Πρόγραμμα Εργασιών Συνεδρίου

 

ΠΕΜΠΤΗ

9-5-02

THURSDAY

 

ΟΜΙΛΙΕΣ ΠΡΟΣΚΕΚΛΗΜΕΝΩΝ

 

11:00-14:00

 

INVITED SPEAKERS

 

Συνεδρία Ολομέλειας

ΑΙΘΟΥΣΑ A

Προεδρείο: Δ. Ψύλλος

ROOM A

Δημήτριος Ματθαίου

Ο ΜΟΡΦΩΤΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ. ΜΙΑ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΣΤΙΣ ΚΑΘΙΕΡΩΜΕΝΕΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ

Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης

Η ΜΕΤΑΚΛΑΣΙΚΗ ΦΥΣΙΚΗ (ΚΑΙ) ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ - ΜΙΑ ΑΠΟΠΕΙΡΑ / ΠΡΟΤΑΣΗ / ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ ΚΑΙ ΟΠΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΥ

Πέτρος Π. Καριώτογλου

ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΕ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΜΟΥΣΕΙΑ: ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΟΨΕΙΣ

Ράπτης Αριστοτέλης, Κόμης Βασίλης

Η ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ ΤΩΝ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ


 

ΠΕΜΠΤΗ

9-5-02

THURSDAY

 

 

ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ  ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

 

16:30-18:00

 

PARALLEL SESSIONS

 

Συνεδρία 1

ΑΙΘΟΥΣΑ A

Προεδρείο: Κ. Σκορδούλης

ROOM A

Γιώργος Ρουσόπουλος

ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΓΝΩΣΗΣ: ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ

Κωνσταντίνος Δ. Σκορδούλης

ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗ ΓΝΩΣΙΟΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ ΚΟΝΣΤΡΟΥΚΤΙΒΙΣΜΟΥ

Ηλίας Καρασαββίδης

DE-CONSTRUCTING CONSTRUCTIVISM -ΜΙΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΣΑΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΛΟΓΙΑΣ

Παναγιώτης Τσάκαλης

ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ: Η ΜΕΤΑΤΟΠΙΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΗΣ ΤΗΣ ΑΝΑΓΩΓΗΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΣΤΙΣ ΓΝΩΣΙΑΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ

 

Συνεδρία 2

ΑΙΘΟΥΣΑ Β

Προεδρείο: Χ. Αθανασάκη - Μιχαηλίδου

ROOM Β

Χαρά Αθανασάκη – Μιχαηλίδου

Η ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΩΤΑΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ

Π. Κυνηγός, Α. Βαβουράκη,  Χ. Iωαννίδης, Π. Παπαϊωάννου,  Γ. Ψυχάρης

Η ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Η ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΝΤΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ

Τζωρτζακάκης Γεώργιος

ΕΝΤΑΞΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ: ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥ PROJECT NIMIS. Η ΟΠΤΙΚΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ

Ανδρέας Κόλλιας

ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΧΕΣΗ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ, ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΉ ΠΡΑΚΤΙΚΉ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ

                                                   

Συνεδρία 3

ΑΙΘΟΥΣΑ Γ

Προεδρείο: Κ. Κωνσταντίνου

ROOM C

Καλπία Βαΐα, Παύλος Μίχας

ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΑΘΛΑΣΗΣ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ

Γιαννακάκης Νικόλαος

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΙΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΦΥΣΙΚΟΥ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΥ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΚΑΙ ΕΝΤΟΠΙΖΕΤΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΤΗΣ ΔΙΑΔΟΣΗΣ ΑΥΤΟΥ

Ν. Καλυφόμματου, K. Kακουλλή, Κ. Π. Κωνσταντίνου

Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΤΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΕΝΟΣ ΦΩΤΕΙΝΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΣΗΜΕΙΑΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΚΑΙ Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΕΝΝΟΙΩΝ ΟΠΤΙΚΗΣ

Παναγιώτης Παπαχρήστου

ΠΕΙΡΑΜΑ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ ΒΑΡΥΤΙΚΟΥ ΦΑΚΟΥ ΜΕ ΟΠΤΙΚΟ ΦΑΚΟ

 

Συνεδρία 4

ΑΙΘΟΥΣΑ Δ

Προεδρείο: Ν. Βαλανίδης

ROOM D

Σάλτα Κατερίνα, Τζουγκράκη Χρύσα

ΟΙ ΣΤAΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ Β΄ ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΕΝΙΑΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΧΗΜΕΙΑΣ

