Κατάλογος Συγγραφέων

Baber C. The Lab of Tomorrow Project: μια Εποικοδομιστική Προσέγγιση στη Διδασκαλία των Φυσικών Επιστήμων με Χρήση Τεχνολογιών Αιχμής
Duit R. Ντετερμινισμός και τυχαιότητα στη διδασκαλία μη γραμμικών δυναμικών συστημάτων
Fischer H. E. The Lab of Tomorrow Project: μια Εποικοδομιστική Προσέγγιση στη Διδασκαλία των Φυσικών Επιστήμων με Χρήση Τεχνολογιών Αιχμής
Garyfallidou D.M. The development of 1st year education students’ ideas on energy, as a result of a specially constructed instruction
Garyfallidou D.M. A comparison between the ideas about computers, as held by acting teachers and by students training to become teachers, after some initial IT training
Ioannidis G.S. The development of 1st year education students’ ideas on energy, as a result of a specially constructed instruction
Ioannidis G.S. A comparison between the ideas about computers, as held by acting teachers and by students training to become teachers, after some initial IT training
Kiili K. Teaching Communication Technology in Primary School
Kollias Α. ICTs-related policies and their impact on compulsory education: the cases of England and the Netherlands
Komorek Μ. Ντετερμινισμός και τυχαιότητα στη διδασκαλία μη γραμμικών δυναμικών συστημάτων
Panagiotakopoulos C.T. A comparison between the ideas about computers, as held by acting teachers and by students training to become teachers, after some initial IT training
Skountzos Ant. Η συμμετρία και η αξιοποίηση της ως εργαλείο στη διδακτική των Φυσικών Επιστήμων
Skountzos Pan. Η συμμετρία και η αξιοποίηση της ως εργαλείο στη διδακτική των Φυσικών Επιστήμων
Sperka M. Εκπαίδευση από Απόσταση στις Φυσικές ΕπιστήμεςΤα προγράμματα E-Hermes και Youra: Εφαρμογή και Αξιολόγηση
Tiemann R. The Lab of Tomorrow Project: μια Εποικοδομιστική Προσέγγιση στη Διδασκαλία των Φυσικών Επιστήμων με Χρήση Τεχνολογιών Αιχμής
Vasama J. Teaching Communication Technology in Primary School
Vavougios D.G. The development of 1st year education students’ ideas on energy, as a result of a specially constructed instruction
Vavougios D.G. A comparison between the ideas about computers, as held by acting teachers and by students training to become teachers, after some initial IT training
Αβούρης Ν. Εργαλεία και τεχνικές ανοικτής αρχιτεκτονικής για τη δημιουργία εκπαιδευτικού υλικού προσομοιώσεων
Αγγελή Χ. Προσεγγίσεις για τη Διδασκαλία της Κριτικής Σκέψης: Επιδράσεις στην Επιστημολογική Ανάπτυξη Φοιτητών/τριών
Αθανασάκη–Μιχαηλίδου Χ. Η Παιδαγωγική Έρευνα για την Ανώτατη Εκπαίδευση στην Ελλάδα και η Επίδραση των Νέων Τεχνολογιών
Αμπαρτζόγλου Μ. Εκπαίδευση μέσω του Παγκόσμιου Ιστού: Θεωρία και πράξη
Αναστασιάδης Π. Ο ‘ΟΔΥΣΣΕΑΣ’ στο Πανηγύρι της Επιστήμης: Ένα Πρόγραμμα Εξ’ αποστάσεως Διδασκαλίας του Μαθήματος των Φυσικών Επιστημών σε Δημοτικά Σχολεία της Κύπρου
Αντωνιάδου Ν. Εργαστηριακά κέντρα φυσικών επιστημών (ΕΚΦΕ): Ο θεσμός από διάφορες οπτικές γωνίες
Αποστολάκης Ε. «Ερευνώ και ανακαλύπτω» ομαδοσυνεργατική μάθηση στο δημοτικό σχολείο. Τα νέα βιβλία φυσικών επιστημών για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Αποστολάκης Ε. The Lab of Tomorrow Project: μια Εποικοδομιστική Προσέγγιση στη Διδασκαλία των Φυσικών Επιστήμων με Χρήση Τεχνολογιών Αιχμής
Αποστολάκης Ε. Εκπαίδευση από Απόσταση στις Φυσικές Επιστήμες: Τα προγράμματα E-Hermes και Youra: Εφαρμογή και Αξιολόγηση
Αρβανιτάκης Κ. Σχεδιασμός Νέων Μαθησιακών Δραστηριοτήτων για τη Διδασκαλία Εννοιών και Φαινομένων του Ήχου, με την Υποστήριξη Αλληλεπιδραστικών Εκπαιδευτικών Λογισμικών
Αρβανιτάκης Κ. Διδασκαλία βασικών εννοιών της Φυσικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και με χρήση Νέων Τεχνολογιών/Μια πρόταση αναλυτικού προγράμματος
Αχιλλέως Μ. Ο ‘ΟΔΥΣΣΕΑΣ’ στο Πανηγύρι της Επιστήμης: Ένα Πρόγραμμα Εξ’ αποστάσεως Διδασκαλίας του Μαθήματος των Φυσικών Επιστημών σε Δημοτικά Σχολεία της Κύπρου
Βαβουράκη Α. Η χρήση της τεχνολογίας της πληροφορίας και της επικοινωνίας στο σχολείο: μελέτη πέντε περιπτώσεων
Βαλαδάκης Α. Ταλαντώσεις και κύματα: λάθη και παρανοήσεις
Βαλανίδης Ν. Προσεγγίσεις για τη Διδασκαλία της Κριτικής Σκέψης: Επιδράσεις στην Επιστημολογική Ανάπτυξη Φοιτητών/τριών
Βαλανίδης Ν. Tεχνικές Συνέντευξης και Εγκυρότητα Αποτελεσμάτων: Εναλλακτικές Ιδέες Παιδιών για την Όραση και το Χρώμα των Σωμάτων
Βαλανίδης Ν. Αντιλήψεις Μαθητών/τριών Γ Λυκείου για την Οξείδωση και την Καύση
Βαλανίδης Ν. Γνωστικές Δυνατότητες Μαθητών Δημοτικού Σχολείου κατά τη Διερεύνηση Προσομοιωμένου Επιστημονικού Προβλήματος
Βαλανίδης Ν. Συλλογή, Oργάνωση και Aνάλυση Δεδομένων από Mαθητές Δημοτικού
Βαλανίδης Ν. Διδασκαλία της επιστήμης στο δημοτικό σχολείο με αξιοποίηση του ΗΥ: προστιθέμενη αξία και αποτελέσματα
Βελέντζας Α. Η οθόνη του ηλεκτρονικού υπολογιστή ως μέσο αλλά και αντικείμενο εκπαιδευτικής προσέγγισης των φαινομένων της θερμιονικής εκπομπής, της επίδρασης ηλεκτρικού και μαγνητικού πεδίου σε δέσμη ηλεκτρονίων, του φθορισμού και της δημιουργίας των χρωμάτων με τη βοήθεια αισθητήρων, απτήρων και οπτικών αναπαραστάσεων του μικρόκοσμου
Βέμης Κ. Οι εναλλακτικές αντιλήψεις των παιδιών, η εννοιολογική αλλαγή και η διάρκεια γνώσης από την διδασκαλία στο Δημοτικό για φαινόμενα που στηρίζονται στον τρίτο νόμο του Νεύτωνα
Βίρβου Μ. Συμμετοχή Καθηγητών και Μαθητών στην Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Βίρβου Μ. Αυτόματη προσαρμογή των διδακτικών αποφάσεων στις ανάγκες του μαθητή: Η περίπτωση του συστήματος διδασκαλίας της τεχνολογίας λογισμικού από απόσταση
Βίρβου Μ. Κύκλος Ζωής Λογισμικού για ένα Ευφυές Περιβάλλον Εκμάθησης
