουλος, Απόστολος Κατσίκης, Αναστάσιος Εμβαλωτής, Ευγενία Νικολού, Άνθιμος Χαλκίδης, Παναγιώτης Πιντέλας & Αχιλλέας Καμέας |
ΕΙΚΩΝ: ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ |
EIKON: VIRTUAL REALITY FOR THE SUPPORT OF TECHNOLOGY COURSES: A PEDAGOGICAL APPROACH |
Ευγενία Νικολού, Παναγιώτης Τσάκαλης, Αλκιβιάδης Γιούνης, Ιωάννα Μπέλλου & Τάσος Μικρόπουλος |
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ. ΚΡΙΤΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ |
VIRTUAL REALITY IN SCIENCE TEACHING: A CRITICAL VIEW |
Χ. Μπάκας, Α. Κατσίκης, Γ. Δήμου & Τ. Α. Μικρόπουλος |
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΙΚΟΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΠΛΑΝΗΤΙΚΩΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΜΑΘΗΤΩΝ |
DESIGNING VIRTUAL ENVIRONMENTS FOR PLANETARY PHENOMENA TEACHING, BASED ON STUDENTS’ PERCEPTIONS |
|
18:00-19:30 |
|
αίθουσα 4 |
προεδρείο chair Γ. Τρούλης |
room 4 |
Κων/νος Τζανάκης & Μιχάλης Κούρκουλος |
Η ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: ΕΠΙΣΤΗΜΟΛΟΓΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΕΚΤΑΣΕΙΣ |
JUSTIFICATION IN MATHEMATICS: EPISTEMOLOGICAL ISSUES AND TEACHING |
Μπασέτας Κων/νος |
ΔΟΜΙΚΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΣΜΟΣ, ΚΟΝΣΤΡΟΥΚΤΙΒΙΣΤΙΚΟΣ ΔΟΜΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΒΑΣΙΚΩΝ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΚΑΙ ΕΝΝΟΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ |
STRUCTURAL PRAGMATISM, CONSTRUCTIVIST STRUCTURALISM AND TEACHING OF BASIC ARITHMETIC CALCULATIONS AND CONCEPTS IN SCHOOL |
Χ. Κυνηγός |
ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ: ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΤΩΝ ΨΗΦΙΔΩΝ |
MATHEMATICS EDUCATION PERSPECTIVES: COMPONENT ORIENTED ARCHITECTURE |
Χαράλαμπος Σακονίδης |
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΛΑ: ΣΗΜΕΙΩΤΙΚΕΣ, ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ |
MATHEMATICAL SIGNS AND SYMBOLS: SEMIOTIC, PSYCHOLOGICAL AND PEDAGOGICAL INVESTIGATIONS |
ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ ΤΡΑΠΕΖΙ |
18:00-19:30 |
ROUND TABLE |
αίθουσα 5 |
|
room 5 |
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ COORDINATOR Χριστίνα Μεταξάκη – Κοσιονίδου |
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ |
INFORMATICS IN EDUCATION |
ΣΥΖΗΤΗΤΕΣ CONVERSANTS |
|
|
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ/ Γ. Παπαδόπουλος, ΔΣΔΕ-ΥΠΕΠΘ/Β. Προκοπίου, ΕΠΥ/Σπ. Μπακογιάννης, ΙΤΥ/Θ. Χατζηλάκος.ΣΕΠΕ/ |
|
|
ΣΑΒΒΑΤΟ |
2-10-99 |
SATURDAY |
ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ |
09:30-11:00 |
PARALLEL PRESENTATIONS |
αίθουσα 1 |
προεδρείο chair Α. Κόλλιας |
room 1 |
Γ. Τσαγκάνου, Δ. Κούτρα, Μ. Γρηγοριάδου, Μ. Σαμαράκου, Δ. Κάββουρα & Χ. Σολωμονίδου |
ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΔΙΑΛΟΓΙΚΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΠΗΓΩΝ |
DIALOGIC MULTIMEDIA LEARNING ENVIRONMENT FOR THE STUDY OF HISTORY AND ART USING HISTORICAL RESOURCES |
Χ.Σολομωνίδου, Ε.Σταυρίδου, Μ.Γρηγοριάδου, Δ.Μητρόπουλος & Μ.Σαμαράκου |
ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ «ΔΙΑΝΥΣΜΑΤΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ» |
LEARNING ABOUT THE WEIGHT AND THE FALLING OF OBJECTS USING THE SOFTWARE "VECTORS IN PHYSICS AND MATHEMATICS" |
Παναγιώτης Πολίτης, Βασίλης Κόμης & Αγγελική Δημητρακοπούλου |