Γιώτα Μαρμαρωτή & Ντία Γαλανοπούλου

Η ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΗΣ ΧΗΜΙΚΗΣ ΔΙΑΣΤΑΣΗΣ ΤΗΣ ΦΩΤΟΣΥΝΘΕΣΗΣ ΑΠΟ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

Νίκος Βαλανίδης, Αθανασία Νικολαϊδου

ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΞΕΙΔΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΥΣΗ

Τζιανουδάκης Λεωνίδας

ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΧΗΜΕΙΑΣ

 

 

ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ  ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

 

18:30-20:00

 

PARALLEL SESSIONS

 

Συνεδρία 5

ΑΙΘΟΥΣΑ Α

Προεδρείο: Γ. Μαλανδράκης

ROOM Α

Δημήτρης Πατσόπουλος

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΑΓΝΗΤΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΤΗΣ ΣΤΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΤΟΥ 18ΟΥ – 19ΟΥ  ΑΙ.

Μάρθα Κουτσιούμπα - Παιονίδου, Παναγιώτης Κουμαράς

Η ΟΙΚΟΔΟΜΗΣΗ ΕΝΝΟΙΩΝ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΥ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΗΛΙΚΙΑΣ 11 - 17 ΧΡΟΝΩΝ

Μαλανδράκης Γεώργιος

Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΓΝΗΤΙΣΜΟ ΣΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟ, ΣΤΙΣ ΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ: ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ - ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤ΄ ΤΑΞΗΣ

Ν. Παπαδούρης & Κ. Π. Κωνσταντίνου

Η ΔΥΝΗΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΒΙΝΤΕΟ ΣΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΩΝ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ: ΜΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ

 

 

Συνεδρία 6

ΑΙΘΟΥΣΑ Β

Προεδρείο: Χ. Ιωαννίδης

ROOM Β

Γιώργος Φασουλόπουλος, Πέτρος Καριώτογλου, Βασίλης Τσελφές

ΜΟΡΦΕΣ ΑΣΥΝΕΠΕΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΟΥΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ: ΕΣΤΙΑΣΗ ΣΤΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ

Χρήστος Ιωαννίδης, Ειρήνη-Άννα Διακίδου,

Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ

Μιχάλης Σκουμιός, Βασιλεία Χατζηνικήτα

ΜΟΝΤΕΛΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ

Μάριος Παπαευριπίδου, Κωνσταντίνος Π. Κωνσταντίνου

Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΟΥ: ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΩΝ

 

Συνεδρία 7

ΑΙΘΟΥΣΑ Γ

Προεδρείο: Β. Κόμης

ROOM C

Δημητρίου Αναστασία

ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΥ ΤΟΥ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΤΡΩΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΟΖΟΝΤΟΣ

Μπαγιάτη Ειρήνη

ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΟΣ – ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ

Παναγιώτης Μιχαηλίδης, Γεώργιος Κιμιωνής, Φωτεινή Χαραλαμπίδου

Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΕ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ

Σταμάτης Παλαιοκρασάς, Νικόλαος Πατέρας

ΜΕΛΕΤΗ-ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΕΡΙΕΚΤΙΚΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

 

Συνεδρία 8

ΑΙΘΟΥΣΑ Δ

Προεδρείο: Η. Καρασαββίδης

ROOM D

Μαρία Βίρβου,  Βικτώρια Τσιρίγκα, Μαρία Μουντρίδου

ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΣΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ

Αθανάσιος Γιουβανάκης, Κωνσταντίνος Ταραμπάνης, Δέσποινα Μπούσιου, Χάιδω Σαμαρά

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΖΟΜΕΝΟ WEB-BASED ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Παναγιώτης Πεφάνης

Η ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ: ΕΠΙΣΤΗΜΟΛΟΓΙΚΗ-ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ

Μαρία Βίρβου, Κατερίνα Καμπάση

ΚΥΚΛΟΣ ΖΩΗΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΥΦΥΕΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ

 

 


 

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

10-5-02

FRIDAY

 

ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ  ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

 

09:30-11:00

 

PARALLEL SESSIONS

 

 

Συνεδρία 9

 

ΑΙΘΟΥΣΑ A

Προεδρείο: Π. Κουμαράς

ROOM A

 

Παναγιώτης Κουμαράς

ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

 

Ι. Γάτσιος, N. Παπασταματίου

ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΥ ΜΕ ΑΠΛΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ

 

Τσίγκρης Μιλτιάδης, Π.Γ.Μιχαηλίδης

Η ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΜΕΤΡΗΣΗ ΜΕ ΙΔΙΟΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΕΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