Βρυώνη-Καλλίδη Α. Συλλογή, Oργάνωση και Aνάλυση Δεδομένων από Mαθητές Δημοτικού
Γαγάτσης Α. Μελέτη του ρόλου των αναπαραστάσεων στην κατανόηση της έννοιας του διανύσματος
Γαλανοπούλου Ν. Η κατανόηση της χημικής διάστασης της φωτοσύνθεσης από μαθητές γυμνάσιων της Αττικής
Γαργαλάκος Μ. The Lab of Tomorrow Project: μια Εποικοδομιστική Προσέγγιση στη Διδασκαλία των Φυσικών Επιστήμων με Χρήση Τεχνολογιών Αιχμής
Γάτσιος Ι. Πειράματα ηλεκτρισμού με απλά μέσα και αυτοσχέδιες συσκευές
Γιουβανάκης Α. Παιδαγωγικές παράμετροι για την υποστήριξη εξατομικευμένων μαθησιακών προτιμήσεων από ένα προσαρμοζόμενο web-based εκπαιδευτικό περιβάλλον
Γουμενάκης Ι. Η χρήση της εννοιολογικής χαρτογράφησης για τη μελέτη των αναπαραστάσεων των μαθητών του Δημοτικού σχολείου για το Διαδίκτυο
Δάλκος Γ. ΓΑΙΑ: Η μετάβαση από μία αναπαράσταση σε άλλες για τη διερευνητική μελέτη της Γης
Δαπόντες Ν. ΓΑΙΑ: Η μετάβαση από μία αναπαράσταση σε άλλες για τη διερευνητική μελέτη της Γης
Δενδρινός Κ. Μια πρόταση (απαραίτητα) επιστημοκεντρικών προσεγγίσεων της εκπαιδευτικής διαδικασίας των φυσικών επιστημών, στο πλαίσιο της επιστημονικής μεθόδου και της συστημικής ανάλυσης, αξιοποιώντας τις ψηφιακές τεχνολογίες
Δενδρινός Κ. Μια εκπαιδευτική προσέγγιση θερμικών και φωτεινών αποτελεσμάτων του ηλεκτρικού ρεύματος σε μεταλλικούς αγωγούς με έναυσμα καθημερινές τεχνολογικές εφαρμογές σε φοιτητές του Π.Τ.Δ.Ε. – Το διμεταλλικό έλασμα, η τηκόμενη ασφάλεια, ο λαμπτήρας πυράκτωσης
Δημητριάδη Κ. Η οθόνη του ηλεκτρονικού υπολογιστή ως μέσο αλλά και αντικείμενο εκπαιδευτικής προσέγγισης των φαινομένων της θερμιονικής εκπομπής, της επίδρασης ηλεκτρικού και μαγνητικού πεδίου σε δέσμη ηλεκτρονίων, του φθορισμού και της δημιουργίας των χρωμάτων με τη βοήθεια αισθητήρων, απτήρων και οπτικών αναπαραστάσεων του μικρόκοσμου
Δημητριάδης Π. Πειραματικός έλεγχος ενός φυσικού νόμου στο εργαστήριο νέων τεχνολογιών: η περίπτωση της ηλεκτρομαγνητικής επαγωγής
Δημητριάδης Π. Διδασκαλία βασικών εννοιών της Φυσικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και με χρήση Νέων Τεχνολογιών/Μια πρόταση αναλυτικού προγράμματος
Δημητριάδης Π. Πρόταση εργαστηριακών ασκήσεων και εκπαιδευτικού λογισμικού για τη διδασκαλία του βρασμού, σε δημοτικό / γυμνάσιο, με χρήση αισθητήρων και οπτικοποιήσεων
Δημητρίου Α. Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για τα περιβαλλοντικά ζητήματα και σχολικά βιβλία: Η περίπτωση του φαινομένου του θερμοκηπίου και του στρώματος του όζοντος
Δημόπουλος Β. Μια πρόταση (απαραίτητα) επιστημοκεντρικών προσεγγίσεων της εκπαιδευτικής διαδικασίας των φυσικών επιστημών, στο πλαίσιο της επιστημονικής μεθόδου και της συστημικής ανάλυσης, αξιοποιώντας τις ψηφιακές τεχνολογίες
Δημόπουλος Β. Μια εκπαιδευτική προσέγγιση θερμικών και φωτεινών αποτελεσμάτων του ηλεκτρικού ρεύματος σε μεταλλικούς αγωγούς με έναυσμα καθημερινές τεχνολογικές εφαρμογές σε φοιτητές του Π.Τ.Δ.Ε. – Το διμεταλλικό έλασμα, η τηκόμενη ασφάλεια, ο λαμπτήρας πυράκτωσης
Δημόπουλος Β. Η οθόνη του ηλεκτρονικού υπολογιστή ως μέσο αλλά και αντικείμενο εκπαιδευτικής προσέγγισης των φαινομένων της θερμιονικής εκπομπής, της επίδρασης ηλεκτρικού και μαγνητικού πεδίου σε δέσμη ηλεκτρονίων, του φθορισμού και της δημιουργίας των χρωμάτων με τη βοήθεια αισθητήρων, απτήρων και οπτικών αναπαραστάσεων του μικρόκοσμου
Δημόπουλος Β. Μια εκπαιδευτική πρόταση για τη διδασκαλία / εργαστηριακή πρακτική της τριβής μεταξύ στερεών σωμάτων με προσομοίωση του μικρόκοσμου και διασύνδεσης της εργαστηριακής διάταξης με τον Η/Υ μέσω προσομοιώσεων
Δημόπουλος Β. Πρόταση εργαστηριακών ασκήσεων και εκπαιδευτικού λογισμικού για τη διδασκαλία του βρασμού, σε δημοτικό / γυμνάσιο, με χρήση αισθητήρων και οπτικοποιήσεων
Ελευθερίου Α. Ο ‘ΟΔΥΣΣΕΑΣ’ στο Πανηγύρι της Επιστήμης: Ένα Πρόγραμμα Εξ’ αποστάσεως Διδασκαλίας του Μαθήματος των Φυσικών Επιστημών σε Δημοτικά Σχολεία της Κύπρου
Εργαζάκη Μ. Διερεύνηση νοητικών μοντέλων για την ανάπτυξη - θρέψη των φυτών με εννοιολογική χαρτογράφηση και εκπαιδευτικό λογισμικό
Ζαρωτιάδου Ε. Αλγοριθμική και νοηματική μάθηση της χημείας: η περίπτωση των πανελλαδικών εξετάσεων γενικής παιδείας 1999
Ζαχαρίου Α. Η περιβαλλοντική διάσταση μέσα από τα σχολικά εγχειρίδια του μαθήματος της επιστήμης στη δημοτική εκπαίδευση της Κύπρου
Ζόγκζα Β. Διερεύνηση νοητικών μοντέλων για την ανάπτυξη - θρέψη των φυτών με εννοιολογική χαρτογράφηση και εκπαιδευτικό λογισμικό
Θραμπουλίδης Κ. Εργαλεία και τεχνικές ανοικτής αρχιτεκτονικής για τη δημιουργία εκπαιδευτικού υλικού προσομοιώσεων
Θωμαδάκη Σ. Διδασκαλία βασικών εννοιών της Φυσικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και με χρήση Νέων Τεχνολογιών/Μια πρόταση αναλυτικού προγράμματος
Ιμβριώτη Δ. Συνοδευτικοί Οδηγοί για Εκπαιδευτικό Λογισμικό που αφορά σε Φυσικές Επιστήμες (Φυσική, Βιολογία) και Τεχνολογία: Περιγραφή και Αξιολόγηση
Ιμβριώτη Δ. Μια πρόταση (απαραίτητα) επιστημοκεντρικών προσεγγίσεων της εκπαιδευτικής διαδικασίας των φυσικών επιστημών, στο πλαίσιο της επιστημονικής μεθόδου και της συστημικής ανάλυσης, αξιοποιώντας τις ψηφιακές τεχνολογίες
Ιμβριώτη Δ. Διδασκαλία βασικών εννοιών της Φυσικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και με χρήση Νέων Τεχνολογιών/Μια πρόταση αναλυτικού προγράμματος
Ιμβριώτη Δ. Μια εκπαιδευτική προσέγγιση θερμικών και φωτεινών αποτελεσμάτων του ηλεκτρικού ρεύματος σε μεταλλικούς αγωγούς με έναυσμα καθημερινές τεχνολογικές εφαρμογές σε φοιτητές του Π.Τ.Δ.Ε. – Το διμεταλλικό έλασμα, η τηκόμενη ασφάλεια, ο λαμπτήρας πυράκτωσης
Ιωαννίδης Χ. Η χρήση της τεχνολογίας της πληροφορίας και της επικοινωνίας στο σχολείο: μελέτη πέντε περιπτώσεων