ΚΑΝΟΝΕΣ ΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗΣ |
RULES OF LOGIC AND DECISION-MAKING ACTIVITIES USING MODELING EDUCATIONAL SOFTWARE |
Παλίλης Βασίλης, Πολυζώης Γιώργος, Τσιγαρίδας Ηλίας, & Κοκκώνης Πολυζώης |
ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟΥ BOHR: ΜΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΟ ΧΡΩΜΑ |
BOHR'S MODEL: A TEACHING APPROACH THAT EMPLOYS THE COLOUR |
|
09:30-11:00 |
|
αίθουσα 2 |
προεδρείο chair Α. Καμέας |
room 2 |
Σ. Γερόπουλος, Α. Καμέας, Π. Πιντέλας, Χ. Σκουρλάς & Ι. Χάλαρης |
_QUALI_LEARN: ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ |
_QUALI_LEARN: DISTANCE EDUCATION ON QUALITY ASSURANCE IN SOFTWARE DEVELOPMENT |
Νικόλαος Αβούρης |
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ -ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
FACING THE QUALITY ISSUE IN WEB-BASED INSTRUCTION |
Evangelos V. Kopsacheilis, John Diamantis & Michael G. Strintzis |
ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΒΑΣΙΣΜΕΝΗ ΣΤΟ INTERNET ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΑΚΕΤΩΝ ΓΙΑ ΕΞ΄ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ |
A FLEXIBLE INTERNET BASED ARCHITECTURE FOR DEVELOPING INTERACTIVE EDUCATIONAL PACKAGES FOR DISTANCE LEARNING |
Γιουβανάκης Αθανάσιος, Σαμαρά Χάϊδω & Ταραμπάνης Κων/νος |
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ |
DEVELOPMENT OF EDUCATIONAL SOFTWARE FOR THE INTERNET |
|
09:30-11:00 |
|
αίθουσα 3 |
προεδρείο chair Ι. Ζαχαράκης |
room 3 |
Βασίλης Μακράκης |
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΥΠΕΡΜΕΣΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΒΑΣΙΣΜΕΝΑ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ-ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΙΣΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ |
EVALUATION OF HYPERMEDIA EDUCATIONAL SOFTWARE EMPLOYING CRITERIA BASED ON SOCIO-CONSTRUCTIVISTIC LEARNING PRINCIPLES |
Οδυσσέας Σακελλαρίδης & Φράνκα Μαρία Παντάνο-Ρόκου |
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΥΠΕΡΜΕΣΩΝ |
EDUCATIONAL PRINCIPLES FOR HYPERMEDIA EDUCATIONAL SOFTWARE DESIGN |
Σ. Μπακογιάννης, Γ. Φιλοκύπρου, Παναγιώτης Γεωργιάδης & Μ. Γρηγοριάδου |
ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ |
MODEL OF EVALUATION FOR EDUCATIONAL SOFTWARE |
Δ. Α. Γεωργίου, Δ.Μακρής & Τ. Παπαβασιλείου |
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΜΕΘΟΔΩΝ ΕΛΕΓΧΟΥ |
DESIGN OF EDUCATIONAL SOFTWARE EMPLOYING CONTROL METHODS |
|
09:30-11:00 |
|
αίθουσα 4 |
προεδρείο chair Χ. Σακονίδης |
room 4 |
Αρετή Παναούρα & Γιώργος Φιλίππου |
ΜΕΤΑΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΛΥΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ: ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΤΡΙΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ Ε΄ΤΑΞΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ |
METACOGNITION AND SOLUTION OF MATHEMATICAL PROBLEMS: A CASE STUDY OF THREE FIFTH GRADE PRIMARY SCHOOL PUPILS |
Αθανάσιος Γαγάτσης, Ανδρέας Δημητρίου, Θέκλα Αφαντίτη, Ελένη Μιχαηλίδου, Αρετή Παναούρα, Μύρια Σιακαλλή & Μιχάλης Χριστοφορίδης |
Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ «ΣΗΜΕΙΩΤΙΚΩΝ» ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΠΡΟΣΘΕΣΗΣ |
THE INFLUENCE OF 'SEMIOTIC' REPRESENTATIONS IN SOLVING OF ADDITION PROBLEMS |