 

Νανά Αντωνιάδου, Δημήτρης Ψύλλος

ΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΌΨΕΙΣ ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥΣ

Τάσος Μολοχίδης, Δημήτρης Ψύλλος

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΥΤΟ-ΜΟΡΦΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΗΣ ‘ΑΝΩΣΗΣ’ ΚΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΜΑΘΗΣΗΣ

 

Συνεδρία 10

ΑΙΘΟΥΣΑ Β

Προεδρείο: Γ. Τσαπαρλής

ROOM Β

Δημήτριος Σταμοβλάσης & Γεώργιος Τσαπαρλής

ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΕΙΣ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΣΤΗΝ ΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΧΗΜΕΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΠΟΛΥΠΛΟΚΟΤΗΤΑΣ

Γεώργιος Τσαπαρλής, Δημήτριος Σταμοβλάσης, Μαργαρίτα Κουσαθανά

ΈΝΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ, ΜΕΡΟΣ ΙΙ: ΜΗ ΙΣΧΥΣ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΜΕ ΒΑΣΗ ΓΡΑΜΜΙΚΕΣ ΚΑΙ ΜΗ ΓΡΑΜΜΙΚΕΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ

Αντώνιος Μπάκολης, Δημήτριος Σταμοβλάσης, Γεώργιος Τσαπαρλής

ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΧΗΜΙΚΗΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΧΑΡΤΩΝ: ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΔΟΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ

Εργαζάκη Μαρίντα, Κόμης Βασίλης, Ζόγκζα Βάσω

ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΝΟΗΤΙΚΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ - ΘΡΕΨΗ ΤΩΝ ΦΥΤΩΝ ΜΕ ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΗ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ

Χαράλαμπος Καμηλάτος, Δημήτριος Σταμοβλάσης,  Εριφύλη Ζαρωτιάδου, Δημήτριος Παπαοικονόμου & Γεώργιος Τσαπαρλής

ΑΛΓΟΡΙΘΜΙΚΗ ΚΑΙ ΝΟΗΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΧΗΜΕΙΑΣ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ 1999

 

Συνεδρία 11

ΑΙΘΟΥΣΑ Γ

Προεδρείο: Β. Τσελφές

ROOM C

Τσολακίδης Κ., Σκούρτης Σ., Καβουκλής Γ., Αμπαρτζόγλου Μ., Φωκίδης Ε.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΙΣΤΟΥ: ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ

Βαγγέλης Γκιμπερίτης, Σταύρος Οικονομόπουλος, Απόστολος Μπάτης, Αθανασία Γκιμπερίτη, Φώτης Κοκολιός

ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΛΑΤΦΟΡΜΕΣ ΤΗΛΕΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ -ΜΟΝΤΕΛΟ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΑΠΟΔΗΜΟ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ

Ηλίας Κούτσικος, Φίλιππος Δεληγιάννης, Αναστασία Πυρίνη

ΤΗΛΕΤΑΞΕΙΣ ΚΩΦΩΝ ΚΑΙ ΒΑΡΗΚΟΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

Π. Aναστασιάδης, Κ. Π. Κωνσταντίνου, Αγάθη Ελευθερίου, Χ. Φιλιππίδου, Μιχαλης Χριστοφίδης, Μαρια.Ι Αχιλλέως,, A. Σεβαστίδου

Ο ‘ΟΔΥΣΣΕΑΣ’ ΣΤΟ ΠΑΝΗΓΥΡΙ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ: ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞ’ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΕ ΔΥΟ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ

 

Συνεδρία 12

ΑΙΘΟΥΣΑ Δ

Προεδρείο: Γ. Παπαγεωργίου

ROOM D

Άντρη Βρυώνη-Καλλίδη, Νίκος Βαλανίδης

ΣΥΛΛΟΓΗ, ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΜΑΘΗΤΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

Μαρία Παπαγεωργίου, Νίκος Βαλανίδης

ΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΜΕΝΟΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ

Παναγιώτης Λουκά, Νίκος Βαλανίδης

TΕΧΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ ΚΑΙ ΕΓΚΥΡΟΤΗΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ: ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΑΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΩΜΑ

Κώστας Δ. Αρβανιτάκης, Ελευθέριος Ε. Τσουπάκης

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΝΕΩΝ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ ΤΟΥ ΗΧΟΥ, ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΤΑΛΛΗΛΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΛΟΓΙΣΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΩΝ ΑΥΤΩΝ