Ιωάννου Ι. Μελέτη του ρόλου των αναπαραστάσεων στην κατανόηση της έννοιας του διανύσματος
Καβουκλής Γ. Εκπαίδευση μέσω του Παγκόσμιου Ιστού: Θεωρία και πράξη
Καλκάνης Γ.Θ. Η ΅ετακλασική φυσική (και) στην εκπαιδευτική διαδικασία – Μια απόπειρα / πρόταση / εφαρ΅ογή επαναπροσέγγισης της εκπαιδευτικής προσο΅οίωσης και οπτικοποίησης του ΅ικροκόσ΅ου
Καλκάνης Γ.Θ. «Ερευνώ και ανακαλύπτω» ομαδοσυνεργατική μάθηση στο δημοτικό σχολείο. Τα νέα βιβλία φυσικών επιστημών για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Καλκάνης Γ.Θ. Συνοδευτικοί Οδηγοί για Εκπαιδευτικό Λογισμικό που αφορά σε Φυσικές Επιστήμες (Φυσική, Βιολογία) και Τεχνολογία: Περιγραφή και Αξιολόγηση
Καλκάνης Γ.Θ. Μια πρόταση (απαραίτητα) επιστημοκεντρικών προσεγγίσεων της εκπαιδευτικής διαδικασίας των φυσικών επιστημών, στο πλαίσιο της επιστημονικής μεθόδου και της συστημικής ανάλυσης, αξιοποιώντας τις ψηφιακές τεχνολογίες
Καλκάνης Γ.Θ. Εκπαίδευση από Απόσταση στις Φυσικές Επιστήμες Τα προγράμματα E-Hermes και Youra: Εφαρμογή και Αξιολόγηση
Καλκάνης Γ.Θ. Διδασκαλία βασικών εννοιών της Φυσικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και με χρήση Νέων Τεχνολογιών/Μια πρόταση αναλυτικού προγράμματος
Καλκάνης Γ.Θ. Μια Εκπαιδευτική προσέγγιση της λειτουργία των φυτών μέσα από φυσικές αρχές και διαδικασίες: Φωτοσύνθεση, Αναπνοή, Διαπνοή - Προσομοιώσεις των μικροσκοπικών διαδικασιών και μετρήσεις των φυσικών ποσοτήτων με Η/Υ μέσω αισθητήρων
Καλκάνης Γ.Θ. Μια εκπαιδευτική προσέγγιση θερμικών και φωτεινών αποτελεσμάτων  του ηλεκτρικού ρεύματος σε μεταλλικούς αγωγούς με έναυσμα καθημερινές τεχνολογικές εφαρμογές σε φοιτητές του Π.Τ.Δ.Ε. – Το διμεταλλικό έλασμα, η τηκόμενη ασφάλεια, ο λαμπτήρας πυράκτωσης
Καλκάνης Γ.Θ. Η οθόνη του ηλεκτρονικού υπολογιστή ως μέσο αλλά και αντικείμενο εκπαιδευτικής προσέγγισης των φαινομένων της θερμιονικής εκπομπής, της επίδρασης ηλεκτρικού και μαγνητικού πεδίου σε δέσμη ηλεκτρονίων, του φθορισμού και της δημιουργίας των χρωμάτων με τη βοήθεια αισθητήρων, απτήρων και οπτικών αναπαραστάσεων του μικρόκοσμου
Καλκάνης Γ.Θ. Μια εκπαιδευτική πρόταση για τη διδασκαλία / εργαστηριακή πρακτική της τριβής μεταξύ στερεών σωμάτων με προσομοίωση του μικρόκοσμου και διασύνδεσης της εργαστηριακής διάταξης με τον Η/Υ μέσω προσομοιώσεων
Καλκάνης Γ.Θ. Πρόταση εργαστηριακών ασκήσεων και εκπαιδευτικού λογισμικού για τη διδασκαλία του βρασμού, σε δημοτικό / γυμνάσιο, με χρήση αισθητήρων και οπτικοποιήσεων
Καλπία Β. Οι ιδέες και οι δυσκολίες των φοιτητών σε θέματα διάθλασης του φωτός
Καλυφόμματου Ν. Η ανάπτυξη του εννοιολογικού μοντέλου της ανάλυσης ενός φωτεινού αντικειμένου σε πολλές σημειακές πηγές και η επίδραση της στην κατανόηση εννοιών οπτικής
Καμηλάτος Χ. Αλγοριθμική και νοηματική μάθηση της χημείας: η περίπτωση των πανελλαδικών εξετάσεων γενικής παιδείας 1999
Καμπάση Κ. Κύκλος Ζωής Λογισμικού για ένα Ευφυές Περιβάλλον Εκμάθησης
Καραγεώργος Δ. Η αναδόμηση προυπαρχουσών αντιλήψεων των μαθητών/τριών της Γ΄ Γυμν. στο νόμο της αδράνειας με τη χρήση ειδικά σχεδιασμένων προσομοιώσεων
Καρακώστας Β. Αντίληψη, γλώσσα και ποιοτική διδακτική προσέγγιση της κβαντικής φυσικής
Καρασαββίδης Η. De-constructing constructivism - Μια ψυχολογική θεώρηση της επικρατούσας επιστη΅ολογίας
Καραστάθης Β. ΓΑΙΑ: Η μετάβαση από μία αναπαράσταση σε άλλες για τη διερευνητική μελέτη της Γης
Καριώτογλου Π. Επισκέψεις μαθητών σε Επιστημονικά και Τεχνολογικά Μουσεία: διδακτικές και ερευνητικές όψεις
Καριώτογλου Π. Τρισδιάστατη προσέγγιση της εξέλιξης του ωριαίου διδακτικού σχεδιασμού
Καριώτογλου Π. Προσδοκίες και αποτελέσματα από την επίσκεψη μαθητών/τριών στο Tεχνικό Μουσείο Θεσσαλονίκης
Καρούμπαλης Σ. Μια Εκπαιδευτική προσέγγιση της λειτουργία των φυτών μέσα από φυσικές αρχές και διαδικασίες: Φωτοσύνθεση, Αναπνοή, Διαπνοή - Προσομοιώσεις των μικροσκοπικών διαδικασιών και μετρήσεις των φυσικών ποσοτήτων με Η/Υ μέσω αισθητήρων
Κασσέτας Α. Ο «μαγικός» μικρόκοσμος και η διδασκαλία του
Κατσίκης Α. Η περιβαλλοντική διάσταση μέσα από τα σχολικά εγχειρίδια του μαθήματος της επιστήμης στη δημοτική εκπαίδευση της Κύπρου
Κατσίκης Α. Η Γεωγραφική Εκπαίδευση σε διεθνές επίπεδο - Συγκριτική θεώρηση
Κιμιωνής Γ. Η συμμετοχή των μαθητών σε δραστηριότητες περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης
Κοίλιας Χ. Οι συμμετοχικές μέθοδοι διδασκαλίας ως διδακτική προσέγγιση της Πληροφορικής στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση: μια μελέτη περίπτωσης
Κολιόπουλος Δ. Η καθοδήγηση και η διαμεσολάβηση ως στρατηγικές επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης στα πλαίσια των διδακτικών δραστηριοτήτων: η περίπτωση της έννοιας του βάρους
Κολοβός Χ. Οι εναλλακτικές αντιλήψεις των παιδιών, η εννοιολογική αλλαγή και η διάρκεια γνώσης από την διδασκαλία στο Δημοτικό στην έννοια της δύναμης
Κόμης Β. Η υπολογιστική μοντελοποίηση στη διδασκαλία και τη μάθηση των θετικών επιστημών
Κόμης Β. Διερεύνηση νοητικών μοντέλων για την ανάπτυξη - θρέψη των φυτών με εννοιολογική χαρτογράφηση και εκπαιδευτικό λογισμικό
Κόμης Β. Η χρήση της εννοιολογικής χαρτογράφησης για τη μελέτη των αναπαραστάσεων των μαθητών του Δημοτικού σχολείου για το Διαδίκτυο
Κόμης Β. Εργαλεία και τεχνικές ανοικτής αρχιτεκτονικής για τη δημιουργία εκπαιδευτικού υλικού προσομοιώσεων
Κόμης Β. Οι συμμετοχικές μέθοδοι διδασκαλίας ως διδακτική προσέγγιση της Πληροφορικής στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση: μια μελέτη περίπτωσης
Κονοφάος Ν. Εργαστηριακές Ασκήσεις Ηλεκτρονικής Φυσικής και εφαρμογή και έλεγχός τους σε περιβάλλον Ανοιχτής εξ’ Αποστάσεως Εκπαίδευσης.