Γιώργος Φιλίππου & Κωνσταντίνος Χρίστου |
ΤΑ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ |
PRIMARY EDUCATION TEACHERS' EFFICACY BELIEFS ON MATHEMATICS TEACHING |
Ελένη Παπαγεωργίου, Kωνσταντίνος Χρίστου |
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΑΝΑΛΟΓΙΑΣ |
STRATEGIES IN SOLVING PROBLEMS OF PROPORTION |
|
09:30-11:00 |
|
αίθουσα 5 |
προεδρείο chair Γ. Τρούλης |
room 5 |
Μαρκόπουλος Χρήστος & Πόταρη Δέσποινα |
H ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΕΡΕΩΝ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ |
RESEARCHER-TEACHER COOPERATION IN ORGANISING AND IMPLEMENTING ACTIVITIES RELATED TO REPRESENTATIONS OF 2-D SOLIDS |
Μ. Αργύρης & Χ. Κυνηγός |
ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΔΥΟ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΜΕ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ |
A STUDY OF THE BELIEFS AND PRACTICE OF TWO TEACHERS EXPERIENCED IN USING MATHEMATICAL CALCULATION TOOLS |
Βαρβάρα Γεωργιάδου-Καμπουρίδη |
ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ |
STUDY OF THE GEOMETRICAL THINKING OF PRIMARY SCHOOL TEACHERS THROUGH THE USE OF TEACHING MATERIALS |
Γεωργακάκης Ιωάννης, Γεωργιάδου Βαρβάρα, Μαρκόπουλος Χρήστος & Πόταρη Δέσποινα |
ΜΕΛΕΤΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ |
STUDYING THE GEOMETRIC ACTIVITIES OF FUTURE PRIMARY SCHOOL TEACHERS |
ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ |
11:30-13:00 |
PARALLEL PRESENTATIONS |
αίθουσα 1 |
προεδρείο chair Ι. Γουμενάκης |
room 1 |
Γραμμένος Στέργιος & Σταυρίδου Ελένη |
MΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΕΠΙΔΡΑΣΗΣ ΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΟΥ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΔΙΑΣΤΟΛΗΣ ΑΠΟ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ |
STUDYING THE EFFECTS OF SOFTWARE USING ON SECONDARY STUDENTS' UNDERSTANDING OF THE EXPANSION PHENOMENON |
Μαρία Κορδάκη |
ΔΥΝΑΜΙΚΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΣ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΝΟΣ ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΥ ΚΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝΑΠΤΥΧΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΜΑΘΗΤΕΣ |
DYNAMIC REPRESENTATIONS OF THE CONCEPT OF CONSERVATION OF AREA IN A MICROCOSM ENVIRONMENT AND THE ROLE OF THEIR TRANSFORMATIONS THAT DEVELOPED BY STUDENTS |
Α. Μπάρμπας & Δ. Ψύλλος |
ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΕΙΣ ΣΕ Η/Υ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΕΩΝ ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΚΩΝ ΟΝΤΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΥΠΩΝ ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΩΝ ΠΟΥ ΒΑΣΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΚΥΚΛΙΚΟΥΣ ΑΝΑΔΡΑΣΤΙΚΟΥΣ ΑΙΤΙΑΚΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ |
COMPUTER SIMULATIONS OF INTERACTIONS BETWEEN MICROSCOPIC ENTITIES AND THEIR EFFECTS ON THE DEVELOPMENT OF TYPES OF REASONING THAT ARE BASED ON CIRCULAR REASONING MECHANISMS |
Ε. Χατζηκρανιώτης, Γκ. Μπισδικιάν & Δ. Ψύλλος |
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΙΚΟΝΙΚΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ |
ON THE DEVELOPMENT OF A VIRTUAL LAB ON HEAT |
|
11:30-13:00 |
|
αίθουσα 2 |
προεδρείο chair Π. Πιντέλας |
room 2 |
M. Γρηγοριάδου, Κ. Α. Παπανικολάου & Γ. Φιλοκύπρου |
ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΗΣ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ: ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ |
INTERNET IN TERTIARY EDUCATION: DESIGN AND DEVELOPMENT OF EDUCATIONAL MATERIAL FOR THE INTERNET |
Γεώργιος Κουρουπέτρογλου, Κωνσταντίνος Βίγλας, Δέσποινα Δεληγιώργη, Αλέξανδρος Πίνο & Ιωάννης Καλόγηρος |
ΙΠΠΟΔΑΜΟΣ: ΕΝΑ ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΟ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΒΑΣΙΣΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΙΣΤΟ |
HIPPODAMUS: AN EXPANDED LEARNING ENVIRONMENT BASED ONTHE WORLD WIDE WEB |
Γεώργιος Κουρουπέτρογλου, Μαυρέτα Σταμάτη & Χριστίνα Μεταξάκη-Κοσιονίδου |
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΙΣΤΟΥ (WWW) ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΜΗ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ |
EDUCATIONAL ENDORSEMENT VIA THE WORLD WIDE FOR THE LEARNING OF NON-ORTHOGRAPHIC LANGUAGES |
Τσολακίδης Κώστας |
ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΟ |
DISTANCE EDUCATION: THE TILOS EXPERIMENT |
|
11:30-13:00 |
|
αίθουσα 3 |
προεδρείο chair Δ. Πόταρη |
room 3 |
Λέανδρος Περιβολαρόπουλος |
Η ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 'ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ' ΣΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ ΠΑΝ/ΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ |
PILOT TEACHING OF THE 'NEW TECHNOLOGIES IN EDUCATION' COURSE AT THE DEPARTMENT OF PHYSICS OF THE UNIVERSITY OF CRETE |
Αθανασία K. Μαργετουσάκη |
ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ |
TEACHERS’ REPRESENTATIONS ON COMPUTER AND INTERNET |
Αδαμαντία Σπανάκα |
ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΙΣ ΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ |
FACTORS THAT INFLUENCE FUTURE TEACHERS' ATTITUDES TOWARDS COMPUTERS |
Χ. Σολομωνίδου & Μ. Παπαστεργίου |
ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΤΟ ΝΗΣΙ ΤΩΝ ΦΑΙΑΚΩΝ»: ΜΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΣΤΟ ΒΟΛΟ |
TRAINING NEEDS AND EXPECTATIONS OF TEACHERS THAT ARE GOING TO PARTICIPATE IN "THE FEAKES ISLAND" PROGRAMME: A CASE STUDY IN VOLOS |
Α. Βαβουράκη |
ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΗΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΣΤΑ ΓΥΜΝΑΣΙΑ |
POLICIES ON THE INTRODUCTION OF COMPUTERS IN GYMNASIUMS OVER TIME |
|
11:30-13:00 |
|
αίθουσα 4 |
προεδρείο chair Κ. Τζανάκης |
room 4 |
Κωνσταντίνος Χρίστου & Γιώργος Φιλίππου |
ΜΟΝΤΕΛΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ ΣΧΗΜΑΤΟΣ |
A MATHEMATIC PROBLEM TEACHING MODEL BASED ON SCHEMA THEORY |
Οικονόμου Ανδρέας, Οικονόμου Πέτρος & Τζεκάκη Μαριάννα |
ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΤΗΣ Α΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, ΜΙΑ ΝΕΑ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ |
A NEW A' GYMNASIUM GRADE MATHEMATICS BOOK. A NEW CONCEPTION FOR MATHEMATICS TEACHING |
Ευτύχης Παπαδοπετράκης |
ΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΑΡΙΘΜΩΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ |
A NATURAL NUMBERS TEACHING MODEL SUITABLE FOR FUTURE TEACHERS |
Σάλτας Βασίλης |
Η ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ ΩΣ ΒΟΗΘΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΛΥΣΗ ΑΣΚΗΣΕΩΝ |
THE SYSTEMATISATION OF MATHEMATICAL KNOWLEDGE AS A TOOL FOR PROBLEM SOLVING |
ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ ΤΡΑΠΕΖΙ |
11:30-13:00 |
ROUND TABLE |
αίθουσα 5 |
|
room 5 |
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ COORDINATOR Δημήτρης Καραγεώργος |
ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. ΤΑ ΝΕΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ, ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΤΟΥΣ |
MATHEMATICS IN GENERAL EDUCATION. THE NEW CURRICULA: COMMENTS AND PROPOSALS FOR THEIR IMPROVEMENT |
ΣΥΖΗΤΗΤΕΣ CONVERSANTS |
|
|
Λάμπρου Μιχάλης, Τρούλης Γεώργιος, Δαλιεράκη Ελισάβετ, Καλογεράκης Ιωάννης, Δημάκος Γεώργιος (ή Ζέρβας Δημήτριος) & Καλλικάκης Μανόλης |
|
|
ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ ΤΡΑΠΕΖΙ |
16:00-17:30 |
ROUND TABLE |
αίθουσα 1 |
|
room 1 |
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ COORDINATOR Τάσος Α. Μικρόπουλος |
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ. ΤΟ ΠΑΡΟΝ & ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ |
VIRTUAL REALITY AND EDUCATION: TECHNOLOGICAL AND DIDACTIC APPROACHES. PRESENT AND FUTURE |
ΣΥΖΗΤΗΤΕΣ CONVERSANTS |
|
|
John Waterworth, Παναγιώτης Πιντέλας, Μέλη του Εργαστηρίου Εφαρμογών Εικονικής Πραγματικότητας Παν/μίου Ιωαννίνων & Μέλη του Εργαστηρίου Ανάπτυξης Εκπαιδευτικού Λογισμικού Παν/μίου Πατρών |
|
|
ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ |
16:00-17:30 |
PARALLEL PRESENTATIONS |
αίθουσα 2 |
προεδρείο chair Π. Γ. Μιχαηλίδης |
room 2 |
Παναγιώτης Πολίτης & Βασίλης Κόμης |
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΩΣ ΒΑΣΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ Γ' ΤΑΞΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΤΟΥ ΕΝΙΑΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ: ΑΛΓΟΡΙΘΜΙΚΗ ΕΝΑΝΤΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ |
INFORMATICS AS A MAIN COURSE IN THE THIRD TECHNOLOGY-ORIENTED GRADE OF COMPREHENSIVE LYCEUM: ALGORITHMIC VS PROGRAMMING APPROACH |
Τζιμογιάννης Αθανάσιος & Κόμης Βασίλης |
ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ: Η ΟΙΚΟΔΟΜΗΣΗ ΤΗΣ ΔΟΜΗΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΝΙΑΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ |
PROBLEM SOLVING IN A PROGRAMMING ENVIRONMENT: COMPREHENSIVE LYCEUM STUDENTS' APPLICATION OF CONDITIONAL STRUCTURE |
Μ. Σατρατζέμη, Β. Δαγδιλέλης, Κ. Μαργαρίτης, Στ. Μιχαήλ & Στ. Παπανικολάου |
ΕΝΑΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ: ΤΟ ΡΟΜΠΟΤ KAREL |
A DIDACTIC MICRO-WORLD FOR THE INTRODUCTION IN PROGRAMMING: THE KAREL ROBOT |
Θεοφανή Πύρζα & Βάσω Σπηλιωτοπούλου |
OΙ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΕΝΝΟΙΩΝ |
METAPHORS IN INFORMATICS TEACHING AS A TOOL FOR CONCEPT UNDERSTANDING |
ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ ΤΡΑΠΕΖΙ |
16:00-17:30 |
ROUND TABLE |
αίθουσα 3 |
|
room 3 |
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ COORDINATOR Τριαντάφυλλος Α. Τριανταφυλλίδης |
ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΜΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ |
ISSUES ON TEACHERS' TRAINING ESPECIALLY ON GEOMETRY |
ΣΥΖΗΤΗΤΕΣ CONVERSANTS Γεωργακάκης Ιωάννης, Γεωργιάδου Βαρβάρα, Μαρκόπουλος Χρήστος & Πόταρη Δέσποινα |
|
|
ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ ΤΡΑΠΕΖΙ |
18:00-19:30 |
ROUND TABLE |
αίθουσα 1 |
|
room 1 |