 

ΑΙΘΟΥΣΑ Ε

 

ROOM Ε

ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ ΤΡΑΠΕΖΙ

ΑΙΘΟΥΣΑ

ROUND TABLE

ROOM

Οργανωτής: Τζιανουδάκης Λεωνίδας Συζητητές: Μαρκογιαννάκης Δ., Υπεύθυνος ΕΚΦΕ Χανίων ,Λεβεντάκης Γ., Υπεύθυνος 1ου ΕΚΦΕ Ηρακλείου
Μαργαρίτης Ν., Υπεύθυνος 2ου ΕΚΦΕ Ηρακλείου, Περακάκης Χ., Υπεύθυνος ΕΚΦΕ Λασηθίου

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ: ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΤΥΠΙΚΑ


 

ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ  ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

 

11:30-13:00

 

PARALLEL SESSIONS

 

Συνεδρία 13

ΑΙΘΟΥΣΑ A

Προεδρείο: Γ. Καλκάνης

ROOM A

Σ. Σωτηρίου, Σ. Σάββας,, Μ. Oρφανάκης,, Ε. Αποστολάκης, Β. Τόλιας, Ι. Σταυράκης, Ν. Ουζούνογλου, Ρ. Μακρή, Μ. Γαργαλάκος, Π. Τσενές, C. Baber, H. E. Fischer, R. Tiemman

THE LAB OF TOMORROW PROJECT ΜΙΑ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΑΙΧΜΗΣ

Κωνσταντίνος Παπαμιχάλης, Παναγιώτης Δημητριάδης, Λαμπρινή Παπατσίμπα

ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΕΝΟΣ ΦΥΣΙΚΟΥ ΝΟΜΟΥ ΣΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΚΗΣ ΕΠΑΓΩΓΗΣ

Α. Λουκά, Δ. Καραγεώργος, Στ. Πατάπης, Χρ. Κυνηγός,

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΕΙΣ- ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ 1ΟΥ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΝΕΥΤΩΝΑ ΕΣΤΙΑΣΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΕΩΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΩΝ ΓΙΑ ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ

Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης , Σοφία Στράγκα, Δέσποινα Ιμβριώτη, Κοσμάς Δενδρινός, Ματθαίος Πατρινόπουλος, Αθηνά Τσαγκογέωργα, Βασίλης Δημόπουλος, Δημήτρης Ι. Σωτηρόπουλος, Άννα Οικονόμου, Ελένη Φέγγου

ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ (ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ) ΕΠΙΣΤΗΜΟΚΕΝΤΡΙΚΩΝ (ΑΛΛΑ ΚΑΙ) ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΩΝ / ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ, ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΣΤΗΜΙΚΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ, ΑΞΙΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ

 

Ε. Αποστολάκης, Γ. Θ. Καλκάνης, Ε. Μάλλιου, Ε. Παναγοπούλου, Δρ. Μ. Σαρρής, Δρ. Σ. Σάββας, Δρ. Σ. Σωτηρίου, M. Sperka, Β. Τόλιας

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ- ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ E-HERMES ΚΑΙ YOURA: ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

 

Συνεδρία 14

ΑΙΘΟΥΣΑ Β

Προεδρείο: Α. Κατσίκης

ROOM Β

Απόστολος Κατσίκης

Η ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΕΚΠΑIΔΕΥΣΗ ΣΕ ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΠΕΔΟ - ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ

Ευανθία Μιχαηλίδου, Βύρωνας Νάκος, Βασιλική Φιλιππακοπούλου

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Ν. Δαπόντες, Γ. Κωτσάνης, Β. Καραστάθης, Γ. Δάλκος

ΓΑΙΑ: Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΓΗΣ

Xρ. Nικολάου, Κ. Π. Κωνσταντίνου

ΕΝΑ ΔΟΚΙΜΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΒΑΣΙΚΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑΣ

Xρ. Nικολάου, Κ. Π. Κωνσταντίνου

EΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΙΣΤΙΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΜΕΡΑΣ-ΝΥΧΤΑΣ

 

Συνεδρία 15

ΑΙΘΟΥΣΑ Γ

Προεδρείο: Γ.  Ιωαννίδης

ROOM C

Μ. Παπαστεργίου, Χ. Σολομωνίδου

ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΡΙΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