Κουμαράς Π. Μια πρόταση για την επιμόρφωση εκπαιδευτικών της υποχρεωτικής εκπαίδευσης στην πειραματική διδασκαλία των φυσικών επιστημών
Κουσαθανά Μ. Ένα μοντέλο για την λύση προβλημάτων, μέρος II: μη ισχύς του μοντέλου με βάση γραμμικές και μη γραμμικές στατιστικές μεθόδους
Κυνηγός Χρ. Η χρήση της τεχνολογίας της πληροφορίας και της επικοινωνίας στο σχολείο: μελέτη πέντε περιπτώσεων
Κυνηγός Χρ. Η αναδόμηση προυπαρχουσών αντιλήψεων των μαθητών/τριών της Γ΄ Γυμν. στο νόμο της αδράνειας με τη χρήση ειδικά σχεδιασμένων προσομοιώσεων
Κυριαζή-Κεφάλα Π. Το Πανηγύρι της Επιστήμης ως μέσο καλλιέργειας επιστημονικής σκέψης στο δημοτικό σχολείο
Κυριαζή Ε. Το Πανηγύρι της Επιστήμης ως μέσο καλλιέργειας επιστημονικής σκέψης στο δημοτικό σχολείο
Κωνσταντινίδης Ι. Μια Εκπαιδευτική προσέγγιση της λειτουργία των φυτών μέσα από φυσικές αρχές και διαδικασίες: Φωτοσύνθεση, Αναπνοή, Διαπνοή - Προσομοιώσεις των μικροσκοπικών διαδικασιών και μετρήσεις των φυσικών ποσοτήτων με Η/Υ μέσω αισθητήρων
Κωνσταντίνου Κ.Π. Η ανάπτυξη του εννοιολογικού μοντέλου της ανάλυσης ενός φωτεινού αντικειμένου σε πολλές σημειακές πηγές και η επίδραση της στην κατανόηση εννοιών οπτικής
Κωνσταντίνου Κ.Π. Eννοιολογικές και συλλογιστικές δυσκολίες προϋπηρεσιακών εκπαιδευτικών σε σχέση με το φαινόμενο της μέρας-νύχτας
Κωνσταντίνου Κ.Π. Το Πανηγύρι της Επιστήμης ως μέσο καλλιέργειας επιστημονικής σκέψης στο δημοτικό σχολείο
Κωνσταντίνου Κ.Π. Μελέτη της επίδοσης προπτυχιακών φοιτητών του Τμήματος Επιστημών της Αγωγής του Πανεπιστημίου Κύπρου στον αιτιακό συλλογισμό
Κωνσταντίνου Κ.Π. Ανάλυση μαθησιακών περιβαλλόντων στις Φυσικές Επιστήμες: Μια μελέτη περίπτωσης για τα ηλεκτρικά κυκλώματα
Κωνσταντίνου Κ.Π. Μελέτη του ρόλου των αναπαραστάσεων στην κατανόηση της έννοιας του διανύσματος
Κωνσταντίνου Κ.Π. Η δημιουργία μιας ποιοτικής κλίμακας με διάφορα επίπεδα επίδοσης σε σχέση με τις δεξιότητες ελέγχου μεταβλητών και σχεδιασμού πειραμάτων
Κωνσταντίνου Κ.Π. Ένα δοκί΅ιο αξιολόγησης της κατανόησης εννοιών αστρονο΅ίας
Κωνσταντίνου Κ.Π. Ο ‘ΟΔΥΣΣΕΑΣ’ στο Πανηγύρι της Επιστήμης: Ένα Πρόγραμμα Εξ’ αποστάσεως Διδασκαλίας του Μαθήματος των Φυσικών Επιστημών σε Δημοτικά Σχολεία της Κύπρου
Κωνσταντίνου Κ.Π. Η χρήση των προσο΅οιώσεων στην καλλιέργεια δεξιοτήτων συλλογισ΅ού: ένα παράδειγ΅α από το σχεδιασ΅ό πειρα΅άτων
Κωτσάνης Γ. ΓΑΙΑ: Η μετάβαση από μία αναπαράσταση σε άλλες για τη διερευνητική μελέτη της Γης
Κώτσης Κ. Οι εναλλακτικές αντιλήψεις των παιδιών, η εννοιολογική αλλαγή και η διάρκεια γνώσης από την διδασκαλία στο Δημοτικό στην έννοια της δύναμης
Κώτσης Κ. Οι εναλλακτικές αντιλήψεις των παιδιών, η εννοιολογική αλλαγή και η διάρκεια γνώσης από την διδασκαλία στο Δημοτικό για φαινόμενα που στηρίζονται στον τρίτο νόμο του Νεύτωνα
Λαζαρίνης Φ. Προβληματισμοί και προτάσεις για το μάθημα «Τεχνολογία Επικοινωνιών» Β' τάξης Ενιαίου Λυκείου
Λαμπρινός Ν. Γεωγραφική και περιβαλλοντική εκπαίδευση δια της εξ αποστάσεως μάθησης
Λεβεντάκης Γ. Εργαστηριακά κέντρα φυσικών επιστημών (ΕΚΦΕ): Ο θεσμός από διάφορες οπτικές γωνίες
Λουκά Α. Η αναδόμηση προυπαρχουσών αντιλήψεων των μαθητών/τριών της Γ΄ Γυμν. στο νόμο της αδράνειας με τη χρήση ειδικά σχεδιασμένων προσομοιώσεων
Λουκά Π. Tεχνικές Συνέντευξης και Εγκυρότητα Αποτελεσμάτων: Εναλλακτικές Ιδέες Παιδιών για την Όραση και το Χρώμα των Σωμάτων
Μακρή Ρ. The Lab of Tomorrow Project: μια Εποικοδομιστική Προσέγγιση στη Διδασκαλία των Φυσικών Επιστήμων με Χρήση Τεχνολογιών Αιχμής
Μαλανδράκης Γ. Η μετάβαση από τον μαγνητισμό στον ηλεκτρισμό, στις γεννήτριες και στα εργοστάσια παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας. Διδακτική - πειραματική προσέγγιση και μελέτη περιπτώσεων μαθητών ΣΤ΄ τάξης
Μάλλιου Ε. Εκπαίδευση από Απόσταση στις Φυσικές ΕπιστήμεςΤα προγράμματα E-Hermes και Youra: Εφαρμογή και Αξιολόγηση
Μαργαρίτης Α. Εργαστηριακά κέντρα φυσικών επιστημών (ΕΚΦΕ): Ο θεσμός από διάφορες οπτικές γωνίες
Μαρκογιαννάκης Δ. Εργαστηριακά κέντρα φυσικών επιστημών (ΕΚΦΕ): Ο θεσμός από διάφορες οπτικές γωνίες
Μαρμαρωτή Γ. Η κατανόηση της χημικής διάστασης της φωτοσύνθεσης από μαθητές γυμνάσιων της Αττικής
Ματθαίου Δ. Η εκπαίδευση στις φυσικές επιστήμες και η παιδεία του πολίτη στο σύγχρονο κόσμο - Παραδόσεις και προοπτικές
Μαυροματάκης Φ. Εργαστηριακές ασκήσεις Φυσικής
Μητάκος Δ. Πρακτικές Υλοποίησης Προγραμμάτων ΤΠΕ για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση στην Ελλάδα: Απολογισμός και συμπεράσματα χρήσης για την τελευταία δεκαετία
Μητάκος Θ. Πρακτικές Υλοποίησης Προγραμμάτων ΤΠΕ για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση στην Ελλάδα: Απολογισμός και συμπεράσματα χρήσης για την τελευταία δεκαετία