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ COORDINATOR Κόμης Βασίλης |
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΣΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ |
MODELING COMPUTER ENVIRONMENTS: FROM THEIR DESIGN TO THEIR INCORPORATION AND APPLICATION IN CURRICULA |
ΣΥΖΗΤΗΤΕΣ CONVERSANTS Δημητρακοπούλου Α, Ζιάκα Γ., Μιαούλης Γ., Πολίτης Π. & Σακονίδης Χ. |
|
|
ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ |
18:00-19:30 |
PARALLEL PRESENTATIONS |
αίθουσα 2 |
προεδρείο chair Γ. Κιμιωνής |
room 2 |
Βασίλειος Κώστογλου & Φώτιος Αποστολίδης |
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΚΡΙΣΗΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ |
AN INFORMATICS SYSTEM OF EVALUATION AND APPROVAL OF INVESTMENTS |
Περικλής Γεωργιάδης |
ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ Η/Υ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ. ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΑΤΙΑ ΣΤΟ ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ |
COMPUTER USE IN THE EVALUATION OF TEACHING. A FIRST LOOK ON THE NEW EVALUATION SYSTEM |
Γιώργος Πολάκης &Γιώργος Τζωρτζακάκης |
ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΜΟΡΦΩΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΟΛΥΜΕΣΙΚΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΑΠΟ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ |
EXPLORATION OF THE ASPECTS OF THE TEACHING USE OF A SPECIFIC MULTIMEDIA PROGRAMME |
Πανσεληνάς Ε. Γεώργιος |
Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΜΕ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΤΗ |
THE COLLABORATIVE CONSTRUCTION OF KNOWLEDGE USING MICROCOMPUTERS |
Παναγιώτης Χ. Κρεμμυδάς & Βάσω Σπηλιωτοπούλου |
ΟΙ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΘΟΝΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ Η/Υ |
PUPILS' CONCEPTIONS ABOUT THE SCREEN AND THE KEYBOARD OF COMPUTERS |
|
18:00-19:30 |
|
αίθουσα 3 |
προεδρείο chair Μ. Τζεκάκη |
room 3 |
Θεόδωρος Χατζηπαντελής |
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΝΑ ΔΙΔΑΞΟΥΝ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ |
TEACHING TEACHERS TO TEACH STATISTICS |
Χαράλαμπος Λεμονίδης |
ΕΞΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣΘΕΤΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ |
DISTANCE EDUCATION FOR TEACHERS ON ADDITIONAL TYPE PROBLEMS |
Καργιωτάκης Γιώργος |
Η ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ, ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΑΝAΛΥΣΗΣ ΤΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ ΤΟΥ |
PUPIL CHARACTERISTICS' STANDARDISATION. THE RECORDING OF A LESSON'S PROCESSES AS A TOOL FOR THE ANALYSIS OF HIS/HER COGNITIVE REPRESENTATIONS |
Γεώργιος Δημητρίου Καρατάσιος |
Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΜΕ ΤΗ XΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ Η/Υ: ΜΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ |
TEACHING METHODOLOGY OF MATHEMATICS USING NEW TECHNOLOGY: AN APPLICATION BASED ON SIMULATION SOFTWARE PACKAGE |
ΚΥΡΙΑΚΗ |
3-10-99 |
SUNDAY |
αίθουσα 1 |
09:30-11:30 |
room 1 |
ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΗΣΕΩΝ ΣΤΡΟΓΓΥΛΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΣΥΝΟΨΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ |
|
GENERAL ANNOUNCEMENTS DISCUSSION RESULTS OF ROUND TABLES SYNOPSIS OF CONFERENCE PROCEEDINGS NEXT CONFERENCE |