Γουμενάκης Γιάννης, Κόμης Βασίλης

Η ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

Kiili Kristian

TEACHING COMMUNICATION TECHNOLOGY IN PRIMARY SCHOOL

Γ. Σ. Ιωαννίδης, Δ. Γ. Βαβουγιός, Δ.Μ. Γαρυφαλλίδου, Χ. Θ. Παναγιωτακόπουλος

ΙΔΕΕΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ Π.Τ.Δ.Ε ΚΑΙ ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (ICT) ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΕΞΑΜΗΝΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ: ΟΜΟΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ

Σπύρος Πανέτσος

Η ΝΕΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

 

 

Συνεδρία 16

ΑΙΘΟΥΣΑ Δ

Προεδρείο: Γ. Χατζηγεωργίου

ROOM D

Γιάννης Χατζηγεωργίου, Τζωρτζακάκης Γιώργος

Aπό την πληροφορία στη Γνώση (και πιθανόν στη Σοφία)

Νίκος Βαλανίδης, Χαρούλα Αγγελή

ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ: ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

Αναστασία Χαντσαρίδου, Χαρίτωνας Πολάτογλου

ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΜΕΘΟΔΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΠΡΩΤΟΕΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΜΕΤΡΗΣΗΣ.

E. Xριστοφόρου, Κ. Π. Κωνσταντίνου

ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΕΠΙΔΟΣΗΣ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΥΠΡΟΥ ΣΤΟΝ ΑΙΤΙΑΚΟ ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΟ

 


 

ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ  ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

 

16:30-18:00

 

PARALLEL SESSIONS

 

 

Συνεδρία 17

ΑΙΘΟΥΣΑ Α

Προεδρείο: Π. Καριώτογλου

ROOM Α

Παπουτσίδης Μιχάλης, Καριώτογλου Πέτρος

ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΜΑΘΗΤΩΝ / ΤΡΙΩΝ ΣΤΟ TΕΧΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Ευαγγελία Κυριαζή, Παναγιώτα Κυριαζή – Κεφάλα, Κωνσταντίνος Π. Κωνσταντίνου

ΤΟ ΠΑΝΗΓΥΡΙ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΩΣ ΕΝΑΣ ΤΡΟΠΟΣ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Παύλος Ρήγας, Νίκος Βαλανίδης

ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ: ΠΡΟΣΤΙΘΕΜΕΝΗ ΑΞΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Κωνσταντίνος Παπαναστασίου

ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ  ΤΙΣ ΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ  ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ

 

Συνεδρία 18

ΑΙΘΟΥΣΑ Β

Προεδρείο: Β. Τσελφές

ROOM Β

Αθανάσιος Τζιμογιάννης

ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

E. Kυριακίδου, Xρ. Nικολάου, Κ. Π. Κωνσταντίνου

ΟΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ, ΒΟΗΘΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟ: ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

Έλενα Στυλιανού, Κ. Π. Κωνσταντίνου

MΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟΥ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΚΑΙ ΕΙΚΑΣΤΙΚΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ

Κουνατίδου Χρυσούλα, Φασουλόπουλος Γεώργιος, Καριώτογλου Πέτρος

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ

 

Πέτρος Καριώτογλου, Ψύλλος Δημήτρης,, Βασίλης Τσελφές

Η ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΜΙΑΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗΣ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑΣ

 

 

Συνεδρία 19

ΑΙΘΟΥΣΑ Γ

Προεδρείο: Δ. Ψύλλος

ROOM C

Βασίλης Σβολόπουλος

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ ΜΑΖΙ: ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΩΝΤΑΣ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΠΟΥ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ

Χριστιάνα Κουφέττα-Μενοίκου, David Wood, Heather Wood

ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ

Σπύρτου Άννα, Καριώτογλου Πέτρος, Ψύλλος Δημήτρης

ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΤΟΥ ΩΡΙΑΙΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ

Μάριος Παπαευριπίδου, Κωνσταντίνος Π. Κωνσταντίνου

Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΙΑΣ ΠΟΙΟΤΙΚΗΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΕΠΙΔΟΣΗΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΜΕΤΑΒΛΗΤΩΝ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑΤΩΝ

 

ΑΙΘΟΥΣΑ Δ

 

ROOM D

ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ ΤΡΑΠΕΖΙ

ΑΙΘΟΥΣΑ

ROUND TABLE

ROOM

Οργανωτής Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης

Συζητητές: Παναγιώτης Δημητριάδης, Λαμπρινή Παπατσίμπα, Δέσποινα Ιμβριώτη, Ματθαίος Πατρινόπουλος,, Σοφία Στράγκα, Βασίλης Δημόπουλος, Κοσμάς Δενδρινός, Αθηνά Τσακογέωργα,, Δημήτρης Ι. Σωτηρόπουλος, Ελένη Φέγγου, Σάββας Οββαδίας, Βασίλης Τόλιας Σαράντος Οικονομίδης, Αθανάσιος Βελέντζας, Σπύρος Καρούμπαλης, Αθανάσιος Νικολόπουλος, Άννα Οικονόμου, Κων/νος Μιτζήθρας,Ιωάννης Σταράκης, Ευαγγελία Μπάλλα, Βασιλική Σερέπα, Κυριακή Δημητριάδη, Αθηνά Τρελλοπούλου.