Μικρόπουλος Τ. Α. Προσομοιώσεις και Οπτικοποιήσεις στην Οικοδόμηση της Γνώσης στις Φυσικές Επιστήμες
Μιτζήθρας Κ. Συνοδευτικοί Οδηγοί για Εκπαιδευτικό Λογισμικό που αφορά σε Φυσικές Επιστήμες (Φυσική, Βιολογία) και Τεχνολογία: Περιγραφή και Αξιολόγηση
Μιχαηλίδης Π.Γ. Μετρήσεις με Ιδιοκατασκευασμένες Πειραματικές Διατάξεις στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών
Μιχαηλίδης Π.Γ. Η συμμετοχή των μαθητών σε δραστηριότητες περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης
Μιχαηλίδου Ε. Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού για την Εισαγωγή Χαρτογραφικών Εννοιών σε Μαθητές Γυμνασίου
Μίχας Π. Οι ιδέες και οι δυσκολίες των φοιτητών σε θέματα διάθλασης του φωτός
Μίχας Π. Αντιμετώπιση των δυσκολιών που αφορούν τη διδασκαλία των σεισμικών κυμάτων
Μίχας Π. Αντι΅ετώπιση δυσκολιών που αφορούν τη διδασκαλία των σχετικών κινήσεων
Μολοχίδης Τ. Αξιολόγηση διαδικασίας αυτο-μόρφωσης στην γνωστική περιοχή της ‘άνωσης’και σε περιβάλλον ανοικτής και από απόσταση μάθησης
Μουντρίδου Μ. Αυτόματη προσαρμογή των διδακτικών αποφάσεων στις ανάγκες του μαθητή: Η περίπτωση του συστήματος διδασκαλίας της τεχνολογίας λογισμικού από απόσταση
Μπαγιάτη Ε. Ιδέες και εναλλακτικές αντιλήψεις των παιδιών του δημοτικού σχολείου για τις έννοιες παραγωγός – καταναλωτής
Μπάκολης Α. Κατηγοριοποίηση προβλημάτων χημικής ισορροπίας με χρήση χαρτών εννοιών: Επίδραση στην επίδοση των μαθητών
Μπάλλα Ε. Πρόταση εργαστηριακών ασκήσεων και εκπαιδευτικού λογισμικού για τη διδασκαλία του βρασμού, σε δημοτικό / γυμνάσιο, με χρήση αισθητήρων και οπτικοποιήσεων
Μπούσιου Δ. Παιδαγωγικές παράμετροι για την υποστήριξη εξατομικευμένων μαθησιακών προτιμήσεων από ένα προσαρμοζόμενο web-based εκπαιδευτικό περιβάλλον
Νάκος Β. Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού για την Εισαγωγή Χαρτογραφικών Εννοιών σε Μαθητές Γυμνασίου
Νικολαϊδου Α. Αντιλήψεις Μαθητών/τριών Γ Λυκείου για την Οξείδωση και την Καύση
Νικολάου Xρ. Eννοιολογικές και συλλογιστικές δυσκολίες προϋπηρεσιακών εκπαιδευτικών σε σχέση με το φαινόμενο της μέρας-νύχτας
Νικολάου Xρ. Ένα δοκί΅ιο αξιολόγησης της κατανόησης εννοιών αστρονο΅ίας
Νικολόπουλος A. Μια εκπαιδευτική προσέγγιση θερμικών και φωτεινών αποτελεσμάτων του ηλεκτρικού ρεύματος σε μεταλλικούς αγωγούς με έναυσμα καθημερινές τεχνολογικές εφαρμογές σε φοιτητές του Π.Τ.Δ.Ε. – Το διμεταλλικό έλασμα, η τηκόμενη ασφάλεια, ο λαμπτήρας πυράκτωσης
Οβαδίας Σ. Μια εκπαιδευτική πρόταση για τη διδασκαλία / εργαστηριακή πρακτική της τριβής μεταξύ στερεών σωμάτων με προσομοίωση του μικρόκοσμου και διασύνδεσης της εργαστηριακής διάταξης με τον Η/Υ μέσω προσομοιώσεων
Οικονομίδης Σ. Πρόταση εργαστηριακών ασκήσεων και εκπαιδευτικού λογισμικού για τη διδασκαλία του βρασμού, σε δημοτικό / γυμνάσιο, με χρήση αισθητήρων και οπτικοποιήσεων
Οικονόμου Α. Συνοδευτικοί Οδηγοί για Εκπαιδευτικό Λογισμικό που αφορά σε Φυσικές Επιστήμες (Φυσική, Βιολογία) και Τεχνολογία: Περιγραφή και Αξιολόγηση
Οικονόμου Α. Πρόταση εργαστηριακών ασκήσεων και εκπαιδευτικού λογισμικού για τη διδασκαλία του βρασμού, σε δημοτικό / γυμνάσιο, με χρήση αισθητήρων και οπτικοποιήσεων
Ορφανάκης Μ. The Lab of Tomorrow Project: μια Εποικοδομιστική Προσέγγιση στη Διδασκαλία των Φυσικών Επιστήμων με Χρήση Τεχνολογιών Αιχμής
Ουζούνογλου Ν. The Lab of Tomorrow Project: μια Εποικοδομιστική Προσέγγιση στη Διδασκαλία των Φυσικών Επιστήμων με Χρήση Τεχνολογιών Αιχμής
Παναγοπούλου Ε. «Ερευνώ και ανακαλύπτω» ομαδοσυνεργατική μάθηση στο δημοτικό σχολείο. Τα νέα βιβλία φυσικών επιστημών για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Παναγοπούλου Ε. Εκπαίδευση από Απόσταση στις Φυσικές ΕπιστήμεςΤα προγράμματα E-Hermes και Youra: Εφαρμογή και Αξιολόγηση
Πανέτσος Σ. Η νέα τεχνολογία στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών
Παπαγεωργίου Μ. Γνωστικές Δυνατότητες Μαθητών Δημοτικού Σχολείου κατά τη Διερεύνηση Προσομοιωμένου Επιστημονικού Προβλήματος
Παπαδόπουλος Γ. Χρ. Αρχές σχεδίασης Εκπαιδευτικού Λογισμικού και διερεύνηση ένταξής του στη Διδακτική Διαδικασία
Παπαδούρης Ν. Ανάλυση μαθησιακών περιβαλλόντων στις Φυσικές Επιστήμες: Μια μελέτη περίπτωσης για τα ηλεκτρικά κυκλώματα
Παπαευριπίδου Μ. Η δημιουργία μιας ποιοτικής κλίμακας με διάφορα επίπεδα επίδοσης σε σχέση με τις δεξιότητες ελέγχου μεταβλητών και σχεδιασμού πειραμάτων
Παπαευριπίδου Μ. Η χρήση των προσο΅οιώσεων στην καλλιέργεια δεξιοτήτων συλλογισ΅ού: ένα παράδειγ΅α από το σχεδιασ΅ό πειρα΅άτων
Παπαϊωάννου Π. Η χρήση της τεχνολογίας της πληροφορίας και της επικοινωνίας στο σχολείο: μελέτη πέντε περιπτώσεων
Παπαμιχάλης Κ. Πειραματικός έλεγχος ενός φυσικού νόμου στο εργαστήριο νέων τεχνολογιών: η περίπτωση της ηλεκτρομαγνητικής επαγωγής