 

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ / ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ / ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΩΝ ΑΣΚΗΣΕΩΝ ΜΕ ΕΝΤΑΞΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟ, ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ / ΟΠΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΚΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΤΟΥΣ ΜΕ Η/Υ ΜΕΣΩ ΑΙΣΘΗΤΗΡΩΝ/ΑΠΤΗΡΩΝ

 


 

 

ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ  ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

 

18:30-20:00

 

PARALLEL SESSIONS

 

Συνεδρία 20

ΑΙΘΟΥΣΑ Α

Προεδρείο: Κ. Χαλκιά

ROOM Α

Κρυσταλλία Χαλκιά, Αλεξία Φισφή

ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΤΥΠΟ ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

Φανή Σέρογλου

Ο ΓΑΛΙΛΑΙΟΣ, Ο ΜΠΡΕΧΤ ΚΑΙ ΟΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

Φάνη Στυλιανίδου

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ‘ΕΝΕΡΓΕΙΑ’: ΟΙ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ

Πανδώρα Χατζηδάκη, Βασίλειος Καρακώστας

ΑΝΤΙΛΗΨΗ, ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΚΒΑΝΤΙΚΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ

 

 

Συνεδρία 21

ΑΙΘΟΥΣΑ Β

Προεδρείο: Κ. Κωνσταντίνου

ROOM Β

Iωαννίδου Iσμήνη

IΔEEΣ TΩN ΠAIΔIΩN ΓIA TH BAPYTHTA KAI ΠΩΣ ΣXETIZONTAI ME TIΣ ANAΠAPAΣTAΣEIΣ TOYΣ ΓIA TO EΣΩTEPIKO THΣ ΓHΣ

Κατερίνα Σκαμάγκα, Κώστας Ραβάνης, Δημήτρης Κολιόπουλος

Η ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ ΚΑΙ Η ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ ΩΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗΣ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΩΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΤΟΥ ΒΑΡΟΥΣ

Ι. Ιωάννου, Α. Γαγάτσης, Κ. Π. Κωνσταντίνου

ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΡΟΛΟΥ ΤΩΝ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΤΟΥ ΔΙΑΝΥΣΜΑΤΟΣ

Γ. Σ. Ιωαννίδης, Δ. Γ. Βαβουγιός, Δ. Μ. Γαρυφαλλίδου

Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΙΔΕΩΝ ΤΩΝ ΠΡΩΤΟΕΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ.

 

Συνεδρία 22

ΑΙΘΟΥΣΑ Γ

Προεδρείο: Τ. Μικρόπουλος

ROOM C

Τ. Α. Μικρόπουλος

ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΠΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣΗ ΕΝΝΟΙΩΝ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ

Τρανώρης Χρήστος, Κόμης Βασίλης, Θραμπουλίδης Κλεάνθης, Φείδας Χρήστος, Αβούρης Νίκος

ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΕΩΝ

Γεώργιος Χρ. Παπαδόπουλος, Χαρίτων Πολάτογλου

ΑΡΧΕΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΚΑΙ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΕΝΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

Βικτώρια Τσιρίγκα, Μαρία Βίρβου

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ

 

Συνεδρία 23

ΑΙΘΟΥΣΑ Δ

Προεδρείο:  Μ. Καλαϊτζιδάκη

ROOM D

Σ. Σάββας, Γ. Θ. Καλκάνης, Ε. Παναγοπούλου, Ε. Αποστολάκης, Δρ. Σ. Σωτηρίου

“ΕΡΕΥΝΩ ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΩ” ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. ΤΑ ΝΕΑ ΒΙΒΛΙΑ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.

Γεωργίος Π. Μπουρίτσα ς

ΤΟ ΠΟΛΛΑΠΛΟ ΒΙΒΛΙΟ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΤΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΜΙΑ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

Βασιλειάδου Σοφία

ΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ. ΠΟΣΟ ΥΛΟΠΟΙΟΥΝ ΤΙΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΠΟΥ ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ ΤΟ Π.Ι ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΙΚΑΝΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ

Άννα Οικονόμου, Κώστας Μυτζήθρας, Δέσποινα Ιμβριώτη, Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης

ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΣΕ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ (ΦΥΣΙΚΗ, ΒΙΟΛΟΓΙΑ) ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ: ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Κατσίκης Απόστολος, Ζαχαρίου Αραβέλλα

Η ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ

 

 

 


 

ΣΑΒΒΑΤΟ

11-5-02

SATURDAY

 

ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ  ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

 

09:30-11:00

 

PARALLEL SESSIONS

 

Συνεδρία 24

ΑΙΘΟΥΣΑ Α

Προεδρείο: Π. Μίχας

ROOM Α

Παύλος Μίχας

ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΣΧΕΤΙΚΩΝ ΚΙΝΗΣΕΩΝ

Αγγελική Ρώκα, Παύλος Μίχας

ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΣΕΙΣΜΙΚΩΝ ΚΥΜΑΤΩΝ

Ανδρέας Βαλαδάκης

ΤΑΛΑΝΤΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΥΜΑΤΑ: ΛΑΘΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΗΣΕΙΣ

Δημήτριος Σταύρου, Michael Komorek, Reinders Duit

ΝΤΕΤΕΡΜΙΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΥΧΑΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΗ ΓΡΑΜΜΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ

 

Συνεδρία 25

ΑΙΘΟΥΣΑ B

Προεδρείο: Ν. Τσαγλιώτης

ROOM B

Ανδρέας Ιωάννου Κασσέτας

Ο “ΜΑΓΙΚΟΣ” ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ

Χρήστος Σιάχος, Βάσω Σπηλιωτοπούλου

ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΟΨΕΩΝ ΤΟΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΑΛΦΑΒΗΤΙΣΜΟΥ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΝΑΝΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ

Χριστίνα Στεφανή, Κωνσταντίνος Τσίπης

ΤΟ ΚΒΑΝΤΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ  ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ  ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ   ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ

Σκούντζος Αντώνης  - Σκούντζος  Παναγιώτης

Η ΣΥΜΜΕΤΡΙΑ  ΚΑΙ Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ

 

Συνεδρία 26

ΑΙΘΟΥΣΑ Γ

Προεδρείο: Β. Κόμης

ROOM C

Αθανάσιος Τζιμογιάννης

Η ΟΡΙΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ. ΜΙΑ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΕΝΙΑΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ.

Παναγιώτης Πολίτης, Βασίλης Κόμης, Χρήστος Κοίλιας

ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΩΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΜΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ

Δημήτριος Μητάκος, Θεόδωρος Μητάκος

ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΤΠΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ: ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΧΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑ

Kiili Kristian, Vasama Juha

THE USE OF APPLICATION PROGRAMS IN PRIMARY SCHOOL

 

 

ΑΙΘΟΥΣΑ Δ

 

ROOM D

ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ ΤΡΑΠΕΖΙ

ΑΙΘΟΥΣΑ

ROUND TABLE

ROOM

Οργανωτές: Παναγιώτης Δημητριάδης, Λαμπρινή Παπατσίμπα, Συζητητές: Γεώργιος Θ. Καλκάνης, Συμμετέχοντες: Δ. Αρβανιτάκης, Σ. Θωμαδάκη,  Δ. Ιμβριώτη, Α. Παύλου, Μ. Σκαλοχωρίτης

ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΒΑΣΙΚΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ - ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

 

 

ΣΥΝΕΔΡΙΑ

ΑΦΙΣΑΣ

 

 

 

POSTER SESSIONS

Μ. Παπαστεργίου

ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΑΠΟ ΠΡΩΤΟΕΤΕΙΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΝΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΤΟΥΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ

Μαρία Γιώγια

ΜΙΑ ΝΕΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΤΟΥ pH

ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ

Παναγιώτης Αναστασιάδης, Αγάθη Ελευθερίου, Κώστας Χαμπιαούρης

Η ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΑΙΘΟΥΣΑ: ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΩΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ

Ανδρόνικος Ε. Φιλιός, Ουρανία Καλούρη – Αντωνοπούλου, Αναστασία Αθανασούλα – Ρέππα, Ηλίας Αθανασιάδης, Μιχάλης Βραχόπουλος

ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΤΗΣ ΣΕΛΕΤΕ  ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

 

Ιωάννης Α. Σιανούδης

ΠΕΡΙΘΛΑΣΗ ΦΩΤΟΣ ΑΠΟ ΣΥΜΠΑΓΗ ΔΙΣΚΟ (CD) - ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΑΣΗΣ ΤΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ (TRACKS) ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΕΝΟΣ CD: ΕΝΑ ΠΕΙΡΑΜΑ ΜΕ ΑΠΛΑ ΜΕΣΑ ΩΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΦΥΣΙΚΗΣ

 

Πέτρου Ευαγγελία*, Παλύβος Γ., ΣιγάλαςΜ., Σπυρέλλης Ν.