Παπαναστασίου Κ. Παράγοντες που επηρεάζουν τις στάσεις των μαθητών για τις φυσικές επιστήμες
Παπαοικονόμου Δ. Αλγοριθμική και νοηματική μάθηση της χημείας: η περίπτωση των πανελλαδικών εξετάσεων γενικής παιδείας 1999
Παπασταματίου Ν. Πειράματα ηλεκτρισμού με απλά μέσα και αυτοσχέδιες συσκευές
Παπασταματίου Ν. Εργαστηριακά κέντρα φυσικών επιστημών (ΕΚΦΕ): Ο θεσμός από διάφορες οπτικές γωνίες
Παπαστεργίου Μ. Αναπαραστάσεις των μαθητών/ριών Γυμνασίου σε σχέση με το Διαδίκτυο
Παπαστεργίου Μ. ∆ιερεύνηση της χρήσης λογισ΅ικού και υπηρεσιών του ∆ιαδικτύου από πρωτοετείς φοιτητές στο πλαίσιο ενός εισαγωγικού ΅αθή΅ατος στους Ηλεκτρονικούς Υπολογιστές
Παπατσίμπα Λ. Πειραματικός έλεγχος ενός φυσικού νόμου στο εργαστήριο νέων τεχνολογιών: η περίπτωση της ηλεκτρομαγνητικής επαγωγής
Παπατσίμπα Λ. Διδασκαλία βασικών εννοιών της Φυσικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και με χρήση Νέων Τεχνολογιών/Μια πρόταση αναλυτικού προγράμματος
Παπουτσίδης Μ. Προσδοκίες και αποτελέσματα από την επίσκεψη μαθητών/τριών στο Tεχνικό Μουσείο Θεσσαλονίκης
Πατάπης Στ. Η αναδόμηση προυπαρχουσών αντιλήψεων των μαθητών/τριών της Γ΄ Γυμν. στο νόμο της αδράνειας με τη χρήση ειδικά σχεδιασμένων προσομοιώσεων
Πατρινόπουλος Μ. Μια πρόταση (απαραίτητα) επιστημοκεντρικών προσεγγίσεων  της εκπαιδευτικής διαδικασίας των φυσικών επιστημών, στο πλαίσιο της επιστημονικής μεθόδου και της συστημικής ανάλυσης, αξιοποιώντας τις ψηφιακές τεχνολογίες
Πατρινόπουλος Μ. Μια Εκπαιδευτική προσέγγιση της λειτουργία των φυτών μέσα από φυσικές αρχές και διαδικασίες: Φωτοσύνθεση, Αναπνοή, Διαπνοή - Προσομοιώσεις των μικροσκοπικών διαδικασιών και μετρήσεις των φυσικών ποσοτήτων με Η/Υ μέσω αισθητήρων
Πατρινόπουλος Μ. Μια εκπαιδευτική πρόταση για τη διδασκαλία / εργαστηριακή πρακτική της τριβής μεταξύ στερεών σωμάτων με προσομοίωση του μικρόκοσμου και διασύνδεσης της εργαστηριακής διάταξης με τον Η/Υ μέσω προσομοιώσεων
Πατσόπουλος Δ. Η ιστορία του ήλεκτρου και του μαγνήτη στην αρχαία ελληνική σκέψη και o τρόπος αναφοράς της στα νεοελληνικά σχολικά εγχειρίδια Φυσικής του 18ου – 19ου  αιώνα
Παύλου Α. Διδασκαλία βασικών εννοιών της Φυσικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και με χρήση Νέων Τεχνολογιών/Μια πρόταση αναλυτικού προγράμματος
Πολάτογλου Χ. Διερεύνηση μεθόδων για την καλύτερη εξοικείωση πρωτοετών φοιτητών Φυσικής στη διαδικασία της μέτρησης.
Πολάτογλου Χ. Αρχές σχεδίασης Εκπαιδευτικού Λογισμικού και διερεύνηση ένταξής του στη Διδακτική Διαδικασία
Πολίτης Π. Οι συμμετοχικές μέθοδοι διδασκαλίας ως διδακτική προσέγγιση της Πληροφορικής στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση: μια μελέτη περίπτωσης
Ραβάνης Κ. Η καθοδήγηση και η διαμεσολάβηση ως στρατηγικές επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης στα πλαίσια των διδακτικών δραστηριοτήτων: η περίπτωση της έννοιας του βάρους
Ράπτης Α. Η υπολογιστική μοντελοποίηση στη διδασκαλία και τη μάθηση των θετικών επιστημών
Ρήγας Π. Διδασκαλία της επιστήμης στο δημοτικό σχολείο με αξιοποίηση του ΗΥ: προστιθέμενη αξία και αποτελέσματα
Ρόκκα Α. Αντιμετώπιση των δυσκολιών που αφορούν τη διδασκαλία των σεισμικών κυμάτων
Σάββας Σ. «Ερευνώ και ανακαλύπτω» ομαδοσυνεργατική μάθηση στο δημοτικό σχολείο. Τα νέα βιβλία φυσικών επιστημών για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Σάββας Σ. The Lab of Tomorrow Project: μια Εποικοδομιστική Προσέγγιση στη Διδασκαλία των Φυσικών Επιστήμων με Χρήση Τεχνολογιών Αιχμής
Σάββας Σ. Εκπαίδευση από Απόσταση στις Φυσικές Επιστήμες.Τα προγράμματα E-Hermes και Youra: Εφαρμογή και Αξιολόγηση
Σάλτα Κ. Οι στάσεις των μαθητών της Β΄ τάξης του Ενιαίου Λυκείου απέναντι στο μάθημα της Χημείας
Σαμαρά Χ. Παιδαγωγικές παράμετροι για την υποστήριξη εξατομικευμένων μαθησιακών προτιμήσεων από ένα προσαρμοζόμενο web-based εκπαιδευτικό περιβάλλον
Σαρρής Μ. Εκπαίδευση από Απόσταση στις Φυσικές ΕπιστήμεςΤα προγράμματα E-Hermes και Youra: Εφαρμογή και Αξιολόγηση
Σβολόπουλος Β. Εκπαιδευτικοί και επιστήμονες δουλεύοντας μαζί: Μαθαίνοντας και κατανοώντας τη γλώσσα που ο καθένας χρησιμοποιεί
Σεβαστίδου Α. Ο ‘ΟΔΥΣΣΕΑΣ’ στο Πανηγύρι της Επιστήμης: Ένα Πρόγραμμα Εξ’ αποστάσεως Διδασκαλίας του Μαθήματος των Φυσικών Επιστημών σε Δημοτικά Σχολεία της Κύπρου
Σερέπα Β. Η οθόνη του ηλεκτρονικού υπολογιστή ως μέσο αλλά και αντικείμενο εκπαιδευτικής προσέγγισης των φαινομένων της θερμιονικής εκπομπής, της επίδρασης ηλεκτρικού και μαγνητικού πεδίου σε δέσμη ηλεκτρονίων, του φθορισμού και της δημιουργίας των χρωμάτων με τη βοήθεια αισθητήρων, απτήρων και οπτικών αναπαραστάσεων του μικρόκοσμου