 

ΠΑΓΩΤΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ

Ηλίας Καρασαββίδης

ΟΙ ΝΤΠ ΣΤΗΝ Α/ΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ- ΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗΣ

Δημοσθένης Μαρκογιαννάκης

ΕΚΑΝΑ – ΕΜΑΘΑ ΧΗΜΕΙΑ: ΜΙΑ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ

Γιώργος Πριμεράκης, Παναγιώτης Κουμαράς

ΕΝΑΣ ΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΤΟΠΟΣ ΜΕ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

Νίκος Λαμπρινός

ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΙΑ ΤΗΣ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΜΑΘΗΣΗΣ

Ν. Κονοφάος

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΟΥΣ ΣΕ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΑΝΟΙΧΤΗΣ ΕΞ’ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Σάλτας Βασίλειος

Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Βλάσση Μαρία*, Σταμπάκη Δέσποινα, Κοΐνης Σπύρος, Καραλιώτα Αλεξάνδρα*

ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΔΥΟ ΜΕΘΟΔΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ: ΤΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΜΕΝΗΣ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΙΚΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ

 

Νεκτάριος Τσαγλιώτης

ΕΝΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙ ΦΥΣΙΚΗΣ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟΥΣ ΗΛΙΑΚΟΥΣ ΦΟΥΡΝΟΥΣ, ΩΣ ΜΙΑ ΑΤΥΠΗ ΜΟΡΦΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ

Αρ. Μπιζόπουλος *, Σ. Κοπατσάρης, Ε. Κωνσταντινίδης, Στ. Κασάμπαλης

Η ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΒΑΣΙΚΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ

Αρ. Μπιζόπουλος*, Σ. Κοπατσάρης, Ι. Μητσόπουλος, Σ. Κασάμπαλης, Χ. Καράπαπα, Μ. Αδάμ

Η ΑΠΟΔΟΣΗ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΤΕΙ, ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΕΕ, ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ (ΘΕΤΙΚΗΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ) ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ, ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ

Σιδηροπούλου Φαίνη,

Ζέρβα Μαρία

Η ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ

Πατινιωτάκη Σταυρούλα, Μπομπέτση Μαρία, Σταθοπούλου Χριστίνα, Πατάπης Σταμάτης*

ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΓΥΡΩ ΑΠΌ ΤΙΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΟΥ ΣΤΑΤΙΚΟΥ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΥ

Κ. Ζωγοπούλου, Ε. Τσιμπιδάρου,

Χ. Σταθοπούλου, Σ. Πατάπης*

ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΡΕΥΜΑ ΣΕ ΑΠΛΑ ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ

 

Μαυροματάκης Φώτης*, Τζανάκης Γιώργος

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΦΥΣΙΚΗΣ

Φρίντα Χαραλαμποπούλου*, Γρηγόρης Σταϊνχάουερ, Στέλιος Μπακαμίδης

ΜΕΘΟΔΟΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΦΩΝΗΣ ΣΤΗΝ ΥΠΟΒΟΗΘΟΥΜΕΝΗ ΑΠΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ

Τσώνη Ροδάνθη, Παγγέ Πολυξένη

ΜΑΘΗΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ. ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ

Αυγερινός Ευγένιος, Κιουλάφας Μανουήλ*

ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ: ΜΙΑ ΧΡΗΣΙΜΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

Σκούφη Δήμητρα

ΟΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Theocharoula M. Magoula

NEW EDUCATIONAL REALITY: THE CASE OF GREECE

Α. Μαυρόπουλος

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΧΗΜΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΧΡΟΝΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ 1900-2000

Κώτσης Θ. Κων/νος, Βέμης Κων/νος*, Κολοβός Χρήστος

ΟΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ Η ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ

Κώτσης Θ. Κων/νος, Κολοβός Χρήστος*, Βέμης  Κων/νος

ΟΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ Η ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΓΙΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΤΡΙΤΟ ΝΟΜΟ ΤΟΥ ΝΕΥΤΩΝΑ