Σέρογλου Φ. Ο Γαλιλαίος, ο Μπρεχτ και οι φυσικές επιστήμες για την εκπαίδευση του πολίτη
Σιανούδης Ι. Περίθλαση φωτός από συμπαγή δίσκο (CD): Μέτρηση της απόστασης των γραμμών (tracks) στην επιφάνεια ενός CD. Ένα πείραμα με απλά μέσα ως εργαστηριακή άσκηση φυσικής
Σιάχος Χ. Διερεύνηση όψεων του επιστημονικού αλφαβητισμού: Η περίπτωση της νανοτεχνολογίας
Σκαλοχωρίτης Μ. Διδασκαλία βασικών εννοιών της Φυσικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και με χρήση Νέων Τεχνολογιών/Μια πρόταση αναλυτικού προγράμματος
Σκαμάγκα Κ. Η καθοδήγηση και η διαμεσολάβηση ως στρατηγικές επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης στα πλαίσια των διδακτικών δραστηριοτήτων: η περίπτωση της έννοιας του βάρους
Σκορδούλης Κ. Το Πρόβλημα της Φυσικής Πραγματικότητας στη Γνωσιοθεωρία του Κονστρουκτιβισμού
Σκουμιός Μ. Μοντέλα μαθητών για θερμότητα και θερμοκρασία
Σκούρτης Σ. Εκπαίδευση μέσω του Παγκόσμιου Ιστού: Θεωρία και πράξη
Σολομωνίδου Χ. Αναπαραστάσεις των μαθητών/ριών Γυμνασίου σε σχέση με το Διαδίκτυο
Σπηλιωτοπούλου Β. Διερεύνηση όψεων του επιστημονικού αλφαβητισμού: Η περίπτωση της νανοτεχνολογίας
Σπύρτου ’. Τρισδιάστατη προσέγγιση της εξέλιξης του ωριαίου διδακτικού σχεδιασμού
Σταμοβλάσης Δ. Συγκριτική διερεύνηση μοντέλων επεξεργασίας πληροφοριών στη λύση προβληματων Χημείας με την συμβολή της θεωρίας πολυπλοκότητα
Σταμοβλάσης Δ. Ένα μοντέλο για την λύση προβλημάτων, μέρος II: μη ισχύς του μοντέλου με βάση γραμμικές και μη γραμμικές στατιστικές μεθόδους
Σταμοβλάσης Δ. Κατηγοριοποίηση προβλημάτων χημικής ισορροπίας με χρήση χαρτών εννοιών: Επίδραση στην επίδοση των μαθητών
Σταμοβλάσης Δ. Αλγοριθμική και νοηματική μάθηση της χημείας: η περίπτωση των πανελλαδικών εξετάσεων γενικής παιδείας 1999
Σταράκης Ι. Πρόταση εργαστηριακών ασκήσεων και εκπαιδευτικού λογισμικού για τη διδασκαλία του βρασμού, σε δημοτικό / γυμνάσιο, με χρήση αισθητήρων και οπτικοποιήσεων
Σταυράκης Ι. The Lab of Tomorrow Project: μια Εποικοδομιστική Προσέγγιση στη Διδασκαλία των Φυσικών Επιστήμων με Χρήση Τεχνολογιών Αιχμής
Σταύρου Δ. Ντετερμινισμός και τυχαιότητα στη διδασκαλία μη γραμμικών δυναμικών συστημάτων
Στράγκα Σ. Μια πρόταση (απαραίτητα) επιστημοκεντρικών προσεγγίσεων  της εκπαιδευτικής διαδικασίας των φυσικών επιστημών, στο πλαίσιο της επιστημονικής μεθόδου και της συστημικής ανάλυσης, αξιοποιώντας τις ψηφιακές τεχνολογίες
Στράγκα Σ. Μια Εκπαιδευτική προσέγγιση της λειτουργία των φυτών μέσα από φυσικές αρχές και διαδικασίες: Φωτοσύνθεση, Αναπνοή, Διαπνοή - Προσομοιώσεις των μικροσκοπικών διαδικασιών και μετρήσεις των φυσικών ποσοτήτων με Η/Υ μέσω αισθητήρων
Στυλιανίδου Φ. Διαβάζοντας εικόνες σχολικών βιβλίων φυσικής γύρω από την ‘ενέργεια’
Σωτηρίου Σ. «Ερευνώ και ανακαλύπτω» ομαδοσυνεργατική μάθηση στο δημοτικό σχολείο. Τα νέα βιβλία φυσικών επιστημών για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Σωτηρίου Σ. The Lab of Tomorrow Project: μια Εποικοδομιστική Προσέγγιση στη Διδασκαλία των Φυσικών Επιστήμων με Χρήση Τεχνολογιών Αιχμής
Σωτηρίου Σ. Εκπαίδευση από Απόσταση στις Φυσικές Επιστήμες Τα προγράμματα E-Hermes και Youra : Εφαρμογη και Αξιολόγηση
Σωτηρόπουλος Δ. Η οθόνη του ηλεκτρονικού υπολογιστή ως μέσο αλλά και αντικείμενο εκπαιδευτικής προσέγγισης των φαινομένων της θερμιονικής εκπομπής, της επίδρασης ηλεκτρικού και μαγνητικού πεδίου σε δέσμη ηλεκτρονίων, του φθορισμού και της δημιουργίας των χρωμάτων με τη βοήθεια αισθητήρων, απτήρων και οπτικών αναπαραστάσεων του μικρόκοσμου
Ταραμπάνης Κ. Παιδαγωγικές παράμετροι για την υποστήριξη εξατομικευμένων μαθησιακών προτιμήσεων από ένα προσαρμοζόμενο web-based εκπαιδευτικό περιβάλλον
Τζανάκης Γ. Εργαστηριακές ασκήσεις Φυσικής
Τζιανουδάκης Λ. Το σχολικό πείραμα χημείας (Σίγουρα ναι, αλλά πώς;)
Τζιανουδάκης Λ. Εργαστηριακά κέντρα φυσικών επιστημών (ΕΚΦΕ): Ο θεσμός από διάφορες οπτικές γωνίες
Τζιμογιάννης Α. Αντιλήψεις και προσεγγίσεις νηπιαγωγών σχετικά με τη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στο Νηπιαγωγείο: μία μελέτη περίπτωσης
Τζιμογιάννης Α. Η οριοθέτηση του διδακτικού συ΅βολαίου στην Πληροφορική. Μια διερεύνηση στο πλαίσιο του Ενιαίου Λυκείου
Τζουγκράκη Χ. Οι στάσεις των μαθητών της Β΄ τάξης του Ενιαίου Λυκείου απέναντι στο μάθημα της Χημείας
Τζωρτζακάκης Γ. Aπό την πληροφορία στη Γνώση (και πιθανόν στη Σοφία)
Τζωρτζακάκης Γ. Ένταξη των νέων τεχνολογιών στην εκπαιδευτική πρακτική: Μελέτη περίπτωσης σε σχολείο εφαρ΅ογής του Project NIMIS. Η οπτική των εκπαιδευτικών αντιλήψεων και πρακτικών
Τόλιας Β. The Lab of Tomorrow Project: μια Εποικοδομιστική Προσέγγιση στη Διδασκαλία των Φυσικών Επιστήμων με Χρήση Τεχνολογιών Αιχμής
Τόλιας Β. Εκπαίδευση από Απόσταση στις Φυσικές Επιστήμες Τα προγράμματα E-Hermes και Youra : Εφαρμογη και Αξιολόγηση
Τόλιας Β. Πρόταση εργαστηριακών ασκήσεων και εκπαιδευτικού λογισμικού για τη διδασκαλία του βρασμού, σε δημοτικό / γυμνάσιο, με χρήση αισθητήρων και οπτικοποιήσεων
Τρανώρης Χ. Εργαλεία και τεχνικές ανοικτής αρχιτεκτονικής για τη δημιουργία εκπαιδευτικού υλικού προσομοιώσεων
Τρελοπούλου Α. Πρόταση εργαστηριακών ασκήσεων και εκπαιδευτικού λογισμικού για τη διδασκαλία του βρασμού, σε δημοτικό / γυμνάσιο, με χρήση αισθητήρων και οπτικοποιήσεων
Τσαγκογέωργα Α. Μια πρόταση (απαραίτητα) επιστημοκεντρικών προσεγγίσεων της εκπαιδευτικής διαδικασίας των φυσικών επιστημών, στο πλαίσιο της επιστημονικής μεθόδου και της συστημικής ανάλυσης, αξιοποιώντας τις ψηφιακές τεχνολογίες
Τσαγκογέωργα Α. Μια εκπαιδευτική προσέγγιση θερμικών και φωτεινών αποτελεσμάτων  του ηλεκτρικού ρεύματος σε μεταλλικούς αγωγούς με έναυσμα καθημερινές τεχνολογικές εφαρμογές σε φοιτητές του Π.Τ.Δ.Ε. – Το διμεταλλικό έλασμα, η τηκόμενη ασφάλεια, ο λαμπτήρας πυράκτωσης
Τσάκωνας Π. Μια εκπαιδευτική προσέγγιση θερμικών και φωτεινών αποτελεσμάτων  του ηλεκτρικού ρεύματος σε μεταλλικούς αγωγούς με έναυσμα καθημερινές τεχνολογικές εφαρμογές σε φοιτητές του Π.Τ.Δ.Ε. – Το διμεταλλικό έλασμα, η τηκόμενη ασφάλεια, ο λαμπτήρας πυράκτωσης
Τσαπαρλής Γ. Συγκριτική διερεύνηση μοντέλων επεξεργασίας πληροφοριών στη λύση προβληματων Χημείας με την συμβολή της θεωρίας πολυπλοκότητας
Τσαπαρλής Γ. Ένα μοντέλο για την λύση προβλημάτων, μέρος II: μη ισχύς του μοντέλου με βάση γραμμικές και μη γραμμικές στατιστικές μεθόδους
Τσαπαρλής Γ. Κατηγοριοποίηση προβλημάτων χημικής ισορροπίας με χρήση χαρτών εννοιών: Επίδραση στην επίδοση των μαθητών
Τσαπαρλής Γ. Αλγοριθμική και νοηματική μάθηση της χημείας: η περίπτωση των πανελλαδικών εξετάσεων γενικής παιδείας 1999
Τσενές Π. The Lab of Tomorrow Project: μια Εποικοδομιστική Προσέγγιση στη Διδασκαλία των Φυσικών Επιστήμων με Χρήση Τεχνολογιών Αιχμής
Τσίγκρης Μ. Μετρήσεις με Ιδιοκατασκευασμένες Πειραματικές Διατάξεις στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών
Τσιρίγκα Β. Συμμετοχή Καθηγητών και Μαθητών στην Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Τσιρίγκα Β. Αυτόματη προσαρμογή των διδακτικών αποφάσεων στις ανάγκες του μαθητή: Η περίπτωση του συστήματος διδασκαλίας της τεχνολογίας λογισμικού από απόσταση
Τσολακίδης Κ. Εκπαίδευση μέσω του Παγκόσμιου Ιστού: Θεωρία και πράξη
Τσουπάκης Ε. Σχεδιασμός Νέων Μαθησιακών Δραστηριοτήτων για τη Διδασκαλία Εννοιών και Φαινομένων του Ήχου, με την Υποστήριξη Αλληλεπιδραστικών Εκπαιδευτικών Λογισμικών
Φέγγου Ε. Πρόταση εργαστηριακών ασκήσεων και εκπαιδευτικού λογισμικού για τη διδασκαλία του βρασμού, σε δημοτικό / γυμνάσιο, με χρήση αισθητήρων και οπτικοποιήσεων
Φείδας Χ. Εργαλεία και τεχνικές ανοικτής αρχιτεκτονικής για τη δημιουργία εκπαιδευτικού υλικού προσομοιώσεων
Φιλιππακοπούλου Β. Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού για την Εισαγωγή Χαρτογραφικών Εννοιών σε Μαθητές Γυμνασίου
Φιλιππίδου Χ. Ο ‘ΟΔΥΣΣΕΑΣ’ στο Πανηγύρι της Επιστήμης: Ένα Πρόγραμμα Εξ’ αποστάσεως Διδασκαλίας του Μαθήματος των Φυσικών Επιστημών σε Δημοτικά Σχολεία της Κύπρου
Φισφή Α. Οι απόψεις των μαθητών για τα άρθρα που εμφανίζονται στον ημερήσιο και περιοδικό τύπο και αναφέρονται σε θέματα φυσικών επιστημών
Φωκίδης Μ. Εκπαίδευση μέσω του Παγκόσμιου Ιστού: Θεωρία και πράξη
Χαλκιά Κ. Οι απόψεις των μαθητών για τα άρθρα που εμφανίζονται στον ημερήσιο και περιοδικό τύπο και αναφέρονται σε θέματα φυσικών επιστημών
Χαντσαρίδου Α. Διερεύνηση μεθόδων για την καλύτερη εξοικείωση πρωτοετών φοιτητών Φυσικής στη διαδικασία της μέτρησης.
Χαραλαμπίδου Φ. Η συμμετοχή των μαθητών σε δραστηριότητες περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης
Χατζηγεωργίου Γ. Aπό την πληροφορία στη Γνώση (και πιθανόν στη Σοφία)
Χατζηδάκη Π. Αντίληψη, γλώσσα και ποιοτική διδακτική προσέγγιση της κβαντικής φυσικής
Χατζηνικήτα Β. Μοντέλα μαθητών για θερμότητα και θερμοκρασία
Χριστοφίδης Μ. Ο ‘ΟΔΥΣΣΕΑΣ’ στο Πανηγύρι της Επιστήμης: Ένα Πρόγραμμα Εξ’ αποστάσεως Διδασκαλίας του Μαθήματος των Φυσικών Επιστημών σε Δημοτικά Σχολεία της Κύπρου
Χριστοφόρου Ε. Μελέτη της επίδοσης προπτυχιακών φοιτητών του Τμήματος Επιστημών της Αγωγής του Πανεπιστημίου Κύπρου στον αιτιακό συλλογισμό
Ψύλλος Δ. Τρισδιάστατη προσέγγιση της εξέλιξης του ωριαίου διδακτικού σχεδιασμού
Ψύλλος Δ. Αξιολόγηση διαδικασίας αυτο-μόρφωσης στην γνωστική περιοχή της ‘άνωσης’και σε περιβάλλον ανοικτής και από απόσταση μάθησης
Ψυχάρης Γ. Η χρήση της τεχνολογίας της πληροφορίας και της επικοινωνίας στο σχολείο: μελέτη πέντε περιπτώσεων